Nějakej převodník?
Vedou do toho 3hadičky,jedna je zezadu a dvě ze strany od nádobky,Ale na stranu je vidět vývod,kam to má vést? Žádná hadička mi neschází ani nepřebejvá.1.6DOHC
1.6 DOHC r.v.89,naj.220 000Km,spotř.8.2L/100
Šlape jako hodinky,ale nemá STK,spinká v depozitu.
Opel AstraF 1.7TDs,momentálně plně využito.
Fiat 127, spotř.5.2L/100 ,spinká v garáži.
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Fiat Tipo 2.0 8V Turbo r.v. 1991, motor 2012 - Killer on The Road Performance & tuning
ex Tipo 1.9TDs, 1.6DOHC a 2.0 8V, Alfa Romeo 145, ex Fiat Bravo 1.9 TD100s a 1.6 16V
Lancia Delta II 1.8 16V GT 100kW by Zender - žluťásek
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
1.6 DOHC r.v.89,naj.220 000Km,spotř.8.2L/100
Šlape jako hodinky,ale nemá STK,spinká v depozitu.
Opel AstraF 1.7TDs,momentálně plně využito.
Fiat 127, spotř.5.2L/100 ,spinká v garáži.
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
tipo 1.6 ie decent tuning - 14"alu , sportovní filtr,prahy,leddiodove neony,blinkry fabia,mračítka, M3 zrcátka ...
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
1.6 DOHC r.v.89,naj.220 000Km,spotř.8.2L/100
Šlape jako hodinky,ale nemá STK,spinká v depozitu.
Opel AstraF 1.7TDs,momentálně plně využito.
Fiat 127, spotř.5.2L/100 ,spinká v garáži.
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Fiat Tipo 1.8 GTI 3 dveře r.v.12/94
Fiat Stilo 1.9 JTD Multi Wagon r.v.12/05
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
jedno téma stačí ...
Jak jedno téma stačí ? v obou tématech se řešilo něco úplně jinýho
Fiat Tipo 2.0 8V Turbo r.v. 1991, motor 2012 - Killer on The Road Performance & tuning
ex Tipo 1.9TDs, 1.6DOHC a 2.0 8V, Alfa Romeo 145, ex Fiat Bravo 1.9 TD100s a 1.6 16V
Lancia Delta II 1.8 16V GT 100kW by Zender - žluťásek
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Fiat Tipo 1.8 GTI 3 dveře r.v.12/94
Fiat Stilo 1.9 JTD Multi Wagon r.v.12/05
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
ne, v obou tématech se řešil převodník, když může mít téma stejný nadpis (jiné pořadové číslo), tak to může být v jednom tématu
Jenda tomu řekl převodník, protože nikdo neví co to je a jak se to jmenuje nebo pokud to víš tak to řekni
Fiat Tipo 2.0 8V Turbo r.v. 1991, motor 2012 - Killer on The Road Performance & tuning
ex Tipo 1.9TDs, 1.6DOHC a 2.0 8V, Alfa Romeo 145, ex Fiat Bravo 1.9 TD100s a 1.6 16V
Lancia Delta II 1.8 16V GT 100kW by Zender - žluťásek
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
nevim co to je, protože mam vícebodové vstřikování a tam to neni
i když jsme to dlouho probírali po ICQ, stále si stojím za svým, věci se stejným názvem se mohou řešit ve stejných tématech
dnes jsem měnil kódování stránek aby fungovala galerie tak jak bych si představoval a musím měnit i celou databázi, která má 45MB. Je tam spousta naprosto zbytečných dat. A není to žádná velká zábava všechno měnit.
Ale to už jsem zase OT
Fiat Tipo 1.8 GTI 3 dveře r.v.12/94
Fiat Stilo 1.9 JTD Multi Wagon r.v.12/05
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Když dám do podvozku téma zbíhavost a pak založím další téma vůle v řízení,Taky to vymažeš?!
To by sme zachvilku mohli pouze vyhledávat ve vyhledávání starých příspěvků a nemuseli by sme vůbec zakládat nové a nové téma.Pak ovšem forum ztrácí smysl.
1.6 DOHC r.v.89,naj.220 000Km,spotř.8.2L/100
Šlape jako hodinky,ale nemá STK,spinká v depozitu.
Opel AstraF 1.7TDs,momentálně plně využito.
Fiat 127, spotř.5.2L/100 ,spinká v garáži.
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
dobře, pokud tedy vyhledávání nemá smysl, tak nastavím aby se všechny témata bez odpovědi štarší jak 3 měsíce automaticky smazali. Můžeš odpovídat na témata pořád dokola, bude Tě to bavit? Já třeba než se na něco zeptam použiju vyhledávní a potom vložím otázku do toho tématu. Nejenom tady na fóru.
Ale nejlepší je příklad: jsem zaregistrovanej ještě taky v německým Fiat Tipo klubu a hledal jsem tam věci ohledně diagnostiky. Našel jsem tam téma o diagnostice (už nevím jak staré, ale asi půl roku), pročetl jsem to a napsal jim co potřebuju. Během 2 dnů jsem měl odpověď.
Nechápu proč to tak nejde tady
Fiat Tipo 1.8 GTI 3 dveře r.v.12/94
Fiat Stilo 1.9 JTD Multi Wagon r.v.12/05
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
1.6 DOHC r.v.89,naj.220 000Km,spotř.8.2L/100
Šlape jako hodinky,ale nemá STK,spinká v depozitu.
Opel AstraF 1.7TDs,momentálně plně využito.
Fiat 127, spotř.5.2L/100 ,spinká v garáži.
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Jinak to co nevíte co je by mělo být EGR. Po zahřátí motoru se ventil otevře proudí tím část spalin z výfuku zpět do spalování. Je to kvůli snížení splodin ve výfukových plynech. Možná se petu, protože to sám nemám připojené, ale vypadá tologicky když si uvědomím jak funguje EGR (zpětná recirkulace spalin).
Tipo 1.6 HF Turbo (831B7.046), r.v. 1991 digital, spotřeba kolem 8 l na 100 km:-) Tel: 732 514 955
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Jinak EGR ventil se u tipa nepoužival , je to recirkulace spalin , jak říkáš , ale je to napojené s výfuku do sání a snižují se tim emise při studenem motoru a urychluje se tim ohřev motoru a opět je řízen ŘJ
tipo 1.6 ie decent tuning - 14"alu , sportovní filtr,prahy,leddiodove neony,blinkry fabia,mračítka, M3 zrcátka ...
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.