nestartuje dobre a kolise - karbec

Více
16 roků 8 měsíců zpět #1 od gabisto
Pani,
Nieco podobne sa tu riesilo, ale nenasiel som to tu... Vsade sa riesilo len s RJ, ale ja mam karbec...
No, takze, auto mi nestartuje na prvy krat a v zime ani nehovorim. Musim najprv naslapat benzin a pak startovat so stlacenym plynom a az pak to chyti... Ale chyti to tak, ze ho musim drzat v miernych otackach a to aj tak nemozem moc pridat, lebo sa zadusi...
Pochopili ste niekto?
A este, ze ked je teply, tak niekedy kolisu otacky...Mam nastavene troooosku vyssie no a tak sem -tam niekedy sa zvysia, klesnu... A fakt neviem podla coho to je, asi podla pocasia...
Viete niekto kde by bol problem? :oops:

/F/I/A/T/ Tipo ´90 1,4 8V 52kW (skvela minulost)

Opel Astra G Caravan ´99 1,6 16V 74kW www.astra-g.cz
/F/I/A/T/ Palio Weekend ´99 1,7 TD 51kW www.club-fiat.com
Ford Escort Combi CL ´96 1,4 8V 55kW www.fordclub.sk

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
16 roků 8 měsíců zpět #2 od hovi
no to že mu našlapeš bemzin , to uděláš jako místo sytiče? nebo máš i sytič zaplý?Koukal si na svíčky- ty by mohli dělat to , že to po při přidání plynu chcipne. a to že se někdy zahoupou otáčky , to by mohlo dělat zase vic věci , skus projít podtlak, jestli to tam někde nepřisává, nebo vyčistit škrtíci klapku eště skusit

tipo 1.6 ie decent tuning - 14"alu , sportovní filtr,prahy,leddiodove neony,blinkry fabia,mračítka, M3 zrcátka ...

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
16 roků 8 měsíců zpět #3 od drto
mam tiez karbec 1,4 a mal som tiez problem ze sa mi nedal vobec nastavit volnobeh a vzdy mi to skapalo aj ked to bolo teple. to vyriesila kupa druheho karburatoru. za studena mi to chyta na drc. samozrejme ze za studena mam vytiahnuty sytic - bez neho by to dobre neslo. a tiez 2 - 3 krat pred startom naslapem plynovy pedal. ked je chladnejsie okolo nuly a menej tak tiez to chyta ako kedy. niekedy to ide dobre a niekedy ako keby sa mu nechcelo, ale maximalne do 3 - 4 pretoceni to chyti vzdy. to ze kolisu otacky moze byt aj tym ze by mohol byt zaneseny palivovy filter alebo aj vzduchovy filter. skus ich vymenit a uvidis. a ked uz budes menit tak vymen aj tie sviecky za to nic nedas :wink:

Fiat Tipo, 1.4 karbec, r.v. 1990, 210 000 km - predané

Fiat Brava, 1,6 16V, r.v. 1998, na tacho 61 500 km

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
16 roků 8 měsíců zpět #4 od čenda
Já karburátor použitý na Tipu v životě neviděl, ale jaksi principiálně mi připadá, že máš pro studený start moc chudou směs.
Zkontroloval bych a profoukal trysky a nastavil klapku sytiče.
Zkontroloval podtlakovou hadičku od karburátoru k membráně nastavování předstihu a samotnou membránu, jestli není netěsná.
Jakou barvu mají svíčky? Platí letitá poučka, že černé - moc bohatá, cihlové - akorát, šedé - chudá.
Šroubem regulace bohatosti směsi bych ale točil až nakonec - snadno se to zvrtá, hůř seřídí :wink:

1.4 i.e. 1992
Punto 55 1996
Lasciate mi cantare...

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Vygenerováno za 0.341 sekund
Powered by Kunena fórum