Nejede, prosím o radu
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
AR 156 1.9 JTDm
Lancia Lybra SW 1.9 JTD
Lancia Delta HPE HF Turbo
Piaggio NRG Salit Sport
www.lanciaklub.cz
eSHOP-vybavení dílen, nářadí,nástroje.Pište co potřebujete:)
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
tipo 1.6 ie decent tuning - 14"alu , sportovní filtr,prahy,leddiodove neony,blinkry fabia,mračítka, M3 zrcátka ...
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Fiat Tipo 1.6 i.e. , 1990, černá barva,
prej 130 000km...což už vím, že nejní pravda
Ale šlechtím ,co se dá, přirostl k srdci mrška
fiattipo.net/modules/gallery2/main.php?g2_itemId=651
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Tipo 1.6 HF Turbo (831B7.046), r.v. 1991 digital, spotřeba kolem 8 l na 100 km:-) Tel: 732 514 955
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Takže by mne taky zajímalo, jak to čidlo skutečně věrohodně proměřit. Když nenastartuješ tak je to ještě ta lepší varianta pro hledání, zda je čidlo funkční, horší je, když se to třeba projeví u zahřátého motoru, to se pak blbě hledá a kdosi to tu už řešil, že prostě jel a auto zdechlo, musel počkat a pak to naskočilo - bylo to právě tím čidlem.
Ale neříkám tu od stolu s jistotou, že to je problém i tvůj.
Fiat Tipo 1.6 i.e. , 1990, černá barva,
prej 130 000km...což už vím, že nejní pravda
Ale šlechtím ,co se dá, přirostl k srdci mrška
fiattipo.net/modules/gallery2/main.php?g2_itemId=651
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
AR 156 1.9 JTDm
Lancia Lybra SW 1.9 JTD
Lancia Delta HPE HF Turbo
Piaggio NRG Salit Sport
www.lanciaklub.cz
eSHOP-vybavení dílen, nářadí,nástroje.Pište co potřebujete:)
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Fiat Tipo 1.6 i.e. , 1990, černá barva,
prej 130 000km...což už vím, že nejní pravda
Ale šlechtím ,co se dá, přirostl k srdci mrška
fiattipo.net/modules/gallery2/main.php?g2_itemId=651
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
No ještě mně tak napadlo, že mi to nápadně připomíná případ jednoho Tipa, co jsem dělal. Pokud by to nedávalo benzín, mělo by to být tím snímačem otáček, pokud ti to dává benzín a nedává jiskru tak hledat závadu na cívce a kabelech a hlavně si myslím, že to budou svíčky. Sám jsem tomu nevěřil, na tom Tipu, jak jsem zmiňoval startovalo a dobrý, najednou z ničeho nic prostě nic točí točí a nechytne, benál byl cítit. Tak jsem zkusil jen přehodit svíčky a opět ožil, tak to zkus pokud máš možnost přeměnit a uvidíš. Někdy člověk jde po problémech a nemusí to být.
Jak říkáš Vali,taky sem opravoval Tipko které nechtělo nastartovat,svíčky tam byly 2měsíce staré,ale opravdu byli v háji,sice vypadaly hezky ale na prd, koupil sem boschky a tipo jezdí jak drak už půl roku bez chybyčky.Ta oprava se tu na foru řešila že shání mechanika z okolí Prahy.
Fiat Brava 1,9TD100
Fiat Punto 1,2 60 rv.99
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Fiat Tipo 1.6 i.e. , 1990, černá barva,
prej 130 000km...což už vím, že nejní pravda
Ale šlechtím ,co se dá, přirostl k srdci mrška
fiattipo.net/modules/gallery2/main.php?g2_itemId=651
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
stiglitz.
/////
TIPO 1.6 i SX, 1993, 55 kW.
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Ale osciloskop asi moc lidi nema, takze druha moznost hrube kontroly - pripojit na cidlo multimetr (nejlepe tak, ze se pricvakne tenky dratek do konektoru k tomu vystupnimu dratu, konektor totiz samozrejme pri kontrole musi zustat zasunuty, protoze zbyle dva draty jsou zem a napajeni) a na multimetru by pri startovani, mela vzdycky poskocit nejaka hodnota,,, kazdopadne kdyz tam bude tvrdosijne 0V, tak je cidlo spatny...
Tipo 1.4 i.e. r.v.90,
najeto cca 200 tis.
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.