fukce tlakového snímače
16 roků 7 měsíců zpět #1
od Charles
Fiat Tipo 2.0 8V Turbo r.v. 1991, motor 2012 - Killer on The Road Performance & tuning
ex Tipo 1.9TDs, 1.6DOHC a 2.0 8V, Alfa Romeo 145, ex Fiat Bravo 1.9 TD100s a 1.6 16V
Lancia Delta II 1.8 16V GT 100kW by Zender - žluťásek
fukce tlakového snímače vytvořil uživatel Charles
ahoj všem, jak jsem tak pročítal forum, narazil jsem na jednu z otázek, na kterou jsem sám neznal odpověď Chci se zeptat k čemu slouží snímač tlaku podle nadmořské výšky měl by to být, takový kulatý snímač u přepážky v motor. prostoru s nápisem Ford, a jdou do něj 3 hadičky. Jáká je jeho funkce a nemůže mít také vliv na spotřebu a výkon motoru : Zkouším už všechno možné, abych docílil lepšího chodu mého motoru
díky moc za rady a názory
díky moc za rady a názory
Fiat Tipo 2.0 8V Turbo r.v. 1991, motor 2012 - Killer on The Road Performance & tuning
ex Tipo 1.9TDs, 1.6DOHC a 2.0 8V, Alfa Romeo 145, ex Fiat Bravo 1.9 TD100s a 1.6 16V
Lancia Delta II 1.8 16V GT 100kW by Zender - žluťásek
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
16 roků 7 měsíců zpět #2
od hovi
tipo 1.6 ie decent tuning - 14"alu , sportovní filtr,prahy,leddiodove neony,blinkry fabia,mračítka, M3 zrcátka ...
Odpověděl hovi pro téma Re: fukce tlakového snímače
snímač nadmořské výšky může mít samozdřejmě velký vliv na to jak auto jede snímač má tu funkci , že dá informaci ŘJ v jaké nadmořské výšce se pohybuješ a tím v kombinaci se snímačem tepoty nasátého vzduchu řídí kolik benzínu by se mělo vstřikovat , z toho důvodu je tam ten snímač , že podle nadmořské výšky se mění hustota vzduchu , kterou ale snímač teloty nasáteho vzduchu nezměří, pokud by tam nebyl nebo nebyl správně funkční auto by ve vyšších polohách nadmořské výšky nemuselo vůbec jet a nebo na nejmíň by mělo vyšší spotřebu , nevim jak u tipa , ale větčinou ten snímač bývá přímo na ŘJ takobý černý váleček , něco jako víčko od lahve , asi tak velký
tipo 1.6 ie decent tuning - 14"alu , sportovní filtr,prahy,leddiodove neony,blinkry fabia,mračítka, M3 zrcátka ...
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Méně
Více
- Příspěvky: 1349
16 roků 7 měsíců zpět #3
od michal_tipar
Michal Tipař [img:35fd246b7a]http://www.celysvet.cz/userbar/dbc73b9e20de02119c403187359ed2da.jpg[/img:35fd246b7a] Tipo 1,4ie \'93 Consummatum est!!!
Odpověděl michal_tipar pro téma Re: fukce tlakového snímače
hezký tak to sem fakt nevěděl, že je takováhle fičůra v motoru
Já sem jezdil ve výšce nějakých 1500m nejvíc v Tatrách a auto jelo bez problémů, myslím pokud se nechystáš jezdit a Andách, kde je běžná provozní nadmořská výška 3500m.n.m. tak to snad ani nebude na nic dobrý...
Já sem jezdil ve výšce nějakých 1500m nejvíc v Tatrách a auto jelo bez problémů, myslím pokud se nechystáš jezdit a Andách, kde je běžná provozní nadmořská výška 3500m.n.m. tak to snad ani nebude na nic dobrý...
Michal Tipař [img:35fd246b7a]http://www.celysvet.cz/userbar/dbc73b9e20de02119c403187359ed2da.jpg[/img:35fd246b7a] Tipo 1,4ie \'93 Consummatum est!!!
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
16 roků 7 měsíců zpět #4
od čenda
1.4 i.e. 1992
Punto 55 1996
Lasciate mi cantare...
Odpověděl čenda pro téma Re: fukce tlakového snímače
Podle mě bude snímat tlak vzduchu (který se samozřejmě mění s nadmořskou výškou, ale nejen s ní - třeba podle počasí).
Je to tam samostatně, nebo je tam ještě váha vzduchu? Podle mě by bylo logické buď jedno, nebo druhé, protože účelem obojího je stanovit objem nasávaného vzduchu, aby ŘJ mohla upravit množství benzinu, které je třeba vstříknout k přípravě optimální směsi :-k
Je to tam samostatně, nebo je tam ještě váha vzduchu? Podle mě by bylo logické buď jedno, nebo druhé, protože účelem obojího je stanovit objem nasávaného vzduchu, aby ŘJ mohla upravit množství benzinu, které je třeba vstříknout k přípravě optimální směsi :-k
1.4 i.e. 1992
Punto 55 1996
Lasciate mi cantare...
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
16 roků 7 měsíců zpět #5
od Augustin
Odpověděl Augustin pro téma Re: fukce tlakového snímače
Se zmenou nadmorske vysky se meni barometricky tlak. Na tomto faktu je zalozen pozadavek na upravu smesi (meni se doba vstrikovani).
Udelal jsem takovy screenshot z jednoho manualku, tak si poctete.
www.fiattipo.net/modules/gallery2/main.php?g2_itemId=9768
P.S. 2Charles: ten ventil s napisem FORD je pro system recyklace vyparu z nadrze
Udelal jsem takovy screenshot z jednoho manualku, tak si poctete.
www.fiattipo.net/modules/gallery2/main.php?g2_itemId=9768
P.S. 2Charles: ten ventil s napisem FORD je pro system recyklace vyparu z nadrze
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
16 roků 7 měsíců zpět #6
od jirkaR
Fiat Tipo
2.0.Ie Po GO Motoru r.1990 zel.metal
Odpověděl jirkaR pro téma Re: fukce tlakového snímače
mám tipo už skoro 5 let a o tomhle slyším poprvé no tak jsem zase chytřejší
Fiat Tipo
2.0.Ie Po GO Motoru r.1990 zel.metal
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
16 roků 7 měsíců zpět #7
od Charles
Fiat Tipo 2.0 8V Turbo r.v. 1991, motor 2012 - Killer on The Road Performance & tuning
ex Tipo 1.9TDs, 1.6DOHC a 2.0 8V, Alfa Romeo 145, ex Fiat Bravo 1.9 TD100s a 1.6 16V
Lancia Delta II 1.8 16V GT 100kW by Zender - žluťásek
Odpověděl Charles pro téma Re: fukce tlakového snímače
Tak jsem se nespletl, čekal jsem že buď Augustin nebo Petr1978 nezklame a problém objasní.....díky Augi [smilie=bluecolorz5_pdt_01.gif]
Fiat Tipo 2.0 8V Turbo r.v. 1991, motor 2012 - Killer on The Road Performance & tuning
ex Tipo 1.9TDs, 1.6DOHC a 2.0 8V, Alfa Romeo 145, ex Fiat Bravo 1.9 TD100s a 1.6 16V
Lancia Delta II 1.8 16V GT 100kW by Zender - žluťásek
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Vygenerováno za 0.353 sekund