1,6 i.e. 55kW OHC r.v.94-kontrolka vstřiku

Více
18 roků 5 měsíců zpět #1 od mmarek
poraďte mi prosím: kamarád si koupil tipo s
tímto motorem a při jízde se cca. 1x za 20 km rozsvítí kontrolka vstřiku.
nemů?e to mít souvislost s tím, ?e má asi KO termostat (při jízdě cca. 60
st.,kdy? zastaví tak to vyleze na 90) nemů?e si proto ř.j. myslet, ?e je KO
snímač teploty? nebo to mů?e být jenom a pouze ?patný kterýkoliv kontakt?
Jo a má tahle kontrolka svítit při nebě?ícím motoru trvale, nebo má po
chvíli zhasnout? jemu toti? svítí pořád. Jinak motor jde dobře ?ádné cukání
apod. předem díky za rady. S pozdravem Mára

Fiat Tipo 1,4 AGT
karburátor, 78HP, rv. 91

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
18 roků 5 měsíců zpět #2 od Tkevlar
Cao ta
kontrolka ma po chvili zhasnout a pri jizde se nema rozvicet. Problem s
ohratim motoru mame taky nemuzem se dostat vic jak tech 60 st. (je to
hranice provozni teploty) Motor se neohreje vic a ani pri agresivni jizde
(proste co to da). Cao

Alfa Romeo 156 1.9JTD
Alfa Romeo 155 1.8TS (bohužel motor KO)
ex.Tipo 1.7D

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
18 roků 5 měsíců zpět #3 od MOTOKUBA

Cao ta kontrolka ma po chvili zhasnout a pri
jizde se nema rozvicet. Problem s ohratim motoru mame taky nemuzem se
dostat vic jak tech 60 st. (je to hranice provozni teploty) Motor se
neohreje vic a ani pri agresivni jizde (proste co to da).
Cao


Vadný termostat furt zaplý to samé meli ted
moji rodice na MAREI proste ručička teploty se ani nehla oprava cca 2tis kč
nevím kolik mu?e stat na Tipo

FIAT MAREA 1,8 16V HLX Když bůh tvořil auto tak první jeho slova byla MAREA....

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
18 roků 5 měsíců zpět #4 od mmarek
cca. 350 Kč
neoriginal termostat

Fiat Tipo 1,4 AGT
karburátor, 78HP, rv. 91

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
18 roků 5 měsíců zpět #5 od MOTOKUBA

cca. 350 Kč neoriginal
termostat


no vidí? :) no ale zase muj nevlastní
otec je takový ?e by na auto nedal nic nekvalitního a neoriginalního

FIAT MAREA 1,8 16V HLX Když bůh tvořil auto tak první jeho slova byla MAREA....

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
18 roků 5 měsíců zpět #6 od michal_tipar
Vadný
temostat by mohl taky příčinou chyby vstřiku, proto?e motor nepracuje v
optimálním re?imu a tím rozhazuje i dal?í čidla a? to překročí určitou mez
a rozsvítí

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
18 roků 5 měsíců zpět #7 od Tkevlar
To
motokuba: Dik, dame to do kupy.

Alfa Romeo 156 1.9JTD
Alfa Romeo 155 1.8TS (bohužel motor KO)
ex.Tipo 1.7D

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
18 roků 5 měsíců zpět #8 od Lada_N
No, já si
dovolím tvrdit, ?e průtokuvý termostat nemá naprosto nic společného s řídící
jednotkou a jejími čidly. Ale v případě, ?e se motor ohřeje jenom na 60 stupnů
bych termostat asi vyměnil. (?patný termostat=vět?í spotřeba a opotřebení motoru
- otázka je jestli nemá? ?patné čidlo teploty pro palubku nebo samotný měřák).
Co se týče blikání kontrolky vstřiku tak je potřeba udělat diagnostiku. Tipo
r.v.94 má vstřikování Bosch MonoMotronic - postup jak vyblikat závadu přes
kontrolku vstřiku tu někde byl v downloadu nebo článcích.

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
18 roků 5 měsíců zpět #9 od Lada_N
Doplnění:
download - řídící jednotky - vstřikování motronic

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
18 roků 5 měsíců zpět #10 od michal_tipar
Dovolím si
nesouhlasit s Láďou-N. Samozřejmě, ?e termostat nemá fyzicky nic společného s
čidly, nicméně pokud je motor pod pracovní teplotou, tak to zaznamená čidlo
teploty motoru (respektive vody), to dá povel vstřiku, ?e je chladný motor a
proto je třeba přidat palivo aby se rychleji zahřál (defacto jede na "sytič") to
má dál za následek, více horké spaliny, ne? jsou optimální pro práci labdy a ta
se mů?e přehřívat nebo zaná?et, kdy? není dokonale spálená směs z nadbytku
paliva a to mů?e vyvolat dal?í "úpravu" vstřikování, co? mů?e nakonec vést k
tomu, ?e se hodnoty ve ktrých se mají dal?í čidla pohybovat dostanou nad limit a
rozsvítí se varovná kontrolka...

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
18 roků 5 měsíců zpět #11 od Lada_N
Zdá se mi
to trochu dota?ený do extrému. Určitě je mo?ný, ?e chladněj?í motor mů?e
mít časem za následek zanesenou labda sondu od příli? bohaté směsi. Ale ve
zde popsaném případě je stejně potřeba odstranit dvě cyby: 1)vyměnit
termostat, 2)udělat diagnostiku (restart řídící jednotky po výměně
termostatu mi např. ji? zmíněný problém lambdy jistě neodstraní)

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
18 roků 5 měsíců zpět #12 od konty
mne sa
kontrolka vsrekovania rozsvietila tiez raz asi na 15-20 sec. no ale
nekladol som tomu doraz ak sa to nestalo viac krat. a namargo tej teploty
mal som na une taky tiez problem velmy mo kolisala teplota a to az tak za
do kopca ked som mu nakladal mal 100-110 a z kopca 70-80 ale zial neviem
preco to tak bolo termostat, tesnenie pod hlavou, radiator aj chladic som
vynenil ale asi ti tak malo byt a ny tipe som mal zas taky problem ze sa
nezahrieval ale po rozobrati som zistil ze tepelny ventil v termostate
nieje tak som ho tam jednoduch dal a je to v pohode ale sem tam si vsimnem
ze to trosicka kolise ale iba trosku skor ma sere ze to auto nechce tahat
je nejake lenive mam taky dojem ze je lenivejsie ako 1,6 ohc 57kw a prtom
ma 66kw neviete co by to mohlo byt ???

1,6 DGT cat.i.e DOHC 66kw

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
18 roků 5 měsíců zpět #13 od Pavel

Dovolím si nesouhlasit s Láďou-N.
Samozřejmě, ?e termostat nemá fyzicky nic společného s čidly, nicméně pokud
je motor pod pracovní teplotou, tak to zaznamená čidlo teploty motoru
(respektive vody), to dá povel vstřiku, ?e je chladný motor a proto je
třeba přidat palivo aby se rychleji zahřál (defacto jede na "sytič") to má
dál za následek, více horké spaliny, ne? jsou optimální pro práci labdy a
ta se mů?e přehřívat nebo zaná?et, kdy? není dokonale spálená směs z
nadbytku paliva a to mů?e vyvolat dal?í "úpravu" vstřikování, co? mů?e
nakonec vést k tomu, ?e se hodnoty ve ktrých se mají dal?í čidla pohybovat
dostanou nad limit a rozsvítí se varovná
kontrolka...

Tak s tímto bych docela souhlasil
naprosto to odpovídá charakteru na?ich vstřikovacích zařízení! A ten reset
ŘJ je přece jednoduchej na to nemusíme jezdit na pc :o

my car:
Fiat 131 CL Mirafiori 1,4 rv.83
Fiat Tempra 1,6ie rv.90
Fiat Tempra 1,6 MPI rv.96
Fiat Bravo 1,8 16V GT rv.96
Fiat Bravo 1,9 JTD GT rv.99
Fiat Stilo - 1,9 MultiJet 110kw!!

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
18 roků 5 měsíců zpět #14 od mmarek
Díky za
rady taky si myslím ?e ta nízká teplota "oklamává" ŘJ. Termustat jsem mu
provizorně upravil tak , ?e jsem ho rozebral a cca. o 2mm upiloval tu
vysouvací hřídelku. on toti? v podstatě fungoval, ale pouze byla vymačkaná
ta guma a tak tam byla stále cca. 1mm mezera. hřeje se to teď kolem 80-90
st. co? je OK. prý to dokonce pozná ?e to líp jede tak?e tam určitě byla i
bohat?í směs.popsaným způsobem se dá do jisté míry nastavit teplota
motoru.S tou kontrolkou zatím nevím zatím je?tě moc nenajel, ale vypadá to
?e i to se spravilo.

Fiat Tipo 1,4 AGT
karburátor, 78HP, rv. 91

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
18 roků 5 měsíců zpět #15 od michal_tipar
Kdy? budou
hodnoty OK není třeba resetovat jednotku, sama se po pár minutách (spí? po
pár desítkách minut) upraví podle nových hodnot.
Já jsem měl taky trvale
otevřený termostat, bohu?el ta těsnící huma byla kompletně pryč, tak?e
pomohla jen výměna o té doby dr?í teplota a motor zahřeji na 90 tak během
2km.
Reset jednotky mě pěkně pozlobil na jaře, blblo mi abs, tak jem
odpojil baterku aby se to v?echno reslo... To co auto vyvádělo během
prvních asi dvou jízd, to vám nepřeju :lol: Nechtělo to pořádně jet, motor
po nastartování málem chcípal, jak měl nízké otáčky a podobně... Bohu?el na
problém s abs to nepomohlo. Na?těstí se v?echno po nějaké době upravilo a
auto zase jede normálně...

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Vygenerováno za 0.509 sekund
Powered by Kunena fórum