1,6 i.e. 55kW OHC r.v.94-kontrolka vstřiku

Více
19 roků 1 týden zpět #16 od mmarek
to je
normální ?e se řj. chvíli "učí" provozní hodnoty....
Napadlo mne nekde
sehnat jen tu tesnici gumičku na termostat u?etřil bych za nový ale ?el
nevím kde to sehnat...nemá? nějaký nápad???

Fiat Tipo 1,4 AGT
karburátor, 78HP, rv. 91

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
18 roků 11 měsíců zpět #17 od Augustin

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
18 roků 11 měsíců zpět #18 od Augustin

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
18 roků 11 měsíců zpět #19 od michal_tipar
No co se
mů?e stát, maximálně se kolegovi jednoho dne ten termostat neotev?e a pak
mu foukne těsnění nebo prdne blok :)
Také nejsem zastáncem takovýchto
"úprav". Hlavně je pak radost po takvém umělci koupit auto, to se pak
člověk nestačí divit...

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
18 roků 11 měsíců zpět #20 od mmarek

No co se mů?e stát, maximálně se kolegovi
jednoho dne ten termostat neotev?e a pak mu foukne těsnění nebo prdne blok
:)
Také nejsem zastáncem takovýchto "úprav". Hlavně je pak radost po
takvém umělci koupit auto, to se pak člověk nestačí
divit...

no, nevím, proč by se mu neměl otevřít-to
zkrácení té hřídelky snad na to nemá vliv, ne? upravoval jsem si takhle
termostat u svého přede?lého auta, a nebyl s tím nikdy víc ?ádný problém. a
to jsme s tím najeli bez jakéhokoliv zásahu skoro 100tisíc km!!!, celuo
dobu to mělo krásně 90st.C.

Fiat Tipo 1,4 AGT
karburátor, 78HP, rv. 91

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
18 roků 11 měsíců zpět #21 od mmarek
jo a prdne
vět?inou hlava, a ne blok :-). mimochodem jednou se mi pretrhl klinak a
mooc jsem spěchal tak sem na to musel dojet cca. 5km-teplota cca.130st. a
motor to v pohodě pře?il:-) ani to nevařilo kvuli fridexu a tlaku...
normálně bych to neudělal, ale sem spěchal na přijímačky na čvut, tak to se
snad dá pochopit, ne??

Fiat Tipo 1,4 AGT
karburátor, 78HP, rv. 91

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
18 roků 11 měsíců zpět #22 od mmarek

Díky za rady taky
si myslím ?e ta nízká teplota "oklamává" ŘJ. Termustat jsem mu provizorně
upravil tak , ?e jsem ho rozebral a cca. o 2mm upiloval tu vysouvací
hřídelku. on toti? v podstatě fungoval, ale pouze byla vymačkaná ta guma a
tak tam byla stále cca. 1mm mezera. hřeje se to teď kolem 80-90 st. co? je
OK. prý to dokonce pozná ?e to líp jede tak?e tam určitě byla i bohat?í
směs.popsaným způsobem se dá do jisté míry nastavit teplota motoru.S tou
kontrolkou zatím nevím zatím je?tě moc nenajel, ale vypadá to ?e i to se
spravilo.

No nevim, nevim, jestli takova 'ceska
uprava' bude mit dlouhe trvani. Mam zkusenosti s polymery a take vim, jak
se to chova po takovych teplotnich cyklech - ono se ti to zpetne vrati k
podobne situaci, kdy teplota motoru nebude dosazena. Ja jsem na ten svuj
hybrid koupil origo Behr za 450Kc a mam na dlouhou dobu pokoj (doufam) :-
)
Pokud se ta kontrolka objevi velice nahodne a bez jakychkoliv
negativnich zmen, nemusi to znamenat vzdy zavadu - nektere z cidel castecne
prerusilo signal, vykyvy v napeti, apod. Kdyz se vse nastavi behem
nasledneho provozu do normalu ostatni hodnoty si RJ zajisti a nasledne
dostava z cidel.
Urcite bych si nechal udelat vypis z registru
zavad.


tohle bych nenazýval českou ůpravou...
jsem viděl u jednoho Renaulta espace 2.2 dCi EGR-ventil, který byl po
obvodu kompletně zavařený CO-čkem, proto?e u tohohle motoru je to velmi
problematická součástka...
...a teď se podr?te: to auto nebylo koupené u
nás ale VE FRANCII!!! čili to není česká specialita, tyhle super ůpravy...
:D

Fiat Tipo 1,4 AGT
karburátor, 78HP, rv. 91

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
18 roků 11 měsíců zpět #23 od Augustin

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
18 roků 11 měsíců zpět #24 od mmarek

To taky nesmis brat takovou vec jako
priklad, taky vubec nevis, zda to neopravoval nejaky cechacek...vsak
vsichni vime na co muzeme byt pysni, ze - pretaceni km, prerazovani cisel
apod. Nejsem na takove veci, jako cech pysny, ale na druhou stranu jsme
velice vynalezavy.

P.S. S tim, ze si nekde pospichal bych pochopil,
ale ze lidi z CVUT pisi ve slove uprava krouzkovane "u" to uz nechapu, ale
to jen tak na okraj diskuze.


já nejsem z CVUT ale
z VUT Brno :!: (né ?e bych se tím snad chtěl nějak chlubit apod.) apropo
je vidět ?e my cechacci :wink: jsme opravdu dost vynalézaví... například
doká?eme někoho kritizovat (přesto?e to, co kritizujeme nepatří vůbec k
tématu) a při tom klidně uděláme stejnou, né-li hor?í chybu(viz. poslední
slovo v prvním odstavci citace-pí?e se vynalézaví (my v?ichni), ne
vynalézavý :!: )

Fiat Tipo 1,4 AGT
karburátor, 78HP, rv. 91

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
18 roků 11 měsíců zpět #25 od michal_tipar
Je ?koda,
?e se diskuse o problému auta zvrtla do kotroly hrubek 8O mmarku brus a
upravuj co chce? a jak chce?, je to tvoje auto a tvoje zdraví :) Kdy? to
ale ře?í? ve foru, tak se nediv, ?e ti pár lidí napí?e svůj názor, který se
ti třeba nelíbí

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
18 roků 11 měsíců zpět #26 od mmarek
koukám, ?e
jste se do mě pěkně pustili :cry: .jednou člověk pomů?e kámo?ovi kdy?
zrovna nemá prachy na termostat, a i kdy? je to jenom dočasná úprava, tak
se to tady rozebírá, jakobych takhle ře?il v?echny závady a natrvalo :o .
Asi Vám budu muset poslat fotky jak má vypadat správně udr?ovaný auto!!! :)
ale nějak mi nejdou vkládat fotky :cry: tak?e a? ten algoritmus zjistím,
tak uvidíte! :o :D
P.S. nevíte kde by se dal sehnat ten termostat
levněji? u nás ho se?enu za cca. 360,-kč, a to u? je asi dost dobrá cena,
ne?

Fiat Tipo 1,4 AGT
karburátor, 78HP, rv. 91

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
18 roků 11 měsíců zpět #27 od michal_tipar
Tak nějak
jsem ho taky kupoval...

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
18 roků 11 měsíců zpět #28 od mmarek

Tak nějak jsem ho taky
kupoval...

OK doporučím mu , aby si ho co nejdřív
koupil :wink: ,proto?e ta teplota pořád nic moc-70-75st.C.

Fiat Tipo 1,4 AGT
karburátor, 78HP, rv. 91

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
18 roků 11 měsíců zpět #29 od michal_tipar
Copak tu
teplotu bych pře?il, ale spotřebu kolem 11l/100km to fakt ne?lo, po výměně
začal motor chodit kolem 90°C a srovnala se i spotřeba kolem 7l/100km
:wink:

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
18 roků 11 měsíců zpět #30 od mmarek

Copak tu teplotu bych pře?il, ale
spotřebu kolem 11l/100km to fakt ne?lo, po výměně začal motor chodit kolem
90°C a srovnala se i spotřeba kolem 7l/100km
:wink:

tak to je zajímavé...jeho spotřeba se pohybuje
i přes nízkou teplotu kolem 8 litrů, a to jezdí dost po městě...

Fiat Tipo 1,4 AGT
karburátor, 78HP, rv. 91

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Vygenerováno za 0.563 sekund
Powered by Kunena fórum