tlak v palivové soustavě
16 roků 7 měsíců zpět #1
od vvoky182
tlak v palivové soustavě vytvořil uživatel vvoky182
Chlapi nevíte někdo jakej tlak má být v palivové soustavě v motoru 2.0 16v :
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
16 roků 7 měsíců zpět #2
od geeny666
fiat Tipo 3DV červené 2,0 8VT
Odpověděl geeny666 pro téma Re: tlak v palivové soustavě
nějakých 130 ale tu jednotku nevím v čem se udává
fiat Tipo 3DV červené 2,0 8VT
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
16 roků 7 měsíců zpět #3
od machy1186
Lancia Delta HPE HF 2,0 16VT 142kW
Lancia Dedra 2,0T 119kW - EX 3
Lancia Dedra 1,9TD 85kW - EX 2
Fiat Regata 1,7D -EX 1
Odpověděl machy1186 pro téma Re: tlak v palivové soustavě
Teď nevím, jestli je u atmosféra regulace, ale mělo by to být někde kolem 3 barů
Lancia Delta HPE HF 2,0 16VT 142kW
Lancia Dedra 2,0T 119kW - EX 3
Lancia Dedra 1,9TD 85kW - EX 2
Fiat Regata 1,7D -EX 1
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
16 roků 7 měsíců zpět #4
od TooM-As
Bývalé:
fiat tipo 1.6 DOHC 66kw
fiat tipo 2.0 8V 83kw
fiat tipo 2.0 16V 107kw
Současné:
Fiat tipo 4x4 2.0 8VT 130kw
Odpověděl TooM-As pro téma Re: tlak v palivové soustavě
těch 130 jsou litry za hodinu kolik dokáže dodat čerpadlo při tlaku 3.5 baru tuším. tlak v palivové soustavě nevím ale vím že není stálý. je ovládán podtlakem přes tohle
fiattipo.net/modules/gallery2/main.php?g2_itemId=4059
.
Bývalé:
fiat tipo 1.6 DOHC 66kw
fiat tipo 2.0 8V 83kw
fiat tipo 2.0 16V 107kw
Současné:
Fiat tipo 4x4 2.0 8VT 130kw
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
16 roků 7 měsíců zpět #5
od Dresik
AR 156 1.9 JTDm
Lancia Lybra SW 1.9 JTD
Lancia Delta HPE HF Turbo
Piaggio NRG Salit Sport
www.lanciaklub.cz
eSHOP-vybavení dílen, nářadí,nástroje.Pište co potřebujete:)
Odpověděl Dresik pro téma Re: tlak v palivové soustavě
Co sem někde našel, tak atmosféra 3 bary
AR 156 1.9 JTDm
Lancia Lybra SW 1.9 JTD
Lancia Delta HPE HF Turbo
Piaggio NRG Salit Sport
www.lanciaklub.cz
eSHOP-vybavení dílen, nářadí,nástroje.Pište co potřebujete:)
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
16 roků 7 měsíců zpět #6
od vvoky182
Odpověděl vvoky182 pro téma Re: tlak v palivové soustavě
díky moc ste hodní
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
16 roků 7 měsíců zpět #7
od Jenda
1.6 DOHC r.v.89,naj.220 000Km,spotř.8.2L/100
Šlape jako hodinky,ale nemá STK,spinká v depozitu.
Opel AstraF 1.7TDs,momentálně plně využito.
Fiat 127, spotř.5.2L/100 ,spinká v garáži.
Odpověděl Jenda pro téma Re: tlak v palivové soustavě
Shodou okolností sem dnes zloušel tlak na 1.6DOHC.Měl sem sundanej vstřik a kámoš to prstem neudržel,mám poblítý přední sklo.Jinak měřák sem neměl,takže jen tak pro hrubé srovnání.
1.6 DOHC r.v.89,naj.220 000Km,spotř.8.2L/100
Šlape jako hodinky,ale nemá STK,spinká v depozitu.
Opel AstraF 1.7TDs,momentálně plně využito.
Fiat 127, spotř.5.2L/100 ,spinká v garáži.
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
16 roků 7 měsíců zpět #8
od Augustin
Mozna to vsak jen spatne vyznelo.
Jinak zkus treba toto www.fiattipo.net/modules.php?name=News&a...e=article&sid=42
Takze by to melo byt 3bary (2,96atm).
Odpověděl Augustin pro téma Re: tlak v palivové soustavě
Nejak nechapu jednotky 8O . 1 atm = 1,013baruCo sem někde našel, tak atmosféra 3 bary
Mozna to vsak jen spatne vyznelo.
Jinak zkus treba toto www.fiattipo.net/modules.php?name=News&a...e=article&sid=42
Takze by to melo byt 3bary (2,96atm).
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
16 roků 7 měsíců zpět #9
od michalkulistak
fiat tipo 1,7DGT 1989, už jen ve vzpomínkách
FIAT PUNTO II 1.8 16V HGT 96kW, 3 dveř,klima a plno dalších vymožeností. azurový démon
Odpověděl michalkulistak pro téma tlak
atmosférou asi myslel chrochtáka bez turba
fiat tipo 1,7DGT 1989, už jen ve vzpomínkách
FIAT PUNTO II 1.8 16V HGT 96kW, 3 dveř,klima a plno dalších vymožeností. azurový démon
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
16 roků 7 měsíců zpět #10
od Dresik
AR 156 1.9 JTDm
Lancia Lybra SW 1.9 JTD
Lancia Delta HPE HF Turbo
Piaggio NRG Salit Sport
www.lanciaklub.cz
eSHOP-vybavení dílen, nářadí,nástroje.Pište co potřebujete:)
Odpověděl Dresik pro téma Re: tlak v palivové soustavě
ééééé..jasně. Atmosféra - motor bez turba. Teď sem si stejně uvědomil, že Tipo mělo 2.0 16V jen bez turba, takže 3 bary:)
AR 156 1.9 JTDm
Lancia Lybra SW 1.9 JTD
Lancia Delta HPE HF Turbo
Piaggio NRG Salit Sport
www.lanciaklub.cz
eSHOP-vybavení dílen, nářadí,nástroje.Pište co potřebujete:)
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
16 roků 7 měsíců zpět #11
od michalkulistak
fiat tipo 1,7DGT 1989, už jen ve vzpomínkách
FIAT PUNTO II 1.8 16V HGT 96kW, 3 dveř,klima a plno dalších vymožeností. azurový démon
Odpověděl michalkulistak pro téma tlaky
jen tak okrajově jaký tlakje u dieselu?
fiat tipo 1,7DGT 1989, už jen ve vzpomínkách
FIAT PUNTO II 1.8 16V HGT 96kW, 3 dveř,klima a plno dalších vymožeností. azurový démon
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
16 roků 7 měsíců zpět #12
od Kounect
Fiat Tipo 1.7D
Lomítko /--/
Odpověděl Kounect pro téma Re: tlak v palivové soustavě
Okrajově žádný...není tam el. čerpadlo ale saje si to ( jaksetomunadává??? ) samospádem - podtlakem. Proto když máš netěsný palivový systém a padá Ti nafta tak nezbývá než točit a točit a točit...dokud nafta nepřijde do čerpadla. Kdybys měl el. tak bys otočil klíčkem, vydržel a vypnul cca 3x, pak bys měl jistotu že máš natlakováno jak má být a nastartuješ v klídku. Toto se u benzína děje pokaždé před startem, ale zase jsou uživatelé benzínů ošizeni o možnost hodit pet flašku do motorového prostoru a odtud sosat naftu Prostě problém navíc...buď rád za 1.7D. Kua to je propaganda
( nějaký tlak tam samo je, ale ne žádnej zázrak )
( nějaký tlak tam samo je, ale ne žádnej zázrak )
Fiat Tipo 1.7D
Lomítko /--/
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
16 roků 6 měsíců zpět #13
od Houba
-> Tipo TDs /1.4b/ = nějaký dili na prodej
-> Tipo 2.0 8V /no pressure/ - výměna za G III.
Odpověděl Houba pro téma Re: tlak v palivové soustavě
tj, ale ve vysokotlaký části je vůči benzínu poměrně vysokej tlak
-> Tipo TDs /1.4b/ = nějaký dili na prodej
-> Tipo 2.0 8V /no pressure/ - výměna za G III.
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Vygenerováno za 2.676 sekund