Rozvody problém prosím radu!!!

Více
16 roků 7 měsíců zpět #1 od Kracmi
Takže problém je tento: Potřebuju vymenit simerink na olejovem čerpadle a asi i na klice. Potřeboval bych nějakej naprosto podrobnej návod. Vím tohle: Nastavím si motor tak abych měl rysku na remenici na vackove hrideli na rysce na tom plastu.
otazka č.1) jsou takovíhle rysky i na remenici na klice?
dál si zaaretuji kliku na setrvačníku
otázka č.2) to si nejsem jak a kde presne se to dělá
No a když už to budu mít takhle hezky zaaretovany tak povolim matici na remenici u kliky a asi i napinaci kladku??? Dál sundám řemen a řemenici. Vyměnim simerink a
otazka č.3) je možnost tam nasadit tu řemenici nejak blbě (opačne nebo tak), Jak se napina řemen??? Může se mi stát že si s těma rozvodama při tom nějak hnu atd???

Prosím nějakej podrobnej manuál(pro debila) Dělám to poprvé tak abych to nezkazi. Díky moc motor 1,4 ie

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
16 roků 7 měsíců zpět #2 od čenda
Nahlédni do moudré knihy a viz:
www.fiattipo.net/modules.php?name=Forums...ight=p%C5%99etrhnout

Doporučuju to dole u klikovky nejdřív umýt, ta značka není moc dobře vidět :wink:

1.4 i.e. 1992
Punto 55 1996
Lasciate mi cantare...

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
16 roků 7 měsíců zpět #3 od Kracmi
J dík přečtu si to díky.

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
16 roků 7 měsíců zpět #4 od Charles
ono to nastavování rozvodů nejde splést, jsou tam rysky i na spodním kole co je od kliky a hlavně kolečko nejde nijak otočit, protože je na něm klínek, kterej zapadá co výřezu v klice....hlavně nezapomeň při povolování rozvodovýho kolečka na klice utahovat, je tam levej závit :lol:

Fiat Tipo 2.0 8V Turbo r.v. 1991, motor 2012 - :) Killer on The Road ;-) Performance & tuning
ex Tipo 1.9TDs, 1.6DOHC a 2.0 8V, Alfa Romeo 145, ex Fiat Bravo 1.9 TD100s a 1.6 16V
Lancia Delta II 1.8 16V GT 100kW by Zender - žluťásek :)

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
16 roků 7 měsíců zpět #5 od Jenda
A pokud něčemu s chytré knihy nebudeš rozumět ,tak neváhej a zeptej se.Od toho sme tady.Však i mi tu řešíme různé problémy.

PS:Víc hlav víc ví :wink:

1.6 DOHC r.v.89,naj.220 000Km,spotř.8.2L/100
Šlape jako hodinky,ale nemá STK,spinká v depozitu.
Opel AstraF 1.7TDs,momentálně plně využito.
Fiat 127, spotř.5.2L/100 ,spinká v garáži.

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
16 roků 7 měsíců zpět #6 od Dresik
No jo rysky. POkud už někdo rozvody nedělal a neudělal další rysky :lol: O víkendu sem dělal Punto s vyholeným rozvoďákem. Koukám a hledám rysky a zjišťuju, že jich je tam nějak víc, než je zdrávo :D Tak sem místo laborování sundal víko ventilů, nastavil vačku sám, klikovku taky a hned se ukázalo, kde jsou rysky.
A doporučuju pořádně myslet..:D Já blbec špatně nasadil řemenici pro snímač otáček a pak se rozčiloval, že to nechytne :D

AR 156 1.9 JTDm
Lancia Lybra SW 1.9 JTD
Lancia Delta HPE HF Turbo
Piaggio NRG Salit Sport
www.lanciaklub.cz
eSHOP-vybavení dílen, nářadí,nástroje.Pište co potřebujete:)

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
16 roků 7 měsíců zpět #7 od Kracmi
no hochu včera jsem to rozebral a normalne se mi rysky na vačce nesešly s ryskama na klikovce tak sem nastavil vačku a na klikovce si udelal rysku svoji tak snad do dnes dam spravne dohromady:-
)

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
16 roků 7 měsíců zpět #8 od Dresik
Jojo..občas je dobrý si to překontrolovat a jen na rysky nespoléhat..

AR 156 1.9 JTDm
Lancia Lybra SW 1.9 JTD
Lancia Delta HPE HF Turbo
Piaggio NRG Salit Sport
www.lanciaklub.cz
eSHOP-vybavení dílen, nářadí,nástroje.Pište co potřebujete:)

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Vygenerováno za 1.192 sekund
Powered by Kunena fórum