čidlo teploty vody a start teplého motoru
- User_69
- Autor tématu
právě výměna čidla teploty vody vyřešila můj problém s nastartováním teplého motoru.
Ranní starty při teplotách okolo 0° byly OK ,ale po pár km do obchodu, kdy se auto ještě nestačilo zahřát pak nechtělo nastartovat. Když jsem přišel z obchodu tak bylo slyšet, že do vstřikování nejde benzín, startér točil a ten zvuk byl takový hlasitější (zvonivý) pomohlo jen počkat delší dobu, než to více vychladne a pak to na potřetí chytlo. Taky pomohlo otevřít kapotu, ale to jsem si už opravdu připadal jak šašek, že při každém startu otvírám kapotu.
čidlo stálo asi 200,- a je to firma FAE
Tak to třeba někomu pomůže aby věděl po čem má jít jestli má stejný problém s autem.
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
- User_69
- Autor tématu
protože admin zakázal vkládání obrázků i odkazů do prvního přispěvku, tak to vkládám do druhého.....Nazdar,
právě výměna čidla teploty vody vyřešila můj problém s nastartováním teplého motoru.
Ranní starty při teplotách okolo 0° byly OK ,ale po pár km do obchodu, kdy se auto ještě nestačilo zahřát pak nechtělo nastartovat. Když jsem přišel z obchodu tak bylo slyšet, že do vstřikování nejde benzín, startér točil a ten zvuk byl takový hlasitější (zvonivý) pomohlo jen počkat delší dobu, než to více vychladne a pak to na potřetí chytlo. Taky pomohlo otevřít kapotu, ale to jsem si už opravdu připadal jak šašek, že při každém startu otvírám kapotu.
čidlo stálo asi 200,- a je to firma FAE
Tak to třeba někomu pomůže aby věděl po čem má jít jestli má stejný problém s autem.
Nevím, proč bych nemohl vložit malý nepatrný obrázek, jen pro ukázku, jak toto čidlo vypadá přimo do textu. O co jde? Nevím jak to bude někdo v jiné sekci zase hledat.
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Fiat Tipo 2.0 8V Turbo r.v. 1991, motor 2012 - Killer on The Road Performance & tuning
ex Tipo 1.9TDs, 1.6DOHC a 2.0 8V, Alfa Romeo 145, ex Fiat Bravo 1.9 TD100s a 1.6 16V
Lancia Delta II 1.8 16V GT 100kW by Zender - žluťásek
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
- User_69
- Autor tématu
myslíš tohle?Hele jen menší detail, to čidlo je na teplotu chladící kapaliny a je na hlavě motoru. slouží k tomu, aby jsi viděl teplotu motoru na palubovce, aspoň dle obrázku to je toto čidlo...mě se ta cena 200,- nezdála, protože čidlo teploty vody pro ŘJ by bylo asi tak 4krát dražší
www.autodilykrc.cz/eshop/detail/cidlo-te...ody:6e7a1ba343c22f31
Připadá mi stejné jako to moje. Já jsem to neměnil sám dělal to známý mechanik a i s výměnou vzduchového filtru a prací jsem platil 600,-
Jo a musel vypustit vodu, takže to nebude to čidlo na hlavě motoru
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Cidlo pro RJ ma dva kontakty.
To co tam mas je opravdu pro informaci teploty na palubovce.
To co tam pises teda nevypada, ze by to byl ten pravy duvod, spise ten mechanik se "pohrabal" v motoru a zaoxidovane kontakty rozhybal. Vsak casem uvidis, zda to byla ta prava zavada.
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
jedno z těhle , musíš ho vyndat a koupit přesně to samé , každé má jinou hodnotu odporu , to co je na obrázku je jen informační čidlo k ukazateli , nic víc nedělá a to v odkazu tady je pro ŘJ
tipo 1.6 ie decent tuning - 14"alu , sportovní filtr,prahy,leddiodove neony,blinkry fabia,mračítka, M3 zrcátka ...
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
- User_69
- Autor tématu
Ptal jsem se ho znova a říkal, že nic jiného neměnil, ani nečistil, prostě problém s teplým motorem je pryč, tak mám radost a chtěl jsem se o to jen podělit tady v klubu.
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Je dobre, ze auto jede, ale opravdu musim rici, ze to cidlo cos tam psal je na palubovku a NEMA zadny vliv na chod motoru.nechci vypadat jako hnídopich, ale žádné z těch čidel nestojí 4x tolik co to moje za 200,-
Ptal jsem se ho znova a říkal, že nic jiného neměnil, ani nečistil, prostě problém s teplým motorem je pryč, tak mám radost a chtěl jsem se o to jen podělit tady v klubu.
Btw proc jej ten tvuj mechanik menil? Mel si snad problem s teplotou na palubovce?
Jinak to cidlo teploty vody pro RJ ma konektor ve tvaru hribu (pohled zepredu do konektoru).
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
- User_69
- Autor tématu
S ukazatelem teploty motoru jsem problém neměl.
Začínám být zmatený 8O
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Fiat Tipo 2.0 8V Turbo r.v. 1991, motor 2012 - Killer on The Road Performance & tuning
ex Tipo 1.9TDs, 1.6DOHC a 2.0 8V, Alfa Romeo 145, ex Fiat Bravo 1.9 TD100s a 1.6 16V
Lancia Delta II 1.8 16V GT 100kW by Zender - žluťásek
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Ja som na DOHC to čidlo vyberal bez vypustenia vody a mal som menšiu fontánku ...
Fiat 600D bol môj prvý \\\\"Fiacik\\\\" ktoreho som rozobral do šrubky a poskladal - jazdil!
Tipo 1,6 DOHC 1989 - už je v novej stajni
Ford Focus combi 1,8TDdI
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
- User_69
- Autor tématu
Asi nemá s Fiatama zkušenosti, hold člověk se pořád učí.
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Hele je dobre, ze to beres tak sportovne. No ja bych teda nechtel byt takovy pokusny kralik jako Ty. Ta Tva zavada teda neni cidlem, ale spise kontakty, tak jak jsem psal vyse.Tak kluci dík za rady, řekl jsem to tomu mechošovi a že teda vymění i to druhé dnes to objedná a mělo by to být do pátku hotové.
Asi nemá s Fiatama zkušenosti, hold člověk se pořád učí.
Podle mne se nemusi nic menit, ale jednoduse to zjistis, kdyz to premeris multimetrem a mas jasno.
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.