1.6ie Vstrikovani
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Fiat Tipo 2.0 8V Turbo r.v. 1991, motor 2012 - Killer on The Road Performance & tuning
ex Tipo 1.9TDs, 1.6DOHC a 2.0 8V, Alfa Romeo 145, ex Fiat Bravo 1.9 TD100s a 1.6 16V
Lancia Delta II 1.8 16V GT 100kW by Zender - žluťásek
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
- Příspěvky: 1349
Michal Tipař [img:35fd246b7a]http://www.celysvet.cz/userbar/dbc73b9e20de02119c403187359ed2da.jpg[/img:35fd246b7a] Tipo 1,4ie \'93 Consummatum est!!!
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
njn, ale tady pletes hrusky z jabkamai pžes to že každý vstřik dělá jiný výrobce, tak si myslím, že poťáky jsou stejný. Pasuje tam poťák třeba z favorita a jezdí mi to na něj už pět let...
Tvoje je BOSCH system, to jeho je GM SPI, takze uplne neco jineho - cidla maji jineho hodnoty odporu, takze i RJ je jina.
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
- Příspěvky: 1349
Michal Tipař [img:35fd246b7a]http://www.celysvet.cz/userbar/dbc73b9e20de02119c403187359ed2da.jpg[/img:35fd246b7a] Tipo 1,4ie \'93 Consummatum est!!!
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
www.fiattipo.net/modules/gallery2/main.php?g2_itemId=9690
Fiat Tipo 2.0 8V Turbo r.v. 1991, motor 2012 - Killer on The Road Performance & tuning
ex Tipo 1.9TDs, 1.6DOHC a 2.0 8V, Alfa Romeo 145, ex Fiat Bravo 1.9 TD100s a 1.6 16V
Lancia Delta II 1.8 16V GT 100kW by Zender - žluťásek
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
tak Ti akorat kamarad nerekl celou pravdu a nic nez pravduže by byl jiný systém snímání otáček a měl stejnou konstrukční chybu u dvou odlišných výrobců??? to se mi teda nezdá, ty máš Augustyne dvouvačku, jaký tam je poťák? pošlu fotku pro porovnání. kamarád měl tehle problém na dohc a vyřešil to stejným způsobem výměnou poťáku, nevím z čeho...
Nekdy clovek holt zije v omylu
Sedi to co ma charlie na fotce, jedine Opel - je to soucast GM --- General Motors (Kadett nebo mozna i nejake podobne typy).
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Bývalé:
fiat tipo 1.6 DOHC 66kw
fiat tipo 2.0 8V 83kw
fiat tipo 2.0 16V 107kw
Současné:
Fiat tipo 4x4 2.0 8VT 130kw
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
mate tu nekdo fotky nebo navod jak bych vymenil jen ten potenciometr? Uz sem sehnal z 1.6 dvouvacky,presne co mam ja.Sem lamka
No vyměnit samotný potenciometr bych nechal jedině v servisu, protože sám doma asi nedokážeš přesně seštělovat chod, aby to odpovídalo poloze klapky, je to dost důležité, aby to bylo přesně nastavené a dávalo to správné údaje..... proto by bylo asi lepší vyměnit potenciometr i s klapkou, respektive tělo vstřikovací jednotky s potenciometrem a klapkou
Fiat Tipo 2.0 8V Turbo r.v. 1991, motor 2012 - Killer on The Road Performance & tuning
ex Tipo 1.9TDs, 1.6DOHC a 2.0 8V, Alfa Romeo 145, ex Fiat Bravo 1.9 TD100s a 1.6 16V
Lancia Delta II 1.8 16V GT 100kW by Zender - žluťásek
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Jo asi ze slunicka . Ptal se, zda to muze cele prehodit, ja tvrdim ze ano, ale vcetne RJ, bez ni to nebude ono.sakra lidi vzpomatujte se na co se ptal . to je asi z toho sluníčka že ? on se ptá jestli může použít celou vstřikovačku ? - ne nemůže. a poťák ? - pokud bude stejnej tak proč ne ? Co sem do toho pletete snímání otáček a plno dalších kravin ?
Ty kraviny, o kterych mluvis jsou celkem dulezite, nehlede na to, ze tam je napr. cidlo teploty vzduchu, ktere ma desetkrat vetsi odpor nez pro OHC.
K tomu potaku. Normalne vysroubuj ty dve matky a prehod to. Nemusis nic nastavovat.
Takze asi tak pane
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Jo asi ze slunicka . Ptal se, zda to muze cele prehodit, ja tvrdim ze ano, ale vcetne RJ, bez ni to nebude ono.sakra lidi vzpomatujte se na co se ptal . to je asi z toho sluníčka že ? on se ptá jestli může použít celou vstřikovačku ? - ne nemůže. a poťák ? - pokud bude stejnej tak proč ne ? Co sem do toho pletete snímání otáček a plno dalších kravin ?
Ty kraviny, o kterych mluvis jsou celkem dulezite, nehlede na to, ze tam je napr. cidlo teploty vzduchu, ktere ma desetkrat vetsi odpor nez pro OHC.
K tomu potaku. Normalne vysroubuj ty dve matky a prehod to. Nemusis nic nastavovat.
Takze asi tak pane
u OHC jcou 4 šroubky na malý tisícihran jo stačí to vyndat a přendat ,jen při montáži to dát zhruba tak na prostředek těch direk
tipo 1.6 ie decent tuning - 14"alu , sportovní filtr,prahy,leddiodove neony,blinkry fabia,mračítka, M3 zrcátka ...
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Fiat Tipo 2.0 8V Turbo r.v. 1991, motor 2012 - Killer on The Road Performance & tuning
ex Tipo 1.9TDs, 1.6DOHC a 2.0 8V, Alfa Romeo 145, ex Fiat Bravo 1.9 TD100s a 1.6 16V
Lancia Delta II 1.8 16V GT 100kW by Zender - žluťásek
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
já když jsem se ptal na výměnu poťáku, tak mi řekli že to domanejde viz. to co jsem napsal
no protože mysleli , že si to dáš k nim a oni na tobě vydělaj za takou prkotinu
tipo 1.6 ie decent tuning - 14"alu , sportovní filtr,prahy,leddiodove neony,blinkry fabia,mračítka, M3 zrcátka ...
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.