Výfuky Ferroz
16 roků 6 měsíců zpět #1
od čenda
1.4 i.e. 1992
Punto 55 1996
Lasciate mi cantare...
Výfuky Ferroz vytvořil uživatel čenda
Jsou to levné polské výfuky, zatím nejlevnější, jaké jsem našel.
Máte s nimi někdo zkušenost?
Nečekám zázrak, potřebuju, aby vydržel tak 2 roky - nemá smysl, aby výfuk přežil auto
Máte s nimi někdo zkušenost?
Nečekám zázrak, potřebuju, aby vydržel tak 2 roky - nemá smysl, aby výfuk přežil auto
1.4 i.e. 1992
Punto 55 1996
Lasciate mi cantare...
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
16 roků 6 měsíců zpět #2
od Charles
Fiat Tipo 2.0 8V Turbo r.v. 1991, motor 2012 - Killer on The Road Performance & tuning
ex Tipo 1.9TDs, 1.6DOHC a 2.0 8V, Alfa Romeo 145, ex Fiat Bravo 1.9 TD100s a 1.6 16V
Lancia Delta II 1.8 16V GT 100kW by Zender - žluťásek
Odpověděl Charles pro téma Re: Výfuky Ferroz
no co je polský tak to zajisté vydrží, mám jednu zkušenost s levným polským výfukem, kupoval se na jaře (přelom únor a březen) a v srpnu byl sežranej na šlupky, takže během roku se kupoval dvakrát novej výfuk....a už se nedivim, že se říká: Nejsem tak bohatej, abych mohl kupovat levné věci
Fiat Tipo 2.0 8V Turbo r.v. 1991, motor 2012 - Killer on The Road Performance & tuning
ex Tipo 1.9TDs, 1.6DOHC a 2.0 8V, Alfa Romeo 145, ex Fiat Bravo 1.9 TD100s a 1.6 16V
Lancia Delta II 1.8 16V GT 100kW by Zender - žluťásek
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
16 roků 6 měsíců zpět #3
od čenda
1.4 i.e. 1992
Punto 55 1996
Lasciate mi cantare...
Odpověděl čenda pro téma Re: Výfuky Ferroz
Už jsem to objednal, je jen o něco dražší, než co mi nabídli na vrakárnách v okolí.
Zkusím to preventivně dodatečně ošetřit proti korozi a uvidím. Pořád bude lepší než slepenec, který jsem tam měl dosud.
Zkusím to preventivně dodatečně ošetřit proti korozi a uvidím. Pořád bude lepší než slepenec, který jsem tam měl dosud.
1.4 i.e. 1992
Punto 55 1996
Lasciate mi cantare...
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
16 roků 6 měsíců zpět #4
od Augustin
Odpověděl Augustin pro téma Re: Výfuky Ferroz
---
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
16 roků 6 měsíců zpět #5
od čenda
Bohužel tam rozdíl pár stovek není. Ten polský je za asi 2200, ostatní, které jsem viděl (Bosal, Walker atd.) byly za nejméně dvojnásobek.
1.4 i.e. 1992
Punto 55 1996
Lasciate mi cantare...
Odpověděl čenda pro téma Re: Výfuky Ferroz
2Cenda: a cena je jaka? Nekdy je lepsi pridat par stovek a mit klid
Bohužel tam rozdíl pár stovek není. Ten polský je za asi 2200, ostatní, které jsem viděl (Bosal, Walker atd.) byly za nejméně dvojnásobek.
1.4 i.e. 1992
Punto 55 1996
Lasciate mi cantare...
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
16 roků 6 měsíců zpět #6
od Charles
Fiat Tipo 2.0 8V Turbo r.v. 1991, motor 2012 - Killer on The Road Performance & tuning
ex Tipo 1.9TDs, 1.6DOHC a 2.0 8V, Alfa Romeo 145, ex Fiat Bravo 1.9 TD100s a 1.6 16V
Lancia Delta II 1.8 16V GT 100kW by Zender - žluťásek
Odpověděl Charles pro téma Re: Výfuky Ferroz
a kterej díl výfuku to je ???
Fiat Tipo 2.0 8V Turbo r.v. 1991, motor 2012 - Killer on The Road Performance & tuning
ex Tipo 1.9TDs, 1.6DOHC a 2.0 8V, Alfa Romeo 145, ex Fiat Bravo 1.9 TD100s a 1.6 16V
Lancia Delta II 1.8 16V GT 100kW by Zender - žluťásek
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
16 roků 6 měsíců zpět #7
od čenda
1.4 i.e. 1992
Punto 55 1996
Lasciate mi cantare...
Odpověděl čenda pro téma Re: Výfuky Ferroz
Přední na 1,4 51 kW, od motoru po katalyzátor (trubky svedené do jedné, vlnovec, příruba).
Stávající jsem musel rozřezat flexou kvůli zarezlým šroubům na přírubě. Někdo ho tam už nastavoval (asi) lešenářskou trubkou od lambdy po vlnovec. Chvíli (za tmy a před demontáží) to vypadalo, že to má smysl svařovat, realita byla ale úplně jiná - ta navařená trubka byla jak cedník a celé to bylo už jednou svařené tak došišata, že už by se mi to tam po vyvaření asi nepovedlo napasovat
Stávající jsem musel rozřezat flexou kvůli zarezlým šroubům na přírubě. Někdo ho tam už nastavoval (asi) lešenářskou trubkou od lambdy po vlnovec. Chvíli (za tmy a před demontáží) to vypadalo, že to má smysl svařovat, realita byla ale úplně jiná - ta navařená trubka byla jak cedník a celé to bylo už jednou svařené tak došišata, že už by se mi to tam po vyvaření asi nepovedlo napasovat
1.4 i.e. 1992
Punto 55 1996
Lasciate mi cantare...
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
16 roků 6 měsíců zpět #8
od SKV
Tipo 1,4 iE, najeto
235 000 km
Odpověděl SKV pro téma Re: Výfuky Ferroz
S polským mám dobrý zkušenosti - vydržel skoro 4 roky, ale nakonec vylítaly příčky na zadním díle. Jinak típko je denně používané! Viz:
marix.biz/katalog.php?znacka=FIAT&mo...hp=&kw=&cat=
Tipo 1,4 iE, najeto
235 000 km
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Méně
Více
- Příspěvky: 1349
16 roků 6 měsíců zpět #9
od michal_tipar
Michal Tipař [img:35fd246b7a]http://www.celysvet.cz/userbar/dbc73b9e20de02119c403187359ed2da.jpg[/img:35fd246b7a] Tipo 1,4ie \'93 Consummatum est!!!
Odpověděl michal_tipar pro téma Re: Výfuky Ferroz
Já sem před čtyřma rokama kupoval Polmostrow oboustranně pohliníkovanej plech a dodneška slouží v zimě v létě pořád. O víkendu sem na něj letmo kouknul (jen tak přes podběh) a vypadal zatím dobře tak uvidíme kdy umře. Prodává se dnes za 2000, já ho kupoval o něco víc, ceny šli docela dost dolů...
Michal Tipař [img:35fd246b7a]http://www.celysvet.cz/userbar/dbc73b9e20de02119c403187359ed2da.jpg[/img:35fd246b7a] Tipo 1,4ie \'93 Consummatum est!!!
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Vygenerováno za 0.433 sekund