vymena oleje

Více
16 roků 6 měsíců zpět #1 od Theor
vymena oleje vytvořil uživatel Theor
Ahoj budu na Tempre 1.6 66kw menit olej,motor ma najeto skoro 200 tisic a chci mu dat 10W-40 ale nevim jakou znacku poradte co bude asi nejlepsi.

Ja osobne bych se priklanel k tomu Shellu ten bych mel za cenu podobnou Castrolu a Mobilu.A jakou znacku olejoveho filtru bych mel vzit?taky bych chtel neco lepsiho.Asi bych volil značku Mann.Jsou to dobre filtry?
A do prevodovky se lije co za olej?
A vzduchovy filtr taky budu menit jakou znacku mam vzit?take bych chtel neco lepsiho

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
Více
16 roků 6 měsíců zpět #3 od stiglitz
Odpověděl stiglitz pro téma Re: vymena oleje
Tohle neřeším. Beru co momentálně je. Krom olejů z Lidlu a podobně - tam ani není výrobce, jen dovozce. Filtry třeba, dělá se z toho věda ale když objedná třeba palivovej filtr, jestli je to Framm, nebo Filtron, nebo Ufi, to je mi srdečně jedno. Hlavně dodržuju interval výměny. Jedině bych byl opatrnej u převoďáku, někdo má zkušennosti, že se může například v zimě blbě řadit.

stiglitz.
/////
TIPO 1.6 i SX, 1993, 55 kW.

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

  • vilímek petr
16 roků 6 měsíců zpět #4 od vilímek petr
Odpověděl vilímek petr pro téma Re: vymena oleje
Olejtaky neřeším,ted jsem začátkem jara měnil a dal jsem mogul 10w40 a pohoda,filtr jsem kupoval co má být podle katalogu na fiat a ten stál kilo.

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
16 roků 6 měsíců zpět #5 od boubik
Odpověděl boubik pro téma Re: vymena oleje
Já dneska taky měnil na Tipu 1.4.i.e. r.93, dal jsem nějakej polskej filtr nevím ani značku jen pozor říkali mi že existují dva typy a to do r.93 a od r.93 a protože mám 93 koupil jsem ten novější a pasuje OK, Rozdíl bude asi v závitu /a ceně/, ten starší byl za 89 a ten novější za 147Kč. Vzhledově jsou na 99% totožný.

Olej jsem dal polosyntetiku 10W40 Mogul GX-FE Pro, koupený v akci 4l plus 1l zdarma za 499Kč. Náplň 3.7 litru.

PS: Brutálně mě překvapil výpušťák na olejový vaně, je to zapuštěný 12mm imbus 6ti hran, pěkná kravina, všechny imbusy co jsem měl doma (a podle mě má doma každej) jsou do 10mm. :evil:

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
16 roků 6 měsíců zpět #6 od Tomas-Oaza
Odpověděl Tomas-Oaza pro téma Re: vymena oleje
jestli chces tak mam olej PARAMo
15W 40 40,-/ltr
10W 40 60,-/ltr

Lancia Kappa 2,4 TDS
Škoda Favorit čundrbudka

www.lanciaklub.cz

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
16 roků 6 měsíců zpět #7 od Max-el
Odpověděl Max-el pro téma Re: vymena oleje

Vzhledově jsou na 99% totožný.


vzhledově jsou 100% totožný, pouze se budou lišit pojistným tlakem někde se to tu už řešilo

Fiat Tipo 1.8 GTI 3 dveře r.v.12/94
Fiat Stilo 1.9 JTD Multi Wagon r.v.12/05

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
16 roků 6 měsíců zpět #8 od BlackJack
Odpověděl BlackJack pro téma Re: vymena oleje

PS: Brutálně mě překvapil výpušťák na olejový vaně, je to zapuštěný 12mm imbus 6ti hran, pěkná kravina, všechny imbusy co jsem měl doma (a podle mě má doma každej) jsou do 10mm. :evil:

Mně se zdá, že to je 11ka imbus. Nebudu se ale hádat - je to stejně pěkná kravina. Základní sada imbusů se prodává do 10mm. 11mm je dokonce atyp.

FIAT Tipo 1.9TDsX Gran Turismo (přenecháno rodičům)
Mitsubishi Galant 2.0 GLX

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
16 roků 6 měsíců zpět #9 od boubik
Odpověděl boubik pro téma Re: vymena oleje
Byla to 12mm, nakonec jsem sehnal 12mm imbus a šel tam úplně přesně. Je ale možné že máš 11mm. Každopádně to naši Italští soudruzi nedomysleli :)

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
16 roků 6 měsíců zpět #10 od Charles
Odpověděl Charles pro téma Re: vymena oleje

jestli chces tak mam olej PARAMo
15W 40 40,-/ltr
10W 40 60,-/ltr


Tak Paramo mám za barákem a asi bych sehnal i levněji...ale do motoru bych ho asi nenalil

Fiat Tipo 2.0 8V Turbo r.v. 1991, motor 2012 - :) Killer on The Road ;-) Performance & tuning
ex Tipo 1.9TDs, 1.6DOHC a 2.0 8V, Alfa Romeo 145, ex Fiat Bravo 1.9 TD100s a 1.6 16V
Lancia Delta II 1.8 16V GT 100kW by Zender - žluťásek :)

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
16 roků 6 měsíců zpět #11 od Dresik
Odpověděl Dresik pro téma Re: vymena oleje
Hlavně z těch olejů nedějte vědu :) Pokud máte starší auto, co má namotáno kolem 200t, tak kupování Castrolů a Shellů a tak podobně podle mě nemá význam.. Buď pokračujte v tom co tam bylo předtím a nebo koukněte do manuálu..U těhlech 8V stejně všude píšou jako doporučenou 15W

AR 156 1.9 JTDm
Lancia Lybra SW 1.9 JTD
Lancia Delta HPE HF Turbo
Piaggio NRG Salit Sport
www.lanciaklub.cz
eSHOP-vybavení dílen, nářadí,nástroje.Pište co potřebujete:)

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
16 roků 6 měsíců zpět #12 od Jenda
Odpověděl Jenda pro téma Re: vymena oleje
Já tam nalil toto:............,zatím spokojenost.



www.olejshop.cz/xVP-eurol-turbosyn-10w-40-%2810w40%29-1-litr

1.6 DOHC r.v.89,naj.220 000Km,spotř.8.2L/100
Šlape jako hodinky,ale nemá STK,spinká v depozitu.
Opel AstraF 1.7TDs,momentálně plně využito.
Fiat 127, spotř.5.2L/100 ,spinká v garáži.

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
16 roků 6 měsíců zpět #13 od michal_tipar
Odpověděl michal_tipar pro téma Re: vymena oleje

Vzhledově jsou na 99% totožný.


vzhledově jsou 100% totožný, pouze se budou lišit pojistným tlakem někde se to tu už řešilo

Filtry jsou vzhledově naprosto totožný, liší se závitem a to tak, že na jednom je metrický tuším M14 a druhý je UNF, takže na to velký bacha!!! První filtr jsem koupil špatně, namontoval a najezdil sem s nim nějakých 10tkm naprosto bez problémů. Druhý sem koupil stejný podle toho co tam byl a namontoval, dotáhl, vytočil motor na 5-6000 a ozvala se brutální rána a filtr lítal po garáži i s novou náplní oleje. Filtr mi sice vyměnily za nový s metrickým závitem ale olej sem musel koupit nový, zbytečně vyděláno...
Vysvětluju si to tak, že asi ten první měl menší vůli v závitu tak se udržel ale druhý už ne...
Jo a tahle anabáze je u motoru 1,4ie a asi i u 1,6ie

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
16 roků 6 měsíců zpět #14 od drto
Odpověděl drto pro téma Re: vymena oleje

Já tam nalil toto:............,zatím spokojenost.



www.olejshop.cz/xVP-eurol-turbosyn-10w-40-%2810w40%29-1-litr


tento olej tam mam aj ja a tiez som s nim spokojny :D

Fiat Tipo, 1.4 karbec, r.v. 1990, 210 000 km - predané

Fiat Brava, 1,6 16V, r.v. 1998, na tacho 61 500 km

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
16 roků 6 měsíců zpět #15 od doomik
Odpověděl doomik pro téma Re: vymena oleje
K tem imbusum. Ty tam italove snad davaji uz 100 let :-)
Myslim, ze to maj vyresene dobre, protoze nepotrebujes zadne tesneni.
Srouby jsou konicke a tak tesni samy.
Ja jsem odkojen fiaty (600, 125, zigul, mirak) a tak uz po otci mame
v garazi dva imbusy :-)
Na filtrech zalezi. Plocha filtru, silikonove ventily (ne guma), filtracni vlozka,
velikost propustnych otvoru a kdysi jsem videl fota novych filtru co uz byli zkorodovane.
Nektere oleje taky stoji za to. Kdysi jsem vul zkusil olej ktery cvachtal jako
voda. Sel ven a zpatky zase moje znacka (nechci jmenovat Valvoline :-) )
Dulezite u oleju je API.

Fiat Tipo 1,6 DOHC - PRODANO, slouzi dal
Lancia Delta Nuova 1,6 16V
Lancia Delta 1,6 GTie
Fiat Multipla 1,9JTD

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Vygenerováno za 0.567 sekund
Powered by Kunena fórum