vymena oleje
Ja osobne bych se priklanel k tomu Shellu ten bych mel za cenu podobnou Castrolu a Mobilu.A jakou znacku olejoveho filtru bych mel vzit?taky bych chtel neco lepsiho.Asi bych volil značku Mann.Jsou to dobre filtry?
A do prevodovky se lije co za olej?
A vzduchovy filtr taky budu menit jakou znacku mam vzit?take bych chtel neco lepsiho
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
stiglitz.
/////
TIPO 1.6 i SX, 1993, 55 kW.
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
- vilímek petr
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Olej jsem dal polosyntetiku 10W40 Mogul GX-FE Pro, koupený v akci 4l plus 1l zdarma za 499Kč. Náplň 3.7 litru.
PS: Brutálně mě překvapil výpušťák na olejový vaně, je to zapuštěný 12mm imbus 6ti hran, pěkná kravina, všechny imbusy co jsem měl doma (a podle mě má doma každej) jsou do 10mm.
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
- Příspěvky: 706
15W 40 40,-/ltr
10W 40 60,-/ltr
Lancia Kappa 2,4 TDS
Škoda Favorit čundrbudka
www.lanciaklub.cz
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Vzhledově jsou na 99% totožný.
vzhledově jsou 100% totožný, pouze se budou lišit pojistným tlakem někde se to tu už řešilo
Fiat Tipo 1.8 GTI 3 dveře r.v.12/94
Fiat Stilo 1.9 JTD Multi Wagon r.v.12/05
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Mně se zdá, že to je 11ka imbus. Nebudu se ale hádat - je to stejně pěkná kravina. Základní sada imbusů se prodává do 10mm. 11mm je dokonce atyp.PS: Brutálně mě překvapil výpušťák na olejový vaně, je to zapuštěný 12mm imbus 6ti hran, pěkná kravina, všechny imbusy co jsem měl doma (a podle mě má doma každej) jsou do 10mm.
FIAT Tipo 1.9TDsX Gran Turismo (přenecháno rodičům)
Mitsubishi Galant 2.0 GLX
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
jestli chces tak mam olej PARAMo
15W 40 40,-/ltr
10W 40 60,-/ltr
Tak Paramo mám za barákem a asi bych sehnal i levněji...ale do motoru bych ho asi nenalil
Fiat Tipo 2.0 8V Turbo r.v. 1991, motor 2012 - Killer on The Road Performance & tuning
ex Tipo 1.9TDs, 1.6DOHC a 2.0 8V, Alfa Romeo 145, ex Fiat Bravo 1.9 TD100s a 1.6 16V
Lancia Delta II 1.8 16V GT 100kW by Zender - žluťásek
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
AR 156 1.9 JTDm
Lancia Lybra SW 1.9 JTD
Lancia Delta HPE HF Turbo
Piaggio NRG Salit Sport
www.lanciaklub.cz
eSHOP-vybavení dílen, nářadí,nástroje.Pište co potřebujete:)
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
www.olejshop.cz/xVP-eurol-turbosyn-10w-40-%2810w40%29-1-litr
1.6 DOHC r.v.89,naj.220 000Km,spotř.8.2L/100
Šlape jako hodinky,ale nemá STK,spinká v depozitu.
Opel AstraF 1.7TDs,momentálně plně využito.
Fiat 127, spotř.5.2L/100 ,spinká v garáži.
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
- Příspěvky: 1349
Filtry jsou vzhledově naprosto totožný, liší se závitem a to tak, že na jednom je metrický tuším M14 a druhý je UNF, takže na to velký bacha!!! První filtr jsem koupil špatně, namontoval a najezdil sem s nim nějakých 10tkm naprosto bez problémů. Druhý sem koupil stejný podle toho co tam byl a namontoval, dotáhl, vytočil motor na 5-6000 a ozvala se brutální rána a filtr lítal po garáži i s novou náplní oleje. Filtr mi sice vyměnily za nový s metrickým závitem ale olej sem musel koupit nový, zbytečně vyděláno...Vzhledově jsou na 99% totožný.
vzhledově jsou 100% totožný, pouze se budou lišit pojistným tlakem někde se to tu už řešilo
Vysvětluju si to tak, že asi ten první měl menší vůli v závitu tak se udržel ale druhý už ne...
Jo a tahle anabáze je u motoru 1,4ie a asi i u 1,6ie
Michal Tipař [img:35fd246b7a]http://www.celysvet.cz/userbar/dbc73b9e20de02119c403187359ed2da.jpg[/img:35fd246b7a] Tipo 1,4ie \'93 Consummatum est!!!
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Já tam nalil toto:............,zatím spokojenost.
www.olejshop.cz/xVP-eurol-turbosyn-10w-40-%2810w40%29-1-litr
tento olej tam mam aj ja a tiez som s nim spokojny
Fiat Tipo, 1.4 karbec, r.v. 1990, 210 000 km - predané
Fiat Brava, 1,6 16V, r.v. 1998, na tacho 61 500 km
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Myslim, ze to maj vyresene dobre, protoze nepotrebujes zadne tesneni.
Srouby jsou konicke a tak tesni samy.
Ja jsem odkojen fiaty (600, 125, zigul, mirak) a tak uz po otci mame
v garazi dva imbusy
Na filtrech zalezi. Plocha filtru, silikonove ventily (ne guma), filtracni vlozka,
velikost propustnych otvoru a kdysi jsem videl fota novych filtru co uz byli zkorodovane.
Nektere oleje taky stoji za to. Kdysi jsem vul zkusil olej ktery cvachtal jako
voda. Sel ven a zpatky zase moje znacka (nechci jmenovat Valvoline )
Dulezite u oleju je API.
Fiat Tipo 1,6 DOHC - PRODANO, slouzi dal
Lancia Delta Nuova 1,6 16V
Lancia Delta 1,6 GTie
Fiat Multipla 1,9JTD
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.