princip funkce ekonoměru
16 roků 6 měsíců zpět #1
od Charles
Fiat Tipo 2.0 8V Turbo r.v. 1991, motor 2012 - Killer on The Road Performance & tuning
ex Tipo 1.9TDs, 1.6DOHC a 2.0 8V, Alfa Romeo 145, ex Fiat Bravo 1.9 TD100s a 1.6 16V
Lancia Delta II 1.8 16V GT 100kW by Zender - žluťásek
princip funkce ekonoměru vytvořil uživatel Charles
ahoj všem, mám v autě přídavnej analog ekonoměr a funguje jinak než jsem si myslel, že to má chodit....moje domněnka byla, že pokud přidám plyn, tak se zvýší podtlak v sání a to ukáže budík.... ale ten můj funguje tak, že pokud přidám plyn, vrací se budík do nulové polohy (červené pole) a při brždění motorem jde úplně na druhou stranu (je tam větší podtlak)
Zkoušel jsem to odsát pusou přes tu hadičku a čim větší podtlak tim více to jde do zelenýho....jsem z toho jelen...proč to je takhle a ne obráceně kdo mi poradí a objasní to
Zkoušel jsem to odsát pusou přes tu hadičku a čim větší podtlak tim více to jde do zelenýho....jsem z toho jelen...proč to je takhle a ne obráceně kdo mi poradí a objasní to
Fiat Tipo 2.0 8V Turbo r.v. 1991, motor 2012 - Killer on The Road Performance & tuning
ex Tipo 1.9TDs, 1.6DOHC a 2.0 8V, Alfa Romeo 145, ex Fiat Bravo 1.9 TD100s a 1.6 16V
Lancia Delta II 1.8 16V GT 100kW by Zender - žluťásek
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
16 roků 6 měsíců zpět #2
od Charles
Fiat Tipo 2.0 8V Turbo r.v. 1991, motor 2012 - Killer on The Road Performance & tuning
ex Tipo 1.9TDs, 1.6DOHC a 2.0 8V, Alfa Romeo 145, ex Fiat Bravo 1.9 TD100s a 1.6 16V
Lancia Delta II 1.8 16V GT 100kW by Zender - žluťásek
Odpověděl Charles pro téma Re: princip funkce ekonoměru
tady je ten můj budík, aby bylo pro představu
www.fiattipo.net/modules/gallery2/main.php?g2_itemId=11517
www.fiattipo.net/modules/gallery2/main.php?g2_itemId=11517
Fiat Tipo 2.0 8V Turbo r.v. 1991, motor 2012 - Killer on The Road Performance & tuning
ex Tipo 1.9TDs, 1.6DOHC a 2.0 8V, Alfa Romeo 145, ex Fiat Bravo 1.9 TD100s a 1.6 16V
Lancia Delta II 1.8 16V GT 100kW by Zender - žluťásek
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
16 roků 6 měsíců zpět #3
od remarque
FIAT Tipo 1,6 159A3.046 r.v.91
Odpověděl remarque pro téma Re: princip funkce ekonoměru
V podstatě to samý se montovalo do škodovek.Nejvyšší spotřeba je červené pole,takže podle tvého popisu funguje tak jak má (když přidáš plyn vyletí do červenýho).To že se při vypnutým motoru ručička zastavuje na maximu je normální.
FIAT Tipo 1,6 159A3.046 r.v.91
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
16 roků 6 měsíců zpět #4
od čenda
1.4 i.e. 1992
Punto 55 1996
Lasciate mi cantare...
Odpověděl čenda pro téma Re: princip funkce ekonoměru
Funguje ti to správně.
Odběr podtlaku je pod škrticí klapkou, takže když prudce přidáš plyn = otevřeš klapku = pod ní klesne podtlak = ručička jde do červeného. Když jedeš z kopce a brzdíš motorem, je klapka zavřená = je pod ní větší podtlak díky sání motorem = ručička jde do krajní polohy v zelené části stupnice.
Odběr podtlaku je pod škrticí klapkou, takže když prudce přidáš plyn = otevřeš klapku = pod ní klesne podtlak = ručička jde do červeného. Když jedeš z kopce a brzdíš motorem, je klapka zavřená = je pod ní větší podtlak díky sání motorem = ručička jde do krajní polohy v zelené části stupnice.
1.4 i.e. 1992
Punto 55 1996
Lasciate mi cantare...
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
16 roků 6 měsíců zpět #5
od čenda
1.4 i.e. 1992
Punto 55 1996
Lasciate mi cantare...
Odpověděl čenda pro téma Re: princip funkce ekonoměru
Byl rychlejší
1.4 i.e. 1992
Punto 55 1996
Lasciate mi cantare...
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
16 roků 6 měsíců zpět #6
od Charles
díky, toto jsem pochopil už je mi to jasný....já se právě domníval, že když otevřu klapku a začne motor víc sát, tak tim vznikne ten vyšší podtlak no už jsem vyveden u omylu
Fiat Tipo 2.0 8V Turbo r.v. 1991, motor 2012 - Killer on The Road Performance & tuning
ex Tipo 1.9TDs, 1.6DOHC a 2.0 8V, Alfa Romeo 145, ex Fiat Bravo 1.9 TD100s a 1.6 16V
Lancia Delta II 1.8 16V GT 100kW by Zender - žluťásek
Odpověděl Charles pro téma Re: princip funkce ekonoměru
Funguje ti to správně.
Odběr podtlaku je pod škrticí klapkou, takže když prudce přidáš plyn = otevřeš klapku = pod ní klesne podtlak = ručička jde do červeného. Když jedeš z kopce a brzdíš motorem, je klapka zavřená = je pod ní větší podtlak díky sání motorem = ručička jde do krajní polohy v zelené části stupnice.
díky, toto jsem pochopil už je mi to jasný....já se právě domníval, že když otevřu klapku a začne motor víc sát, tak tim vznikne ten vyšší podtlak no už jsem vyveden u omylu
Fiat Tipo 2.0 8V Turbo r.v. 1991, motor 2012 - Killer on The Road Performance & tuning
ex Tipo 1.9TDs, 1.6DOHC a 2.0 8V, Alfa Romeo 145, ex Fiat Bravo 1.9 TD100s a 1.6 16V
Lancia Delta II 1.8 16V GT 100kW by Zender - žluťásek
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Vygenerováno za 0.363 sekund