zhasínání motoru...

Více
16 roků 6 měsíců zpět #1 od hondzik1
zhasínání motoru... vytvořil uživatel hondzik1
Zdravim.... Vím že se tu tomu věnujete dost často, ale nenašel jsem tu nic, čeho se chytit....
řešim to, že občas auto nastartuju, drží perfekt otáčky atd, ale jindy chytne, drží otáčky cca 3 sek. a klesaj tak až chcípne... Při sešlápnutí plynu se zachová, jako by se roztáčel na 3 válce ale je to v poho na 4... (jen se to tak zdá, jestli rozumíte)
Po vytočení do vyšších otáček za jízdy a vyřazení se ot. propadnou na cca 400 - 600 a občas chcípne...
A Vůbec celkově drží ot okolo 600 otáček což se mi zdá málo...
čím to je??? Co vyměnit a jak kdyžtak seřídít ty otáčky???

Fiat Tipo 2.0 i.e 8V GRANTURISMO
cca. 350 000 km už je K.O., jen motor je stále O.K.
Nyní Tipo 1.4, 51KW, které mě mile překvapilo..
Bude transplantace a znovuoživení 2.0 ie

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
16 roků 6 měsíců zpět #2 od mt-tuning
Odpověděl mt-tuning pro téma Re: zhasínání motoru...
neviem ci ma 8v vae ventil alebo nejaky ten elektricky ventil volnobehu.... skusil by som pozriet na to..

mt-tuning
fiat tipo 2.0 16v
vw passat 1.8t 20v sport
skoda 110r

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
16 roků 6 měsíců zpět #3 od alain
Odpověděl alain pro téma Re: zhasínání motoru...
Jasně že 8v má VAE ventil od obsahu 1.8 ají některé 1.6 měli VAE, menší obsahy mají krokáče.Mrkni na ty hadice k ventilu,rozebrat ten ventil a vyčistit ají z těma hadicema a pokud to nepomůže tak jedině vyměnit už má asi velkou vůli.A nebo jenom kontakt od ventilu konektor.

Lancia Kappa 2.4 TDS v Kůží

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
16 roků 6 měsíců zpět #4 od rs
Odpověděl rs pro téma Re: zhasínání motoru...
S tim bych si dovolil nesouhlasit.Ne vsechny 1.8 a 2.0 meli vae.Ty posledni maji krokac v telese klapky.Meli i sroub na zakladni nastaveni volnobehu pomoci obtoku skrtici klapy.Toto maji i starsi motory z vae.Zkus vycistit tu obtokovou cestu vzduchu.S vrchni strany klapy je sroub z kuzelem,ktery sroubovanim smerem dovritr telesa klapy uzavira obtokovy vzduch.Zkus ho vysroubovat a tu dirku v klape necim procistit.Zakladni nastaveni se dela pri zahratem motoru a jestli se nepletu tak pri uzavrenem vae nebo v mem pripade krokaci.Nastavis 850 otacek a hotovo.Me to tak alespon jde.
Radek

Quod licet Jovi,non licet bovi.
Persona non grata.

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Vygenerováno za 0.326 sekund
Powered by Kunena fórum