poradte mi z nastavenim karburatora

Více
16 roků 5 měsíců zpět #1 od drto
zdar chlapi. chcel by som dat poriadne nastavit karburator ale neviem kde by som to mal dat spravit. teda nepoznam nijakeho servisaka ktory by s tym robil. na emisnej som uz bol ale tam som bol po znamosti takze tam mi s tym nic nespravili a ja by som to najradsej dal do nejakeho servisu. a ked som volal do oficialneho servisu fiat u nas v trencine tak mi bolo povedane ze s tym oni nic nerobia a nech si najdem nejakeho starsieho mechanika ktory sa tym zaobera :roll:
cize chcem sa spytat ci niekto nepoznate niekoho na slovensku pobliz trencina. diky za rady :D

Fiat Tipo, 1.4 karbec, r.v. 1990, 210 000 km - predané

Fiat Brava, 1,6 16V, r.v. 1998, na tacho 61 500 km

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
16 roků 5 měsíců zpět #2 od rs
Co bys potreboval presne vedet?Teda na tvou prvni otazku odpovim ze nikoho kolem trencina neznam.
Radek

Quod licet Jovi,non licet bovi.
Persona non grata.

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
16 roků 5 měsíců zpět #3 od drto
potreboval by som presne nastavit bohatost zmesi. mam ju trosku viac bohatsiu ako by mala byt a tym padom je aj spotreba taka aka je. ostatne veci okolo spotreby su povymienane (nove sviecky,kable,vzduchovy filter, palivovy filter, druhy karburator, druhy rozdelovac, novy palec, nove vicko, nova zapalovacia cievka) a spotreba teraz v lete v meste je cca 9L/100 km co sa mi zda trosku moc ci nie?

Fiat Tipo, 1.4 karbec, r.v. 1990, 210 000 km - predané

Fiat Brava, 1,6 16V, r.v. 1998, na tacho 61 500 km

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
16 roků 5 měsíců zpět #4 od rs
No 9l po meste neni zase tak moc.Co by nekteri tady za to dali.Ono je taky rozdil mezi mestem a mestem a nohou a nohou ze.Ale kdyz chces polaborovat tak nech auto nahrat a stahni smes opatrne az uslysis ze motor zacina jit tak nejak tezkopadne.V ten moment vrat sroub o ctvrt otacky zpet.Pak pojezdi vyzkousej jak tahne a pokud se ti to nebude zdat tak mu jeste ctvt otacky pridej.Jinak ne kazdy karburator je schopen nejakeho kvalitniho nastaveni.Po tech letech by potreboval uz spis repasi nebo alespon vycisteni a nastaveni hladiny.Jinak jak jsem tu uz nekomu psal koukni na cerpadlo jestli neni praskla membrana.
Jinak si zapamatuj kde si mel tu smes puvodne nastavenou.Treba ten motor z nizsi smesi nebude chtit jezdit tak ad to zbytecne pak nehledas.
Radek

Quod licet Jovi,non licet bovi.
Persona non grata.

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
16 roků 5 měsíců zpět #5 od drto
no toho sa prave bojim ze ked sa do toho zacnem vrtat tak uz to potom nebude ono. lebo inak motor taha ako das :twisted: akceleracia je vyborna proti tomu nic nemam :wink: a na dialku ked som isiel po dialnici v zime plno nalozeny tak to papalo cca 7,3L/100 km

Fiat Tipo, 1.4 karbec, r.v. 1990, 210 000 km - predané

Fiat Brava, 1,6 16V, r.v. 1998, na tacho 61 500 km

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
16 roků 5 měsíců zpět #6 od rs
Kdyz ti to nekde budou nastavovat taky do toho vrtnou.Jinak snizenim bohatosti jeste nemusis docilit snizeni spotreby.Zalezi na kondici motoru a karbce.
Dodam ti odvahy.Za pokus nic nedas a puvodni nastaveni znas.
Radek

Quod licet Jovi,non licet bovi.
Persona non grata.

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
16 roků 5 měsíců zpět #7 od gabisto
Drto, ale ved to nemas taku zlu spotrebu... Neviem no, na Tvojom mieste by som s tym asi nic nerobil...

BTW: Cim sa "stahuje zmes"? Nejakym srobikom? :lol:

/F/I/A/T/ Tipo ´90 1,4 8V 52kW (skvela minulost)

Opel Astra G Caravan ´99 1,6 16V 74kW www.astra-g.cz
/F/I/A/T/ Palio Weekend ´99 1,7 TD 51kW www.club-fiat.com
Ford Escort Combi CL ´96 1,4 8V 55kW www.fordclub.sk

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
16 roků 5 měsíců zpět #8 od čenda

BTW: Cim sa "stahuje zmes"? Nejakym srobikom? :lol:


Jo, většinou bývá v přírubě, kterou se karbec připojuje k sacímu potrubí. Zašroubováním se většinou ochuzuje ("stahuje"), vyšroubováním obohacuje ("přidává").
Já bych taky radil k opatrnosti - směs se snadno rozšteluje, hůř seřídí. Jestli mají svíčky cihlově hnědou barvu, raději bych to nechal být.

1.4 i.e. 1992
Punto 55 1996
Lasciate mi cantare...

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
16 roků 5 měsíců zpět #9 od Jenda
Na tu 1.4ku ta spotřeba je zdá se mi dost,sou to sice starší auta,ale myslím si,že by ses měl vejíd 8L město a něco kolem 6,5L dálky. Je to přeci 1.4 a né 2.0 .Strýc když měl Opel Ascona 1.6ku,tak jezdil rozumnou jízdou kolem 6L/100 a dá se říct,že je to stejnej motor jako 1.6 I.e se stejným jednobodovím střikováním.

Tak mi safra řekněte,proč ty naši Fiati tolik chlastaj :idea:

1.6 DOHC r.v.89,naj.220 000Km,spotř.8.2L/100
Šlape jako hodinky,ale nemá STK,spinká v depozitu.
Opel AstraF 1.7TDs,momentálně plně využito.
Fiat 127, spotř.5.2L/100 ,spinká v garáži.

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
16 roků 5 měsíců zpět #10 od gabisto
To čenda: A vela treba s tym srobikom hybat?
Hm,bude to menej zrat a teda bude aj mensi vykon? :idea: Asi aj ano...

/F/I/A/T/ Tipo ´90 1,4 8V 52kW (skvela minulost)

Opel Astra G Caravan ´99 1,6 16V 74kW www.astra-g.cz
/F/I/A/T/ Palio Weekend ´99 1,7 TD 51kW www.club-fiat.com
Ford Escort Combi CL ´96 1,4 8V 55kW www.fordclub.sk

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
16 roků 5 měsíců zpět #11 od mt-tuning
behni do svinnej a vyhladaj si mechanika menom Fero.. bohuzial si nepamatam jeho priezvisko ale ma na dvore biele sirocco... je to najlepsi mechanik na okoli.. je pravda ze som tam bol naposledy pred rokmi ale za pokus to stoji.. vojdi do svinnej od trencina druha odbocka vpravo, a za malym mostom /na pravo je kaplnka/odboc vpravo.. potom nejakych 400m rovno a na lavej strane je jeho dom /mala by tam byt velka dielna.. nieje drahy, a je to nadstandardne dobry mechanik... povedz mu, ze ta posiela Mario z Topolcian.. Urcite ti vyjde v ustrety....

mt-tuning
fiat tipo 2.0 16v
vw passat 1.8t 20v sport
skoda 110r

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
16 roků 5 měsíců zpět #12 od drto

behni do svinnej a vyhladaj si mechanika menom Fero.. bohuzial si nepamatam jeho priezvisko ale ma na dvore biele sirocco... je to najlepsi mechanik na okoli.. je pravda ze som tam bol naposledy pred rokmi ale za pokus to stoji.. vojdi do svinnej od trencina druha odbocka vpravo, a za malym mostom /na pravo je kaplnka/odboc vpravo.. potom nejakych 400m rovno a na lavej strane je jeho dom /mala by tam byt velka dielna.. nieje drahy, a je to nadstandardne dobry mechanik... povedz mu, ze ta posiela Mario z Topolcian.. Urcite ti vyjde v ustrety....


diky moc skusim sa tam pozriet ci este robi. pretoze tu zmes mam ozaj moc bohatu. na emisnej mi zmerali obsah co az nejakych 5,nieco a ma byt v rozmedzi od 1 do 1,5.

Fiat Tipo, 1.4 karbec, r.v. 1990, 210 000 km - predané

Fiat Brava, 1,6 16V, r.v. 1998, na tacho 61 500 km

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
16 roků 5 měsíců zpět #13 od rs
Obsah nejakych 5 znamena 5%.Papirove ma byt 1% +-0.5 %.Jen pro predsavu tech 5% znamena 50000ppm coz je nejakych 62800 mg\m3.Jen pro predsavu normalni kotel v elektrarne ma limit 150mg\m3.To je rozdil ze.
Ta vysoka hodnota CO odpovida spatnemu spalovani.Je jen otazka jestli chudou nebo bohatou smesi.Jakou mas barvu svicky?
Radek

Quod licet Jovi,non licet bovi.
Persona non grata.

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
16 roků 5 měsíců zpět #14 od drto
na 1 a 2 valci je to v poho ale na 3 a 4 sa mi trochu zda ze su ocmudene :D ale to som tam mal este stare sviecky. teraz som tam vymenil 3 bodove brisky na ktorych jazdim asi tak dva tyzdne. vcera som bol dotankovat a meral som spotrebu a vysla mi 8,7 po meste. klesla mi o pol litra. styl jazdy sa nezmenil a 80% som jazdil mesto :wink:

Fiat Tipo, 1.4 karbec, r.v. 1990, 210 000 km - predané

Fiat Brava, 1,6 16V, r.v. 1998, na tacho 61 500 km

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Vygenerováno za 0.471 sekund
Powered by Kunena fórum