vzduchový filter do Tipa 1.4
rozhodol som sa kúpiť do môjho Tipa športový vzuchový filter jeho vlastnosti sú mi známe no chcem vediet ake skusenosti s nim mate v Tipach najlepsie 1.4 a do akej rýchlosti cítit rozdiel trebárs či pocítim zmenu ked pridám z 80-100 100-130 kmh predsa tým 1.4 kam to už do väčších rýchlostí tak nejde ako do tej 80tky. a možno mi môžete poradit nejaky konkretny overeny filter )
Fiat Tipo 1.4
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
/F/I/A/T/ Tipo ´90 1,4 8V 52kW (skvela minulost)
Opel Astra G Caravan ´99 1,6 16V 74kW www.astra-g.cz
/F/I/A/T/ Palio Weekend ´99 1,7 TD 51kW www.club-fiat.com
Ford Escort Combi CL ´96 1,4 8V 55kW www.fordclub.sk
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Neviem, mozno sa mylim, ale neviem, ci Ti /alebo nam obom / do tej 1,4 pomoze nieco ten filter... Je to šunka od narodenia, nikdy to nebude masina... Ale aj TAK ju mam rad
no neviem moj kamos ho dal do 120tky a je to brutalny rozdiel(a to je už poriadna šunka). Myslim si že ta 1.4 ka ma do tej 80tky super akceleraciu tak s tym filtrom by to mohlo byt este lepsie nie?? ked už nič ine tak aspon ten filter by tomu mohol pomôcť... ja tiež nechcem do toho vražat neviem ake peniaze... ak ma niekto skusenosť s filtrom na 1.4ke alebo na nejakom inom Tipe budem povďačny za nazor
Fiat Tipo 1.4
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
AR 156 1.9 JTDm
Lancia Lybra SW 1.9 JTD
Lancia Delta HPE HF Turbo
Piaggio NRG Salit Sport
www.lanciaklub.cz
eSHOP-vybavení dílen, nářadí,nástroje.Pište co potřebujete:)
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Já myslím, že nic extra to nebude. Raději bych ty peníze dal za něco potřebnějšího:)
čo ja viem mne tam treba len nove tesnenie... takže myslite že to nebude žiadna pomoc??? ja neviem jak som soferoval tu 120tku predtym a potom tak to bolo nebe a dudy
Fiat Tipo 1.4
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Fiat Tipo 1.4 i.e, r.v. 1991
Fiat Tipo 2.0 16v, r.v. 1991
Fiat Barchetta 1.8 16v, r.v. 1996
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Lepší průtok vzduchu děla svoje.
Jo auto půjde lépe za plynem a to je pravda, že to udělá svoje a hlavně se zvýší i spotřeba, myslim si že tak litr nahoru půjde...ale já ho tam budu dávat taky
Fiat Tipo 2.0 8V Turbo r.v. 1991, motor 2012 - Killer on The Road Performance & tuning
ex Tipo 1.9TDs, 1.6DOHC a 2.0 8V, Alfa Romeo 145, ex Fiat Bravo 1.9 TD100s a 1.6 16V
Lancia Delta II 1.8 16V GT 100kW by Zender - žluťásek
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Lepší průtok vzduchu děla svoje.
Jo auto půjde lépe za plynem a to je pravda, že to udělá svoje a hlavně se zvýší i spotřeba, myslim si že tak litr nahoru půjde...ale já ho tam budu dávat taky
no tak potom mna už jeden liter naviac nezabije ked za mesiac najazdim tak 250km to je ako keby som si kupil jedny drahsie cigarety za mesiac a kedze nefajcim radsej to dam do neho ja už som bol aj tak viacmenej rozhodnuty.
Fiat Tipo 1.4
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Lepší průtok vzduchu děla svoje.
hlavně se zvýší i spotřeba, myslim si že tak litr nahoru půjde...
No trošku spotřeba nahoru půjde, ale nebude to o litr, bude to neco malo pres pul litru. Ale každá sranda něco stojí
Fiat Tipo 1.4 i.e, r.v. 1991
Fiat Tipo 2.0 16v, r.v. 1991
Fiat Barchetta 1.8 16v, r.v. 1996
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
1.6 DOHC r.v.89,naj.220 000Km,spotř.8.2L/100
Šlape jako hodinky,ale nemá STK,spinká v depozitu.
Opel AstraF 1.7TDs,momentálně plně využito.
Fiat 127, spotř.5.2L/100 ,spinká v garáži.
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Vzducháč hříbeček tam budu taky instalovat,doufám že to udělá svoje.Akorát sem zjistil,že se mi nevejde pod kapotu,musí do podběhu.
a vzduch ti bude brať normalne ako ten originalny?? lebo niektory davaju tu rurku dole do narazniku jak je miesto na hmlovku. tak neviem či sa s*ať s vyrezavanim diery atd. niektorí dokonca ku kolesu čo je podla mna totalna blbosť lebo od kolies ide vela tepla a tym padom aj horuceho vzduchu ja to asi necham tam za ventilatorom
Fiat Tipo 1.4
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
niektorí dokonca ku kolesu čo je podla mna totalna blbosť lebo od kolies ide vela tepla a tym padom aj horuceho vzduchu ja to asi necham tam za ventilatorom
Mohu se zeptat, jak jsi přišel na to, že dát filtr do podběhu nad kolo je blbost : Nad kolem nikdy není takové teplo jako okolo motoru..... a pokud ty ho máš za saharou, tak ti to žere daleko víc horkýho vzduchu než kdyby jsi tam nechal originální sání vzduchu
Fiat Tipo 2.0 8V Turbo r.v. 1991, motor 2012 - Killer on The Road Performance & tuning
ex Tipo 1.9TDs, 1.6DOHC a 2.0 8V, Alfa Romeo 145, ex Fiat Bravo 1.9 TD100s a 1.6 16V
Lancia Delta II 1.8 16V GT 100kW by Zender - žluťásek
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
studeny vzduch prudi od naraznika a od spodku auta... je to obalene tepluvzdornou hlinikovou foliou /dei heat shield/
uz som videl vzduchovy filter hned za chladicom vzduchu na 1.6 tipe... to je blbost, nie do podbehu
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
to vsak neznamena ze automaticky zvysuju vykon
dalsia vec je ze cim viac vzduchu ide do motora, tym lepsie auto reaguje na plyn /tiez nie vzdy zarucene
davat filter blizko motora je blbost /to si radeji nechajte seriovy
za chladic je dalsia blbost... studeny vzduch ide do chladica a ohrieva sa...
davat trubku do naraznika priamo k filtru je najidealnejsie riesenie privodu studeneho vzduchu /cold air intake/
nasavace na kapotach su dalsia cesta privodu chladneho vzduchu k filtru
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
AR 156 1.9 JTDm
Lancia Lybra SW 1.9 JTD
Lancia Delta HPE HF Turbo
Piaggio NRG Salit Sport
www.lanciaklub.cz
eSHOP-vybavení dílen, nářadí,nástroje.Pište co potřebujete:)
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.