Diagnostika
16 roků 5 měsíců zpět #1
od Ram512
Fiat Tipo 1.4ie ,1989 ,190000 km. STK 5/2012
[/URL
Diagnostika vytvořil uživatel Ram512
Chtěl sem se zeptat jestli mi udělaj na 1.4ie v servise diagnostiku a kolik to bude stát ? předem díky
Fiat Tipo 1.4ie ,1989 ,190000 km. STK 5/2012
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
- vilímek petr
16 roků 5 měsíců zpět #2
od vilímek petr
Odpověděl vilímek petr pro téma Re: Diagnostika
Zdar,udělají.Cena od 300 do 500 kč,alespon tady na vsetíně.
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
16 roků 5 měsíců zpět #3
od bery1970
bery1970 /F/I/A/T/ tipo 1,4 ie
r.v.1988-už je pryč
fiat marea weekend 1.6 16v
r.v.2000
ITALIANO ETERNAMENTE
NACHYSTEJTE KVĚTINÁČE NA VÁNOCE JSEM ZPÁTKY
Odpověděl bery1970 pro téma Re: Diagnostika
no udělají ti to opravdu skoro všude,ale moc si od toho neslibuj.
já dal za diagnostiku už dost pěněz,ale ten superpřístroj nic nezjistil přitom se s autem nedalo jezdit
já dal za diagnostiku už dost pěněz,ale ten superpřístroj nic nezjistil přitom se s autem nedalo jezdit
bery1970 /F/I/A/T/ tipo 1,4 ie
r.v.1988-už je pryč
fiat marea weekend 1.6 16v
r.v.2000
ITALIANO ETERNAMENTE
NACHYSTEJTE KVĚTINÁČE NA VÁNOCE JSEM ZPÁTKY
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
16 roků 5 měsíců zpět #4
od Vlastík
Odpověděl Vlastík pro téma Re: Diagnostika
Pokud ti můžu radit,tak nejezdi do Fiatu v Havířově.Prdlajs ti zjistí.Raději zajeď do Ostravy
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
16 roků 5 měsíců zpět #5
od rs
Quod licet Jovi,non licet bovi.
Persona non grata.
Odpověděl rs pro téma Re: Diagnostika
Myslíš Nordex?
Quod licet Jovi,non licet bovi.
Persona non grata.
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
16 roků 5 měsíců zpět #6
od geeny666
fiat Tipo 3DV červené 2,0 8VT
Odpověděl geeny666 pro téma Re: Diagnostika
jo s nordexem v havířově nemám dobrou zkušenost, podle nich byl můj 2,0 ie 8V z dovozu a nechtělo jim to přečíst řj. zajel jsem do českého těšína a vše v poho a za cenu 500,-
fiat Tipo 3DV červené 2,0 8VT
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
16 roků 5 měsíců zpět #7
od rs
Quod licet Jovi,non licet bovi.
Persona non grata.
Odpověděl rs pro téma Re: Diagnostika
A to to jsou stejní majitelé a i technici.Když člověk narazí na mulu tak je to asi jedno kde.Ale souhlas v Těšíně jsou lepší i když mě by tam nedostali.Mám přirozenou hrůzu z autorizovaných servisů,kde na rychlo vycvičení technici v počtu 3 kusů na jedno auto(jeden umí číst,druhý ví kam připojit a třetí má šroubovak) se vrhnou na auto.Od doby kdy mi na služebním galantu v Ostravě hledali 2 technici 15 minut vypouštěcí šroub oleje na vaně mám prostě strach co ještě všechno musí hledat.Pro nás z toho vyplývá jediné čím starší auto tím je to horší.Dnes jsou technici zvyklí připojit pc a ono jim ukaže co se má vyměnit.Blbé je že to nefunguje u mechanických částí.
Quod licet Jovi,non licet bovi.
Persona non grata.
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
16 roků 5 měsíců zpět #9
od Ram512
Fiat Tipo 1.4ie ,1989 ,190000 km. STK 5/2012
[/URL
Odpověděl Ram512 pro téma Re: Diagnostika
No měl jsem v plánu zajet do havířova ale podle vašich přispěvku zaje du do toho Těšína diky všem tady z okoli za rady
Fiat Tipo 1.4ie ,1989 ,190000 km. STK 5/2012
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
16 roků 4 měsíců zpět #10
od ZB
Odpověděl ZB pro téma Re: Diagnostika
Mám podezření na špatný konektor u čidla teploty v sání, chtěl jsem ho změřit, ale nějak se mi to nezdá, když to změřim u čidla, tak je tam 2500ohm, když to zmeřim na kabelu u ŘJ tak je tam 1500ohm, a když při tom zapnu zapalování nebo nastaruju, tak to vylítne do nekonečna, což se mi právě nezdá. Čidlo chladící kapaliny pro ŘJ se ale chová stejně. Je to normální? nebo měření probíhá v nějakých cyklech, nebo je někde problém např. s uzemněním při větším proudu apod. Jinak tipo za studena cuká, výfuk dost černý jak u diesela, ale emisema jsem prošel, ale ty se měří až za tepla, spotřeba 8,5 ale bývala taky 10-11 než jsem vyměmil LS a čidlo teploty sání
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
16 roků 4 měsíců zpět #11
od rs
Quod licet Jovi,non licet bovi.
Persona non grata.
Odpověděl rs pro téma Re: Diagnostika
Takze poporade.
Když to měříš u čidla máš předpokládám odpojený konektor?Odpor 2500 ohm je podle mne normální.
Při měření na řd máš konektor od řd odpojený nebo připojený,Pokud připojený tak ti do toho kecají vstupní obvody řj.Pokud ho máš odpojený tak na kterých svorkách měříš.
No a stím měřením odporu pří zapnutém zapalovaní a připojených konektorech jsi to snad ani nemyslel vážně.Víš jak se měří odpor rezistoru?Právě z tohoto důvodu ti to musí záhonitě měřit nesmysly.Jen doufám že to měřák ve zdraví přežil.Digitální měřák určitě jednotku napětově nepřtlačí tak na druhou stranu že by se poškodil vstup na jednotce nemám strach.Ale každopádně v této konstelaci bych to už nedělal.
Radek
Když to měříš u čidla máš předpokládám odpojený konektor?Odpor 2500 ohm je podle mne normální.
Při měření na řd máš konektor od řd odpojený nebo připojený,Pokud připojený tak ti do toho kecají vstupní obvody řj.Pokud ho máš odpojený tak na kterých svorkách měříš.
No a stím měřením odporu pří zapnutém zapalovaní a připojených konektorech jsi to snad ani nemyslel vážně.Víš jak se měří odpor rezistoru?Právě z tohoto důvodu ti to musí záhonitě měřit nesmysly.Jen doufám že to měřák ve zdraví přežil.Digitální měřák určitě jednotku napětově nepřtlačí tak na druhou stranu že by se poškodil vstup na jednotce nemám strach.Ale každopádně v této konstelaci bych to už nedělal.
Radek
Quod licet Jovi,non licet bovi.
Persona non grata.
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
16 roků 4 měsíců zpět #12
od ZB
Odpověděl ZB pro téma Re: Diagnostika
Asi mas pravdu, ze s merenim pri zapojene RJ to byl nesmysl, odpory jsem meri jak u cidla pri odpojenych kabelech, tam to bylo sparavne 2500ohm a pri zapojenem cidlu ale odpojene jednotce (pro vylouceni chyby kabelu) a tam jsem nameril 1500ohm na svorce 12 (pocitano na svorce na kabelu v horni rade, moc jsem na to uz nevidel) ale propisk jsem si to s cidlem a proti zemi resp. svorce 1 nebo 21 na kabelu RJ, který se zda byt ukostren, nezda se mi prave ten rozdil 1000ohm a to ze vyfuk je uplne uzeny. Jen pro upřesnení, v minulosti pro vysokou spotrebu měněno čidlo vody pro RJ, cidlo vzduchu, LS, potenciometr (jen ta odporova drazka bez celeho telesa - ale nema se to rozebirat), dalsi podezreni mam na tlak paliva, příp. posunuty rozvodak, fakt už nevim , výfuk je taky v pohodě.
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
16 roků 4 měsíců zpět #13
od rs
Quod licet Jovi,non licet bovi.
Persona non grata.
Odpověděl rs pro téma Re: Diagnostika
A copak máš za auto asi Tipo ale jaký motor blbě se radí bez tohoto ůdaje.
No nic už tu nejsi tak ti to napíšu pro nejčastější motory.
U 1.6 DOHC je snímač na jednotce připojen na svorku C12 a A11
U 1.4 na svorku 14 meřit proti zemi třeba 5
U 2.0 na svorku 31 a 11 pro oba druhy jednotek
U 1.6 čislo motoru 159A3046 je to jako na 1.4 mezi svorku 14 a 5
U 1.6 motor 835C1000 na svorky 13 a 27
Radek
No nic už tu nejsi tak ti to napíšu pro nejčastější motory.
U 1.6 DOHC je snímač na jednotce připojen na svorku C12 a A11
U 1.4 na svorku 14 meřit proti zemi třeba 5
U 2.0 na svorku 31 a 11 pro oba druhy jednotek
U 1.6 čislo motoru 159A3046 je to jako na 1.4 mezi svorku 14 a 5
U 1.6 motor 835C1000 na svorky 13 a 27
Radek
Quod licet Jovi,non licet bovi.
Persona non grata.
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
16 roků 4 měsíců zpět #14
od ZB
Odpověděl ZB pro téma Re: Diagnostika
to RS: Jedná se o 1.4ie, dnes jsem se do toho pustil a podle Jak na to jsem proměřil většinu konektorů na ŘJ (návod je k VW passat, ale jednotka i zapojení je stejné, nevim jak dixiplex) a chtěl bych probrat několik hodnot.
pin 3+25 spínač šktící klapky, řídící ventil předstihu má být 12V při zaplém zapalování, naměřeno jen 3,85V při
pin 5+7 potenciometr má být 600-3500ohm při otvírání klapky, mám jen 1300-1900ohm
pin 5+18 potenciometr má být 600-6600ohm při otvírání klapky, mám jen 1000-2400ohm
pin 5+20 kabel k lambda sondě má být max 0,5ohm, mám 2,3ohm
pin 13+25 vstřikovací ventil, předřadný odpor má být 4-6,5ohm, já mám 8,3ohm
ostatní hodnoty jsou v toleranci, zajímalo by mě, které z hodnot by mohly značit již chybový stav, nezdá se mi hlavně napětí na spínači uzavření škrtící klapky, ale ten je v pořádku, pokud u nej odpojím konektor, tak snížené napětí již přichází po kabelu, ukostření je OK, kdysi jsem byl na diagnostice ve FIATU a upozornily mě na chybu snímače ŠK, ale ten jsem proměřil a zdál se mi OK, ale to jsem ještě nevěděl o tom menším napětí, tak je to nějak spřaženo i s digiplexem a nevim zda to neovivnujě právě on, nebo zda to dokonce není správně naproti VW, chtělo by to změřit i na jinym autě, ale tu možnost nemám; dále jsou zajímavé mnohem menší rozsahy potenciometru, než je uvedeno v kontrolní tabulce. Při jízdě se to chová tak, že za studena škube, výfuk je uzený a to doslova a spotřeba by mohla jít níže, v minulosti jse moho měnil dost: LS, obě čidla teploty, potenciometr použitý, ..., ještě mě napadá ten tlak paliva, nikdy jsem ho nezměřil, po jízdě je vzadu cítit benzín, třeba je ucpaná vracečka do nádrže, ale nevim jak to zjistit, palivový filtr jsem ještě neměnil, díky za každou radu
pin 3+25 spínač šktící klapky, řídící ventil předstihu má být 12V při zaplém zapalování, naměřeno jen 3,85V při
pin 5+7 potenciometr má být 600-3500ohm při otvírání klapky, mám jen 1300-1900ohm
pin 5+18 potenciometr má být 600-6600ohm při otvírání klapky, mám jen 1000-2400ohm
pin 5+20 kabel k lambda sondě má být max 0,5ohm, mám 2,3ohm
pin 13+25 vstřikovací ventil, předřadný odpor má být 4-6,5ohm, já mám 8,3ohm
ostatní hodnoty jsou v toleranci, zajímalo by mě, které z hodnot by mohly značit již chybový stav, nezdá se mi hlavně napětí na spínači uzavření škrtící klapky, ale ten je v pořádku, pokud u nej odpojím konektor, tak snížené napětí již přichází po kabelu, ukostření je OK, kdysi jsem byl na diagnostice ve FIATU a upozornily mě na chybu snímače ŠK, ale ten jsem proměřil a zdál se mi OK, ale to jsem ještě nevěděl o tom menším napětí, tak je to nějak spřaženo i s digiplexem a nevim zda to neovivnujě právě on, nebo zda to dokonce není správně naproti VW, chtělo by to změřit i na jinym autě, ale tu možnost nemám; dále jsou zajímavé mnohem menší rozsahy potenciometru, než je uvedeno v kontrolní tabulce. Při jízdě se to chová tak, že za studena škube, výfuk je uzený a to doslova a spotřeba by mohla jít níže, v minulosti jse moho měnil dost: LS, obě čidla teploty, potenciometr použitý, ..., ještě mě napadá ten tlak paliva, nikdy jsem ho nezměřil, po jízdě je vzadu cítit benzín, třeba je ucpaná vracečka do nádrže, ale nevim jak to zjistit, palivový filtr jsem ještě neměnil, díky za každou radu
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
16 roků 4 měsíců zpět #15
od rs
Quod licet Jovi,non licet bovi.
Persona non grata.
Odpověděl rs pro téma Re: Diagnostika
Takze po rade
pin 3 a 25 spínac klapy napájení je bréno z jednotky zcela urcite musi byt napeti mensi 5V.Jelikoz je to binarni vstup do jednotky tak vse co je nad 3V znamena pro jednotku za spinac je otevren -log1.Vse co je pod 0.7V znamena spinac sepnut -log0.Vse co je mezi je tz hazardni stav nebo zakazane pasmo.Pokud mas zajem koukni na TTL logiku.Z duvodu jednoduchosti se pokud mozno u jednotek nepozivaly upravene vstupy na vyssi napeti.
Potenciometr:
Meris na dobrych pinech ale...
Potenciometr respektive 2 potenciometry jsou zapojeny trosku jinym zpusobem.Jsou zapajeny paraelne k sobe.Pevne vystupy maji vyvedeny na piny konektoru potenciometru c.1 a c.5.Bezce potenciometru jsou vyvedeny na piny c.2 a c.4.Pin cislo 3 chybi.Pokud budes merit na pinech 1 a 5 zmeris celkovy odpor snimace a ten by mel byt 520-1300ohm podle tabulek od pana bosche.Jinak odpor jednotlivych potenciometru je celkem nazajimavy udaj.Jelikoz jsou zapojeny jako napetove delice.Snad jen by zjedne strany nemeli mit mene nez tech 520 (tady z duvodu zvyseneho odberu proudu a tim moznosti ohrevu vlastniho cidla)ohm z druhe vice nez 6000ohm (tady zace je duvod opacny maly proud protekajici obvodem snimace muze byt ovlivnovan vnejsimy vlivy,je to pak mene odolne proti ruseni)
Jinak pin 1 je pripojen na zem auta (jeden z pinu 5,6,11,25 jednotky)
pin 5 je pripojen na pin 8 jednotky
pin 2 je pripojen na pin 7 jednotky
pin 4 je pripojen na pin 18 jednotky
Lambda :
Tady je to tve mereni pro mne trosku zahadou.Pokud pripojis ohmetr na piny 5 a 20 tak meris odpor lambda sondy.Vis ze to mne nejak nikdy nenapadlo u tohoto typu sondy?U odporove sondy ano ale u teto nikdy.Takze tady ti neporadim.Kazdopadne nemeris timto zapojenim jin odpor kabelu ale i lambdy.
Ventil:
Takze tady je to obdobny pripad:pripojenim na piny 13 a 25 meris odpor vtrikovaciho ventilu a topeni lambda.Vstrikovaci ventil by mel mit odpor mezi 1-3ohmy topeni mezi 3-15ohmy.Takze tady bych rekl ze je to v poradku.
Staci takhle?
Radek
pin 3 a 25 spínac klapy napájení je bréno z jednotky zcela urcite musi byt napeti mensi 5V.Jelikoz je to binarni vstup do jednotky tak vse co je nad 3V znamena pro jednotku za spinac je otevren -log1.Vse co je pod 0.7V znamena spinac sepnut -log0.Vse co je mezi je tz hazardni stav nebo zakazane pasmo.Pokud mas zajem koukni na TTL logiku.Z duvodu jednoduchosti se pokud mozno u jednotek nepozivaly upravene vstupy na vyssi napeti.
Potenciometr:
Meris na dobrych pinech ale...
Potenciometr respektive 2 potenciometry jsou zapojeny trosku jinym zpusobem.Jsou zapajeny paraelne k sobe.Pevne vystupy maji vyvedeny na piny konektoru potenciometru c.1 a c.5.Bezce potenciometru jsou vyvedeny na piny c.2 a c.4.Pin cislo 3 chybi.Pokud budes merit na pinech 1 a 5 zmeris celkovy odpor snimace a ten by mel byt 520-1300ohm podle tabulek od pana bosche.Jinak odpor jednotlivych potenciometru je celkem nazajimavy udaj.Jelikoz jsou zapojeny jako napetove delice.Snad jen by zjedne strany nemeli mit mene nez tech 520 (tady z duvodu zvyseneho odberu proudu a tim moznosti ohrevu vlastniho cidla)ohm z druhe vice nez 6000ohm (tady zace je duvod opacny maly proud protekajici obvodem snimace muze byt ovlivnovan vnejsimy vlivy,je to pak mene odolne proti ruseni)
Jinak pin 1 je pripojen na zem auta (jeden z pinu 5,6,11,25 jednotky)
pin 5 je pripojen na pin 8 jednotky
pin 2 je pripojen na pin 7 jednotky
pin 4 je pripojen na pin 18 jednotky
Lambda :
Tady je to tve mereni pro mne trosku zahadou.Pokud pripojis ohmetr na piny 5 a 20 tak meris odpor lambda sondy.Vis ze to mne nejak nikdy nenapadlo u tohoto typu sondy?U odporove sondy ano ale u teto nikdy.Takze tady ti neporadim.Kazdopadne nemeris timto zapojenim jin odpor kabelu ale i lambdy.
Ventil:
Takze tady je to obdobny pripad:pripojenim na piny 13 a 25 meris odpor vtrikovaciho ventilu a topeni lambda.Vstrikovaci ventil by mel mit odpor mezi 1-3ohmy topeni mezi 3-15ohmy.Takze tady bych rekl ze je to v poradku.
Staci takhle?
Radek
Quod licet Jovi,non licet bovi.
Persona non grata.
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Vygenerováno za 0.488 sekund