vzduchový ventil
18 roků 11 měsíců zpět #16
od machec
Tipo 1.8 ie 16V 136Hp
195/50 R15
Odpověděl machec pro téma Re: vzduchový ventil
Dík za
zku?enosti, nějak to zkusím. Jo a ten pístek se musí vy?roubovat pomocí
těch čtyř otvorů v něm ?e?
zku?enosti, nějak to zkusím. Jo a ten pístek se musí vy?roubovat pomocí
těch čtyř otvorů v něm ?e?
Tipo 1.8 ie 16V 136Hp
195/50 R15
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
18 roků 11 měsíců zpět #17
od Dragon
Tipo 2.0
16v po GO
Odpověděl Dragon pro téma Re: vzduchový ventil
Celý ventil
sundá? z motoru od?roubováním dvou ?roubů a odpojením hadic a konektoru.
Pak normálně tahem směrem ven sundá? hliníkové víko ventilu (s nalisovanými
trubkami pro hadice) - to u? asi má?. Ze spoda cívky pak kouká osička se
závitem. Je tam vrchní matka (poznač si jak hluboko je za?roubovaná), pod
ní plastový klobouček, pak pru?inka (slab?í), pak pístek, ten vyklepne?
(není na?roubovaný) nebo bočními otvory ve válci ?roubovákem vysouká?
nahoru, ale pokud je pístek vyběhaný (jinak bys to asi nedělal ) tak
půjde vyklepnout. Pod ním je je?tě dal?í pru?inka (silněj?í). Takhle jsem
to měl poskládaný já, kdyby jsi to měl jinak tak dej vědět. Zkus to omotat
tou izolepou jak jsem psal a? půjde těsně ?oupat ve válci a samozřejmě to
proma? vazelínou nebo olejem. Nakonec (po montá?i do auta) zahřej motor
odpoj konektor z toho ventilu a ?roubem s kontramatkou na vrchu tělesa
?krtící klapky seřiď volnobe?né otáčky (tu?ím u 1.8 na cca
900ot/min)
Jinak nemá? problémy se ?kubáním při popojí?dění (přidá?
- ubere? plyn a auto při těchto přechodech ?kube)? Mám podezření ?e u mě
tyhle problémy dělá právě ten ventil. Co se týká ventilu z vrakovi?tě, tak
si myslím ?e na tom bude dost podobně, je to bolístka těhle motorů, ale
třeba bude? mít ?těstí.
sundá? z motoru od?roubováním dvou ?roubů a odpojením hadic a konektoru.
Pak normálně tahem směrem ven sundá? hliníkové víko ventilu (s nalisovanými
trubkami pro hadice) - to u? asi má?. Ze spoda cívky pak kouká osička se
závitem. Je tam vrchní matka (poznač si jak hluboko je za?roubovaná), pod
ní plastový klobouček, pak pru?inka (slab?í), pak pístek, ten vyklepne?
(není na?roubovaný) nebo bočními otvory ve válci ?roubovákem vysouká?
nahoru, ale pokud je pístek vyběhaný (jinak bys to asi nedělal ) tak
půjde vyklepnout. Pod ním je je?tě dal?í pru?inka (silněj?í). Takhle jsem
to měl poskládaný já, kdyby jsi to měl jinak tak dej vědět. Zkus to omotat
tou izolepou jak jsem psal a? půjde těsně ?oupat ve válci a samozřejmě to
proma? vazelínou nebo olejem. Nakonec (po montá?i do auta) zahřej motor
odpoj konektor z toho ventilu a ?roubem s kontramatkou na vrchu tělesa
?krtící klapky seřiď volnobe?né otáčky (tu?ím u 1.8 na cca
900ot/min)
Jinak nemá? problémy se ?kubáním při popojí?dění (přidá?
- ubere? plyn a auto při těchto přechodech ?kube)? Mám podezření ?e u mě
tyhle problémy dělá právě ten ventil. Co se týká ventilu z vrakovi?tě, tak
si myslím ?e na tom bude dost podobně, je to bolístka těhle motorů, ale
třeba bude? mít ?těstí.
Tipo 2.0
16v po GO
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
18 roků 11 měsíců zpět #18
od Honza
coupe 2l 16V ... no cement
tipo 2l 8V RIP-> 2l 16V alive
stilo 1.8 16v
156 2.5 V6
bravo HGT 175 alive
Odpověděl Honza pro téma Re: vzduchový ventil
myslím
zcela vyčerpávající- izolepa mě taky napadla...ale nerad byhc aby se
prodřela a nalitala do motoru .....to rad?i ten pistek vemu k nějakymu
soustru?nikovi a? udělá přesnou kopii -co?mě taky napadlo..ale nikomu od
nas se do toho moc nechce...prej je to moc miniaturní.....
jo a
jeste poznamecka... ta matick aje tam nasroubovana prej na 12.5 otáček -
zku?enosti lidí z coupe clubu , ktery prej vyčetly někde v polsku
zcela vyčerpávající- izolepa mě taky napadla...ale nerad byhc aby se
prodřela a nalitala do motoru .....to rad?i ten pistek vemu k nějakymu
soustru?nikovi a? udělá přesnou kopii -co?mě taky napadlo..ale nikomu od
nas se do toho moc nechce...prej je to moc miniaturní.....
jo a
jeste poznamecka... ta matick aje tam nasroubovana prej na 12.5 otáček -
zku?enosti lidí z coupe clubu , ktery prej vyčetly někde v polsku
coupe 2l 16V ... no cement
tipo 2l 8V RIP-> 2l 16V alive
stilo 1.8 16v
156 2.5 V6
bravo HGT 175 alive
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
18 roků 11 měsíců zpět #19
od typek
zdravim typek
Fiat Tipo 1,4 i.e
Fiat Tipo 1,6 DOHC
Odpověděl typek pro téma Re: vzduchový ventil
Bejt tebou
tak radsi vemu ten z vrakace,bude to jednodusi a nemusis se bat ze izolepa
udela neplechu v motoru jak psal Honza.
tak radsi vemu ten z vrakace,bude to jednodusi a nemusis se bat ze izolepa
udela neplechu v motoru jak psal Honza.
zdravim typek
Fiat Tipo 1,4 i.e
Fiat Tipo 1,6 DOHC
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Vygenerováno za 1.803 sekund