olej a voda jde do sání
/F/I/A/T/ Tipo 1.4 ie, 51kW, r.v. 90
Ford Mondeo 1.8 TD
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Fiat Tipo 2.0 8V Turbo r.v. 1991, motor 2012 - Killer on The Road Performance & tuning
ex Tipo 1.9TDs, 1.6DOHC a 2.0 8V, Alfa Romeo 145, ex Fiat Bravo 1.9 TD100s a 1.6 16V
Lancia Delta II 1.8 16V GT 100kW by Zender - žluťásek
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Snad jen kolik mas oleje v motoru podle merky?
Pokud bys mel praskle tesneni timto zpusobem jak popisujes tak by se ti ztracela voda jak pise Charles,mel bys v motoru emulzi misto oleje,voda by bublala pri nastartovanem motoru(pokud by sel nastartovat) a v neposlednim pripade by se ten motor prehrival.
Tak co z toho je pravda?
Radek
Quod licet Jovi,non licet bovi.
Persona non grata.
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
/F/I/A/T/ Tipo 1.4 ie, 51kW, r.v. 90
Ford Mondeo 1.8 TD
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Ta hadice je kousek pod svíčkama a jde k vzduch.filtru, a v motoru je podle měrky emulze, skoro se to na měrce ani neudrží.Motor na stratuju,ale tak za 5 vteřin jde z ty hadice proud jak blazen.
Tak mě napadá pouze jediná hadice u svíček a to tato červená na obrázku:
www.fiattipo.net/modules/gallery2/main.php?g2_itemId=9288
to je odvětrání klikové hřídele a pokud ti jde tudy proud vody s olejem (šedá emulze) tak to by svědčilo na vyfouklý těsnění pod hlavou a jde ti voda do oleje...to by se dalo poznat jednoduše a to tim, že povolíš šroub na vypouštění oleje (nejnižší místo) a pokud ti poteče voda nebo emulze, je to jasné Ale ten proud asi přeháníš, jako lézt ven to může, protože se to ohřeje a někudy ta pára jít ven musí, ono se to tou emulzí zalepí a pak to tlakuje ven
A Prosím odpovídej na věci co se ptáme, pak se lépe radí
Fiat Tipo 2.0 8V Turbo r.v. 1991, motor 2012 - Killer on The Road Performance & tuning
ex Tipo 1.9TDs, 1.6DOHC a 2.0 8V, Alfa Romeo 145, ex Fiat Bravo 1.9 TD100s a 1.6 16V
Lancia Delta II 1.8 16V GT 100kW by Zender - žluťásek
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
/F/I/A/T/ Tipo 1.4 ie, 51kW, r.v. 90
Ford Mondeo 1.8 TD
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
- Příspěvky: 706
Lancia Kappa 2,4 TDS
Škoda Favorit čundrbudka
www.lanciaklub.cz
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
/F/I/A/T/ Tipo 1.4 ie, 51kW, r.v. 90
Ford Mondeo 1.8 TD
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
- vilímek petr
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Mas zcela jiste vstrik? Nemas nahodou karburator?
Radek
Quod licet Jovi,non licet bovi.
Persona non grata.
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
/F/I/A/T/ Tipo 1.4 ie, 51kW, r.v. 90
Ford Mondeo 1.8 TD
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Uz ti tu vcera Charles neco napsal o odpovedich radi ti pomuzeme(doufam ze mluvim za vsechny)ale musis odpovedet na otazky.Nejsme pritomni u tveho auta.
Radek[/b]
Quod licet Jovi,non licet bovi.
Persona non grata.
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
/F/I/A/T/ Tipo 1.4 ie, 51kW, r.v. 90
Ford Mondeo 1.8 TD
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Teda alespon mne nenapada zadny normalni zpusob krom naliti pres vicko dolevani oleje.
Radek
Quod licet Jovi,non licet bovi.
Persona non grata.
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
/F/I/A/T/ Tipo 1.4 ie, 51kW, r.v. 90
Ford Mondeo 1.8 TD
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.