Tipo 1,4 i.e. nestartuje
16 roků 4 měsíců zpět #1
od wrba87
/F/I/A/T/ Tipo 1.4 ie, 51kW, r.v. 90
Ford Mondeo 1.8 TD
Tipo 1,4 i.e. nestartuje vytvořil uživatel wrba87
ahoj kluci, tak je tu další problem. auto startuje jak se mu zachce.Ráno chci vyjet a nic.Motor motá,benzín jde a auto nechytá. Tak to zkoušim potřebuju jet a tak napošesty to s velkyma obtižema chytlo.Jak se motor ohřeje tak bez problemu.Necham ho stát celej den a večer zas nic.Za den přijdu a chytne na poprve, tak jezdím bez nejmenšího problemu,ohřatej motor ihned chytá i chladnoucí. Jak je upně studenej tak nechce,ale zase jak se mu chce.Nechápu to Potřeboval bych radu.
/F/I/A/T/ Tipo 1.4 ie, 51kW, r.v. 90
Ford Mondeo 1.8 TD
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
16 roků 4 měsíců zpět #2
od Jenda
1.6 DOHC r.v.89,naj.220 000Km,spotř.8.2L/100
Šlape jako hodinky,ale nemá STK,spinká v depozitu.
Opel AstraF 1.7TDs,momentálně plně využito.
Fiat 127, spotř.5.2L/100 ,spinká v garáži.
Odpověděl Jenda pro téma Re: Tipo 1,4 i.e. nestartuje
Až to nebude chtít chytit,tak vyndej svíčky a podívej se,jestli sou mokrý.
1.6 DOHC r.v.89,naj.220 000Km,spotř.8.2L/100
Šlape jako hodinky,ale nemá STK,spinká v depozitu.
Opel AstraF 1.7TDs,momentálně plně využito.
Fiat 127, spotř.5.2L/100 ,spinká v garáži.
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
16 roků 4 měsíců zpět #3
od wrba87
/F/I/A/T/ Tipo 1.4 ie, 51kW, r.v. 90
Ford Mondeo 1.8 TD
Odpověděl wrba87 pro téma Re: Tipo 1,4 i.e. nestartuje
Zkusil sem to dvakrát nic. Svíčky suchy,cihlová barva. Zkoušel sem je i měnit za nove.Tak to zkusim znova a na popáty to chytlo,s nohou na plynu. Že by nějaké čidlo nebo něco se vstřikem?
/F/I/A/T/ Tipo 1.4 ie, 51kW, r.v. 90
Ford Mondeo 1.8 TD
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
16 roků 4 měsíců zpět #4
od Jenda
1.6 DOHC r.v.89,naj.220 000Km,spotř.8.2L/100
Šlape jako hodinky,ale nemá STK,spinká v depozitu.
Opel AstraF 1.7TDs,momentálně plně využito.
Fiat 127, spotř.5.2L/100 ,spinká v garáži.
Odpověděl Jenda pro téma Re: Tipo 1,4 i.e. nestartuje
Tohle bych hádal bud na čerpadlo,nebo regulátor tlaku,nebo relátko.
Když otočíš klíčkem,slyíš vrčet čerpadlo?
Když otočíš klíčkem,slyíš vrčet čerpadlo?
1.6 DOHC r.v.89,naj.220 000Km,spotř.8.2L/100
Šlape jako hodinky,ale nemá STK,spinká v depozitu.
Opel AstraF 1.7TDs,momentálně plně využito.
Fiat 127, spotř.5.2L/100 ,spinká v garáži.
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
16 roků 4 měsíců zpět #5
od TooM-As
Bývalé:
fiat tipo 1.6 DOHC 66kw
fiat tipo 2.0 8V 83kw
fiat tipo 2.0 16V 107kw
Současné:
Fiat tipo 4x4 2.0 8VT 130kw
Odpověděl TooM-As pro téma Re: Tipo 1,4 i.e. nestartuje
Já bych hádal že zatím je málo informací aby jsme z toho hádali co to může být. Jestli vrčí čerpadlo je dobrá otázka . Hazí to jiskru ve chvíli kdy to nechce nastartovat ?
Bývalé:
fiat tipo 1.6 DOHC 66kw
fiat tipo 2.0 8V 83kw
fiat tipo 2.0 16V 107kw
Současné:
Fiat tipo 4x4 2.0 8VT 130kw
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
16 roků 4 měsíců zpět #6
od wrba87
/F/I/A/T/ Tipo 1.4 ie, 51kW, r.v. 90
Ford Mondeo 1.8 TD
Odpověděl wrba87 pro téma Re: Tipo 1,4 i.e. nestartuje
Čerpadlo jde, je slyset.Ty svíčky jsem nezkoušel kdyz to nechce chytit-zítra to zkusím.ale jk řikam dneska po chvilce mordování to chytlo, jak je motor zahřátý není se startem problém.
/F/I/A/T/ Tipo 1.4 ie, 51kW, r.v. 90
Ford Mondeo 1.8 TD
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
16 roků 4 měsíců zpět #7
od rs
Quod licet Jovi,non licet bovi.
Persona non grata.
Odpověděl rs pro téma Re: Tipo 1,4 i.e. nestartuje
Umyl jsi si ten motor?Pokud ne muzes tam mit svody vn je dobre vodiva na oleji.Jinak podle toho co pises ze za studena to nechce chytnou tak to vypada ze ma hudou smes.Jednotka si mysli ze je teply motor nebo treba nasavany vzduch.Procistil jsi vstrik po te lazni olejem pri tvem poslednim problemu?
Radek
Radek
Quod licet Jovi,non licet bovi.
Persona non grata.
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
16 roků 4 měsíců zpět #8
od wrba87
/F/I/A/T/ Tipo 1.4 ie, 51kW, r.v. 90
Ford Mondeo 1.8 TD
Odpověděl wrba87 pro téma Re: Tipo 1,4 i.e. nestartuje
Ahoj,jo motor mam cistej i vstřikováni.Dneska to cytlo napoprvy tak sem to jel projet a vse v pohodě.Pak asi za 4 hodinky zase nic tak sme na to koukali aměl sem nějaké uškvařené čidlo nasávaného vzduchu. Tak sem vyměnil komplet ten kabílek od vstřikovacího ventilu a když jen zapnu klíček tak tam jde benzínu od klapky až skoro k tomu vstřik. ventilu.TAk jsem dal ten puvodní kablík a to samé.Paradně se to uchcalo.. Jen mi ještě bylo divný že když jsem odělával ten původní kablík, tak navrchu vstřikovacího ventilu byl benzín tak 3mm vrstva,to asi taky není normální..Jako by tam něco, asi ten ventil nezavíral.Jinak mě ještě napadá zkusit ten regulátor tlaku paliva.Mám ještě jednu tu membranu doma a myslím že ta co tam je teď už na tom nebude asi nejlíp.ale jinak nevim,co myslíte?
/F/I/A/T/ Tipo 1.4 ie, 51kW, r.v. 90
Ford Mondeo 1.8 TD
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
16 roků 4 měsíců zpět #9
od rs
Quod licet Jovi,non licet bovi.
Persona non grata.
Odpověděl rs pro téma Re: Tipo 1,4 i.e. nestartuje
Takze chapuli spravne.Po otoceni klice je trvale otevren vstrikovaci ventil?
Pokud ano tak mas dve moznosti.Bud elektricky problem nebo mechanicky problem.
Pri mechanickem problemu mohlo nastat ze se necim zasekla jehla ve ventilu.Pro zkousku jestli to je pravda staci sepnout rele cerpadla.U 1.4 je to trosku slozitejsi pres relatka.Daleko jednodussi je odpojit ze svorky 87b relatka palivoveho cerpadla drat a pripojit ho na 12V,nebo najit patricnou pojisktku vytahnout ji a pripojit vystupni stranu(smerem k cerpadlu)na 12V.V techto pripadech by se melo cerpadlo trvale rozjet a muzes kouknout jestli ventil tece.Pokud ano tak vymenit.
Pro elektricke promereni muze nastat problem trvale otevreneho ventilu jen ve dvou pripadech.Prvni pripad je pri vadnem spinacim prvku ridici jednotce(tady je ale mala pravdepodobnost).Nebo pri poruseni izolace dratu vedouciho k ridici jednotce a ten se dotyka kostry.Nejjednoduseji to promeris tak ze otocis klicem(predtim vytahni pojistku od cerpadla at zbytecne nezaliva vstrik benzinem) a zmeris pritomnost 12V na obou stranach vstrikovaciho ventilu.Pokud bude jen na jedne strane tak se ti ten drat nekde dotyka zeme nebo je porusenspinaci prvek v rj.Odpoj konektor rj a mereni opakuj pokud bude stale napeti jen na jedne strane tak ten kabel vymen.Pokud bude na obou tak mam pro tebe spatnou spravu problem je v jednotce a je treba ji vymenit ale to nepredpokladam.Muze nastat i to ze je vadny konektor na vstriku (praskly)a spojuje ten odvodni drat ze zemi.
Na to kde ten problem je uz budes muset prijit sam merenim.
Muzes samozrejme provest mereni i pri vypnutem klici ohmetrem,ale nektere prurazy nebo poruseni izolace se nemusi projevit.To je dano nizkym testovacim napetim a proudem multimetru.
Hodne uspechu z merenim.
Radek
Pokud ano tak mas dve moznosti.Bud elektricky problem nebo mechanicky problem.
Pri mechanickem problemu mohlo nastat ze se necim zasekla jehla ve ventilu.Pro zkousku jestli to je pravda staci sepnout rele cerpadla.U 1.4 je to trosku slozitejsi pres relatka.Daleko jednodussi je odpojit ze svorky 87b relatka palivoveho cerpadla drat a pripojit ho na 12V,nebo najit patricnou pojisktku vytahnout ji a pripojit vystupni stranu(smerem k cerpadlu)na 12V.V techto pripadech by se melo cerpadlo trvale rozjet a muzes kouknout jestli ventil tece.Pokud ano tak vymenit.
Pro elektricke promereni muze nastat problem trvale otevreneho ventilu jen ve dvou pripadech.Prvni pripad je pri vadnem spinacim prvku ridici jednotce(tady je ale mala pravdepodobnost).Nebo pri poruseni izolace dratu vedouciho k ridici jednotce a ten se dotyka kostry.Nejjednoduseji to promeris tak ze otocis klicem(predtim vytahni pojistku od cerpadla at zbytecne nezaliva vstrik benzinem) a zmeris pritomnost 12V na obou stranach vstrikovaciho ventilu.Pokud bude jen na jedne strane tak se ti ten drat nekde dotyka zeme nebo je porusenspinaci prvek v rj.Odpoj konektor rj a mereni opakuj pokud bude stale napeti jen na jedne strane tak ten kabel vymen.Pokud bude na obou tak mam pro tebe spatnou spravu problem je v jednotce a je treba ji vymenit ale to nepredpokladam.Muze nastat i to ze je vadny konektor na vstriku (praskly)a spojuje ten odvodni drat ze zemi.
Na to kde ten problem je uz budes muset prijit sam merenim.
Muzes samozrejme provest mereni i pri vypnutem klici ohmetrem,ale nektere prurazy nebo poruseni izolace se nemusi projevit.To je dano nizkym testovacim napetim a proudem multimetru.
Hodne uspechu z merenim.
Radek
Quod licet Jovi,non licet bovi.
Persona non grata.
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
16 roků 4 měsíců zpět #10
od wrba87
/F/I/A/T/ Tipo 1.4 ie, 51kW, r.v. 90
Ford Mondeo 1.8 TD
Odpověděl wrba87 pro téma Re: Tipo 1,4 i.e. nestartuje
Tak jsme dneska měřili podle toho jak jsi psal a hned to první.Připojili jsme tu svorku 87 b na 12 V ventil slušně crčí. Tak snad už bude vše jasné. Jen se chci zeptat, při tom připojení by nemělo jít z ventilu nic,nebo by měl odkapávat? já že sem měl doma ventil, asi nejspíš z una tak sem ho tam jen tak zkusisl ten kapal o poznání míň, ale trochu taky.ale to byl ze slabší motorizace..Jinak zatím díky moc snad uz to ted nějako vyřeším.
/F/I/A/T/ Tipo 1.4 ie, 51kW, r.v. 90
Ford Mondeo 1.8 TD
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
16 roků 4 měsíců zpět #11
od rs
Quod licet Jovi,non licet bovi.
Persona non grata.
Odpověděl rs pro téma Re: Tipo 1,4 i.e. nestartuje
Jeste jednou pro jistotu mel jsi pripojene pouze cerpadlo.Z te druhe svorky pokud bys to nechal na relatku je totiz napajen i ventil.Takze ten drat je nutno z toho relatka fyzicky odpojit.A pripojit na +12V.Jen at to nemenis a neshanis zbytecne.
Radek
Radek
Quod licet Jovi,non licet bovi.
Persona non grata.
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
16 roků 4 měsíců zpět #12
od Augustin
Odpověděl Augustin pro téma Re: Tipo 1,4 i.e. nestartuje
Jak tak sleduji Radku, tak premyslim, do ktere skupiny se radis...te bozske nebo to voli?
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
16 roků 4 měsíců zpět #13
od rs
Quod licet Jovi,non licet bovi.
Persona non grata.
Odpověděl rs pro téma Re: Tipo 1,4 i.e. nestartuje
Ze se ptas augi to za carkou se tyka osoby me.Vsak mne znas ne?
Ty umis i latinsky?Zme mile prekvapil.
Jinak bych ti dal jeste jednu radu.Dej si pozor neb "Stultitia est contagiosa".At nezabrecis nad vydelkem.
Radek
Ty umis i latinsky?Zme mile prekvapil.
Jinak bych ti dal jeste jednu radu.Dej si pozor neb "Stultitia est contagiosa".At nezabrecis nad vydelkem.
Radek
Quod licet Jovi,non licet bovi.
Persona non grata.
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
16 roků 4 měsíců zpět #14
od wrba87
/F/I/A/T/ Tipo 1.4 ie, 51kW, r.v. 90
Ford Mondeo 1.8 TD
Odpověděl wrba87 pro téma Re: Tipo 1,4 i.e. nestartuje
Jenom z ty konkretní svorky šlo 12 V a čerpadlo šlo stále.Ještě k tomu ventilu, jak by to mělo jít? Nemělo by téct nic nebo by měl kapat?
/F/I/A/T/ Tipo 1.4 ie, 51kW, r.v. 90
Ford Mondeo 1.8 TD
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
16 roků 4 měsíců zpět #15
od rs
Quod licet Jovi,non licet bovi.
Persona non grata.
Odpověděl rs pro téma Re: Tipo 1,4 i.e. nestartuje
Je otazka jak moc kape.Normalne by nemel vubec.Nekde jsem sveho casu na to cetl normu a ted jsi nejsem jisty ale tusim 3 kapky za minutu jsou povoleny.
Jeste tak ciste pro zajimavost kdyz odpojis vratnou hadici z benzinem tece ti benzin pri provozu cerpadla?
Radek
Jeste tak ciste pro zajimavost kdyz odpojis vratnou hadici z benzinem tece ti benzin pri provozu cerpadla?
Radek
Quod licet Jovi,non licet bovi.
Persona non grata.
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Vygenerováno za 3.002 sekund