pomoc_TIPO 2,0ie 8V..jiskra
tzn.
1)- Kostry..očištěny..a jsou tam kde maj být - naměřeno
2) mám dvě cívky i se zapalovacím modulem - proměřeno pouze vinutí a odpovídá
3) nové víčko rozdělovače,zapalovací kabely,palec,čidlo HU,čidlo teploty
4)rozdělovač vyčištěnej a vyměněné čidlo + svíčky nové
5) řídící jednotky mám taky dvě
Auto absolutně nehodí jiskru ani na výstupu z cívky
Benzín tam je čerpadlo tlačí, spínací skřínka v po řádku, imobilizer odpojen,
Už si nevím rady nedokážu říct co to může být....Potřeboval bych soupis pinu na ŘJ aby se dalo proměřit zda není nikde přelomenej kabel nebo už fakt nevím....nebo kdyby někdo měl nějaké schopnější schémata
Za rady děkuju
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Bývalé:
fiat tipo 1.6 DOHC 66kw
fiat tipo 2.0 8V 83kw
fiat tipo 2.0 16V 107kw
Současné:
Fiat tipo 4x4 2.0 8VT 130kw
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Fiat Tipo
2.0.Ie Po GO Motoru r.1990 zel.metal
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
moc děkuju za obrázek...zkusím dle toho propípat kabely jestli někde nění nějakej přechodák či zlomenej kabel...jinak čidlo vačkového hřídele...jestli myslíme to stejné co je v rozdělovači tak to je nové
jo to jsem myslel a co čidlo klikovky nebo konektor od něj?
Fiat Tipo
2.0.Ie Po GO Motoru r.1990 zel.metal
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Odpoj drat ktery jde na svorku 1 zapalovaciho modulu.Odpoj kabel do rozdelovace a opri ho o kostru motoru.Zapni klicek a tim volnym dratem odpojenym ze svorky 1 zapal.modulu se dotkni kostry auta.V tento moment to ma hodit jiskru.Pro jistotu provadej v rukavicich.Kdyz budes dratek stridave pripojovat a odpojovat na kostru tak to bude hazet jiskru.
Jen tak pro zajimavost napajeni inducky jsi meril.Tz po otoceni klicem mas 12V na obou stranach svorkovnice inducky a i na vn vystupu civky?
Radek
Quod licet Jovi,non licet bovi.
Persona non grata.
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
čidlo HÚ na klikovce též nové...sice mělo staré předepsaný odpor ale pro jistotu...Byl by někdo ochotnej kdo má GT mi cívky eventuelně odzkoušet poslal bych je na zkoušku...nevím jak změřit zda jsou v pořádku...vinutí by mělo být dobré to jsem zkontroloval...sice má primár lehce vetší odpor od knížky ale na obou cívkách stejný
podíval bych se na konektory od od toho čidla protikus,
a ono to nehodí vůbec jiskru nebo jen slabounkou?
Fiat Tipo
2.0.Ie Po GO Motoru r.1990 zel.metal
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Fiat Tipo
2.0.Ie Po GO Motoru r.1990 zel.metal
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Ale zarazil mě 4pinový konektor napájení cívky....
Bráno od předku vozu:
-vypnutý klíček - 1, 2 ,3 ,4 pin 0V
-zapnutý klíček - 1.PIN 0V
2.PIN 12v (TENTO JSEM PROPÍPNUL KE SPÍNAČCE)
3.PIN 0V
4.PIN 0V
Někde jsem vyhrabal že na 16V to má být taky na postraních pinech...???
Pokud je špatnš napájení cívky je nějaké kritické místo kde to hledat nebo vykuchat celej svazek?
POMOOOOC
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Tak dnes jsem proměřil čidlo HU až k řídící jednotce a vpohodě...
Ale zarazil mě 4pinový konektor napájení cívky....
Bráno od předku vozu:
-vypnutý klíček - 1, 2 ,3 ,4 pin 0V
-zapnutý klíček - 1.PIN 0V
2.PIN 12v (TENTO JSEM PROPÍPNUL KE SPÍNAČCE)
3.PIN 0V
4.PIN 0V
Někde jsem vyhrabal že na 16V to má být taky na postraních pinech...???
Pokud je špatnš napájení cívky je nějaké kritické místo kde to hledat nebo vykuchat celej svazek?
POMOOOOC
hnědobílí kabel by měl být signál o otáčkách pro otáčkoměr.
Bývalé:
fiat tipo 1.6 DOHC 66kw
fiat tipo 2.0 8V 83kw
fiat tipo 2.0 16V 107kw
Současné:
Fiat tipo 4x4 2.0 8VT 130kw
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Jinak v tom predeslem prispevku mam jeden nesmysl.Jiskru to hodi az po odpojeni od kostry a ne po pripojeni na kostru.
A ted dva problemy ktere se mi u tebe nelibi.
Za 1.Drat od inducky nemuzes promerit az k spinacce.U 2.O je spinano napeti na inducku relatkem po otoceni klice(alespon podle originalni dokumentace).
Za 2.Trvalych 0V na svorkach 3a4(dle tveho znaceni,jinak je to svorka znacena 1).Todle by znamenalo ze se bude po chvili(dejme tomu 2 minutach)civka dosti zahrivat.V tomto pripade kdybys odpojil kabel ze svorky 1 zapalovaciho modulu mela by preskocit jiskra.
Radek
Quod licet Jovi,non licet bovi.
Persona non grata.
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
svorka 2(napájení cívky) jeden vodič do zapalovacího modulu PIN4 a druhý vodič do Relé pak na spínačku. Tudíž pokud ušmiknu stávající kabely a hodím to na zkoušku natvrdo tak by ch měl zjistit zda jsou kabely v pohodě pokud to i tak nepujde...
Pravda je ta že mi už jednou cívka odešla...nahradil jsem jí jinou i se zapalovacím modulem a jela... Cívka nebo modul by mohl odejít jak si říkal stálou 0V na svorce 1 na napájecím modulu...
Na svorce 1 napájecího konektoru je připojen ještě jeden vodič který by měl být napojen do otáčkoměru..(dle knížky Jak na to)
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Pokud pujdeme podle normalniho standartniho znaceni inducek tak na nich byvalo oznaceni svorek 15 a 1.
Na 15 je privedeno napajeni od relatka a v tvem pripade odvod pro napajeni zapalovaciho modulu (svorka 4 na zp)
Na 1 je pripojen vystup na otackomer a vystup na zapalovaci modul(svorka 1 na zp).Tuto stranu pokud spojis ze zemi a odpojis tak inducka hodi jiskru.
Radek
Quod licet Jovi,non licet bovi.
Persona non grata.
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.