pomoc_TIPO 2,0ie 8V..jiskra

Více
16 roků 4 měsíců zpět #1 od ciky_rf
pomoc_TIPO 2,0ie 8V..jiskra vytvořil uživatel ciky_rf
Beru tohle jako poslední možnost protože už si Vážně nevím rady.Moje Tipo ne a ne nastartovat...projel jsem tady spoustu threadu ale vše co se zde popisovalo jsem již udělal...

tzn.

1)- Kostry..očištěny..a jsou tam kde maj být - naměřeno

2) mám dvě cívky i se zapalovacím modulem - proměřeno pouze vinutí a odpovídá

3) nové víčko rozdělovače,zapalovací kabely,palec,čidlo HU,čidlo teploty

4)rozdělovač vyčištěnej a vyměněné čidlo + svíčky nové

5) řídící jednotky mám taky dvě

Auto absolutně nehodí jiskru ani na výstupu z cívky
Benzín tam je čerpadlo tlačí, spínací skřínka v po řádku, imobilizer odpojen,

Už si nevím rady nedokážu říct co to může být....Potřeboval bych soupis pinu na ŘJ aby se dalo proměřit zda není nikde přelomenej kabel nebo už fakt nevím....nebo kdyby někdo měl nějaké schopnější schémata


Za rady děkuju

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
16 roků 4 měsíců zpět #2 od TooM-As
Soubor přílohy:

sice je to pro 16V ale mělo by to sedět s 8V.

Bývalé:
fiat tipo 1.6 DOHC 66kw
fiat tipo 2.0 8V 83kw
fiat tipo 2.0 16V 107kw
Současné:
Fiat tipo 4x4 2.0 8VT 130kw

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
16 roků 4 měsíců zpět #3 od jirkaR
Odpověděl jirkaR pro téma Re: pomoc_TIPO 2,0ie 8V..jiskra
zkus čidlo vačkový hřídele tam byl kdysi můj problem

Fiat Tipo
2.0.Ie Po GO Motoru r.1990 zel.metal

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
16 roků 4 měsíců zpět #4 od ciky_rf
moc děkuju za obrázek...zkusím dle toho propípat kabely jestli někde nění nějakej přechodák či zlomenej kabel...jinak čidlo vačkového hřídele...jestli myslíme to stejné co je v rozdělovači tak to je nové

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
16 roků 4 měsíců zpět #5 od jirkaR
Odpověděl jirkaR pro téma Re: pomoc_TIPO 2,0ie 8V..jiskra

moc děkuju za obrázek...zkusím dle toho propípat kabely jestli někde nění nějakej přechodák či zlomenej kabel...jinak čidlo vačkového hřídele...jestli myslíme to stejné co je v rozdělovači tak to je nové



jo to jsem myslel a co čidlo klikovky nebo konektor od něj?

Fiat Tipo
2.0.Ie Po GO Motoru r.1990 zel.metal

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
16 roků 4 měsíců zpět #6 od ciky_rf
čidlo HÚ na klikovce též nové...sice mělo staré předepsaný odpor ale pro jistotu...Byl by někdo ochotnej kdo má GT mi cívky eventuelně odzkoušet poslal bych je na zkoušku...nevím jak změřit zda jsou v pořádku...vinutí by mělo být dobré to jsem zkontroloval...sice má primár lehce vetší odpor od knížky ale na obou cívkách stejný

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
16 roků 4 měsíců zpět #7 od rs
Odpověděl rs pro téma Re: pomoc_TIPO 2,0ie 8V..jiskra
Odzkousis to jednoduse sam doma.
Odpoj drat ktery jde na svorku 1 zapalovaciho modulu.Odpoj kabel do rozdelovace a opri ho o kostru motoru.Zapni klicek a tim volnym dratem odpojenym ze svorky 1 zapal.modulu se dotkni kostry auta.V tento moment to ma hodit jiskru.Pro jistotu provadej v rukavicich.Kdyz budes dratek stridave pripojovat a odpojovat na kostru tak to bude hazet jiskru.
Jen tak pro zajimavost napajeni inducky jsi meril.Tz po otoceni klicem mas 12V na obou stranach svorkovnice inducky a i na vn vystupu civky?
Radek

Quod licet Jovi,non licet bovi.
Persona non grata.

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
16 roků 4 měsíců zpět #8 od jirkaR
Odpověděl jirkaR pro téma Re: pomoc_TIPO 2,0ie 8V..jiskra

čidlo HÚ na klikovce též nové...sice mělo staré předepsaný odpor ale pro jistotu...Byl by někdo ochotnej kdo má GT mi cívky eventuelně odzkoušet poslal bych je na zkoušku...nevím jak změřit zda jsou v pořádku...vinutí by mělo být dobré to jsem zkontroloval...sice má primár lehce vetší odpor od knížky ale na obou cívkách stejný


podíval bych se na konektory od od toho čidla protikus,
a ono to nehodí vůbec jiskru nebo jen slabounkou?

Fiat Tipo
2.0.Ie Po GO Motoru r.1990 zel.metal

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
16 roků 4 měsíců zpět #9 od jirkaR
Odpověděl jirkaR pro téma Re: pomoc_TIPO 2,0ie 8V..jiskra
škoda že si aš s teplic mám jeden problém taky ,jsme to mohli proházet a zjistit kde jsou chyby

Fiat Tipo
2.0.Ie Po GO Motoru r.1990 zel.metal

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
16 roků 4 měsíců zpět #10 od ciky_rf
Takže napájení cívky tzn konektor z vrchní části...dle schématu jsem našel že by měl být přívod od spínačky první pin ted nevím z které strany..ale já má přívod ze spínačky na druhém pinu ze strany...máte někdo schéma tohoto konektoru a kam mají jít dráty z něj...dnes zkusím odzkoušet cívku dle návodu a zjistit napět..na postraních pinech napájení cívky jelikož ted z hlavy nevím

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
16 roků 4 měsíců zpět #11 od ciky
Odpověděl ciky pro téma Re: pomoc_TIPO 2,0ie 8V..jiskra
Tak dnes jsem proměřil čidlo HU až k řídící jednotce a vpohodě...
Ale zarazil mě 4pinový konektor napájení cívky....

Bráno od předku vozu:

-vypnutý klíček - 1, 2 ,3 ,4 pin 0V
-zapnutý klíček - 1.PIN 0V
2.PIN 12v (TENTO JSEM PROPÍPNUL KE SPÍNAČCE)
3.PIN 0V
4.PIN 0V

Někde jsem vyhrabal že na 16V to má být taky na postraních pinech...???
Pokud je špatnš napájení cívky je nějaké kritické místo kde to hledat nebo vykuchat celej svazek?

POMOOOOC

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
16 roků 4 měsíců zpět #12 od TooM-As

Tak dnes jsem proměřil čidlo HU až k řídící jednotce a vpohodě...
Ale zarazil mě 4pinový konektor napájení cívky....

Bráno od předku vozu:

-vypnutý klíček - 1, 2 ,3 ,4 pin 0V
-zapnutý klíček - 1.PIN 0V
2.PIN 12v (TENTO JSEM PROPÍPNUL KE SPÍNAČCE)
3.PIN 0V
4.PIN 0V

Někde jsem vyhrabal že na 16V to má být taky na postraních pinech...???
Pokud je špatnš napájení cívky je nějaké kritické místo kde to hledat nebo vykuchat celej svazek?

POMOOOOC


hnědobílí kabel by měl být signál o otáčkách pro otáčkoměr.

Bývalé:
fiat tipo 1.6 DOHC 66kw
fiat tipo 2.0 8V 83kw
fiat tipo 2.0 16V 107kw
Současné:
Fiat tipo 4x4 2.0 8VT 130kw

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
16 roků 4 měsíců zpět #13 od rs
Odpověděl rs pro téma Re: pomoc_TIPO 2,0ie 8V..jiskra
Podle mereni neni inducka v poradku.1a2 jsou spolecn=spojene to same 3a4.Zmer jeste jednou to co jsem ti napsal v predeslem prispevku.Pokud to tak nebude podle toho co jsem napsal tak odpoj zapalovaci modul a zmer to jeste jednou.
Jinak v tom predeslem prispevku mam jeden nesmysl.Jiskru to hodi az po odpojeni od kostry a ne po pripojeni na kostru.
A ted dva problemy ktere se mi u tebe nelibi.
Za 1.Drat od inducky nemuzes promerit az k spinacce.U 2.O je spinano napeti na inducku relatkem po otoceni klice(alespon podle originalni dokumentace).
Za 2.Trvalych 0V na svorkach 3a4(dle tveho znaceni,jinak je to svorka znacena 1).Todle by znamenalo ze se bude po chvili(dejme tomu 2 minutach)civka dosti zahrivat.V tomto pripade kdybys odpojil kabel ze svorky 1 zapalovaciho modulu mela by preskocit jiskra.
Radek

Quod licet Jovi,non licet bovi.
Persona non grata.

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
16 roků 4 měsíců zpět #14 od ciky
Odpověděl ciky pro téma Re: pomoc_TIPO 2,0ie 8V..jiskra
Takže pokud tomu dobře rozumím....dle tvého značení jde ze svorky 1(napájení cívky)vodič do zapalovacího modulu na pin číslo 1...
svorka 2(napájení cívky) jeden vodič do zapalovacího modulu PIN4 a druhý vodič do Relé pak na spínačku. Tudíž pokud ušmiknu stávající kabely a hodím to na zkoušku natvrdo tak by ch měl zjistit zda jsou kabely v pohodě pokud to i tak nepujde...

Pravda je ta že mi už jednou cívka odešla...nahradil jsem jí jinou i se zapalovacím modulem a jela... Cívka nebo modul by mohl odejít jak si říkal stálou 0V na svorce 1 na napájecím modulu...
Na svorce 1 napájecího konektoru je připojen ještě jeden vodič který by měl být napojen do otáčkoměru..(dle knížky Jak na to)

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
16 roků 4 měsíců zpět #15 od rs
Odpověděl rs pro téma Re: pomoc_TIPO 2,0ie 8V..jiskra
Ne nemuze ti to timto odejit.Aktivaci kdy ma zapalovaci modul hodit jiskru provadi rj motoru.Svorky na konektoru rj 24 a 25 proti zemi auta.Pokud se nesnazis startovat tak musi byt vystupni vykonny clen zp uzavren tz.musi byt 12V na obou stranach inducky i na palci rozdelovace.V opacnem pripade by se civky dosti zahrivala a odebirala trvale proud cca 5A.
Pokud pujdeme podle normalniho standartniho znaceni inducek tak na nich byvalo oznaceni svorek 15 a 1.
Na 15 je privedeno napajeni od relatka a v tvem pripade odvod pro napajeni zapalovaciho modulu (svorka 4 na zp)
Na 1 je pripojen vystup na otackomer a vystup na zapalovaci modul(svorka 1 na zp).Tuto stranu pokud spojis ze zemi a odpojis tak inducka hodi jiskru.

Radek

Quod licet Jovi,non licet bovi.
Persona non grata.

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Vygenerováno za 0.522 sekund
Powered by Kunena fórum