Problém poradte
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
AR 156 1.9 JTDm
Lancia Lybra SW 1.9 JTD
Lancia Delta HPE HF Turbo
Piaggio NRG Salit Sport
www.lanciaklub.cz
eSHOP-vybavení dílen, nářadí,nástroje.Pište co potřebujete:)
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Ahoj kluci mám Fiata tipo 2.0 16v a blbne mi motor vše funguje,ale nechce mě to pustit přes 4000ot, a začne to cukat, tak musím zařadit další rychlost, Jsem tu popúrvé poradí mi někdo díky Robert
Tak já tohl vyřešil tím že jsem rozebralpotenciometr a vyčistl jej o té doby mám klid.
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Patres11
1.6dohc r.v.89 digital palubka
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Bývalé:
fiat tipo 1.6 DOHC 66kw
fiat tipo 2.0 8V 83kw
fiat tipo 2.0 16V 107kw
Současné:
Fiat tipo 4x4 2.0 8VT 130kw
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
coupe 2l 16V ... no cement
tipo 2l 8V RIP-> 2l 16V alive
stilo 1.8 16v
156 2.5 V6
bravo HGT 175 alive
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Bývalé:
fiat tipo 1.6 DOHC 66kw
fiat tipo 2.0 8V 83kw
fiat tipo 2.0 16V 107kw
Současné:
Fiat tipo 4x4 2.0 8VT 130kw
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
JJ jsme sousedé, však v galerii na jedné fotce, parkujeme vedle sebe Ty seš taky policajt
Fiat Tipo 1.6 i.e. , 1990, černá barva,
prej 130 000km...což už vím, že nejní pravda
Ale šlechtím ,co se dá, přirostl k srdci mrška
fiattipo.net/modules/gallery2/main.php?g2_itemId=651
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Tempra je už bohužel pryč - ale zůstává v mém srdci na věky. Zlatý 2.0 8V.
Nový tel kontakt 774 688 475
mail: Tato e-mailová adresa je chráněna před spamboty. Pro její zobrazení musíte mít povolen Javascript.
I LOVE YOU TEMPRA.
- nyní BMW 525 TDS -
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
ale zpátky k tématu - co na volnoběh ? to se nechjá vytočit přes 4tis ?
Bývalé:
fiat tipo 1.6 DOHC 66kw
fiat tipo 2.0 8V 83kw
fiat tipo 2.0 16V 107kw
Současné:
Fiat tipo 4x4 2.0 8VT 130kw
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
-zoxidovanej zapalovací modul a cívka -očistit jek těleso, tak kontakty
-příliš malá mezera mezi zuby a snímačem otáček na klice -zkontrolovat jestli je 0.6-1mm případně upravit (když jemalá chov s ejak omezovač otáček..)
-rozdělovač ve špatný poloze -jakýkoliv kroucení rozdělovaček za zvýšením předstihu je blbost, akorát se tím zhoršuje zapalování ve vysokejch otáčkách ,v rozdělovači tak zbytečně ztrácí jiskra energii a způsobuje erozi rozdělovače a palce..
coupe 2l 16V ... no cement
tipo 2l 8V RIP-> 2l 16V alive
stilo 1.8 16v
156 2.5 V6
bravo HGT 175 alive
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Proc by se snimac na klice mel pri spatne vzdalenosti chovat jako omezovac,za predpokladu ze by se dal strcit nize?
Souhlasil bych s tebou ze tocenim rozdelovace se niceho nedocili,neb predsih je pocitana hodnota z dosti cidel.Proc by mel ale zpusobit vetsi erozi kontaktu rozdelovace a palce a snizeni energie jiskry?
To R.Pajchl:
Tady bych se pridal k otazce Tooma.Dela to jen v zaberu nebo i pri volnobehu?A jak tu nekdo uz psal jak vypada vzduchovy filtr?Jaky je tlak a mnozstvi benzinu?
Radek
Quod licet Jovi,non licet bovi.
Persona non grata.
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.