Problém poradte

Více
16 roků 3 měsíců zpět #1 od R.Pajchl
Problém poradte vytvořil uživatel R.Pajchl
Ahoj kluci mám Fiata tipo 2.0 16v a blbne mi motor vše funguje,ale nechce mě to pustit přes 4000ot, a začne to cukat, tak musím zařadit další rychlost, Jsem tu popúrvé poradí mi někdo díky Robert

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
16 roků 3 měsíců zpět #2 od Dresik
Odpověděl Dresik pro téma Re: Problém poradte
Co svíčky? Filtr? Kabely? Mě tohle dělaly špatné svíce.

AR 156 1.9 JTDm
Lancia Lybra SW 1.9 JTD
Lancia Delta HPE HF Turbo
Piaggio NRG Salit Sport
www.lanciaklub.cz
eSHOP-vybavení dílen, nářadí,nástroje.Pište co potřebujete:)

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
16 roků 3 měsíců zpět #3 od epa
Odpověděl epa pro téma Re: Problém poradte

Ahoj kluci mám Fiata tipo 2.0 16v a blbne mi motor vše funguje,ale nechce mě to pustit přes 4000ot, a začne to cukat, tak musím zařadit další rychlost, Jsem tu popúrvé poradí mi někdo díky Robert


Tak já tohl vyřešil tím že jsem rozebralpotenciometr a vyčistl jej o té doby mám klid. :lol:

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
16 roků 3 měsíců zpět #4 od paatres11
Odpověděl paatres11 pro téma Re: Problém poradte
mne to robi vzduchovy filter.bol taky zaneseny ze nestihal nasavat.po vymene zase isiel do kritiky

Patres11
1.6dohc r.v.89 digital palubka

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
16 roků 3 měsíců zpět #5 od TooM-As
Odpověděl TooM-As pro téma Re: Problém poradte
napiš víc podrobností , je to závislé pouze na otáčkách ? nebo i na teplotě ? napiš prostě vše co se při tom děje.

Bývalé:
fiat tipo 1.6 DOHC 66kw
fiat tipo 2.0 8V 83kw
fiat tipo 2.0 16V 107kw
Současné:
Fiat tipo 4x4 2.0 8VT 130kw

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
16 roků 3 měsíců zpět #6 od Honza
Odpověděl Honza pro téma Re: Problém poradte
je správná vzdálenost snímače otáček na klice od dělenýho kola? v nízkejch otáčkách to fungovat může, ve vysokejch se pak špatně indukuje signál,když je velká vzdálenost

coupe 2l 16V ... no cement
tipo 2l 8V RIP-> 2l 16V alive
stilo 1.8 16v
156 2.5 V6
bravo HGT 175 alive

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
16 roků 3 měsíců zpět #7 od R.Pajchl
Odpověděl R.Pajchl pro téma Re: Problém poradte
Svíčky, kabely,rozvody, vše je nové,tady co mám kamarády tak se shodli na zapalovacím modulu,to jediné nemám vyzkoušené,nemá někdo poblíž na vyzkoušení z 2.0 16v zapalovací modul-zesilovač jiskry

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
16 roků 3 měsíců zpět #8 od TooM-As
Odpověděl TooM-As pro téma Re: Problém poradte
a máš ty rozvody správně nastavené ? jinak ten zapalovací modul je stejnej jako na 8V.

Bývalé:
fiat tipo 1.6 DOHC 66kw
fiat tipo 2.0 8V 83kw
fiat tipo 2.0 16V 107kw
Současné:
Fiat tipo 4x4 2.0 8VT 130kw

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
16 roků 3 měsíců zpět #9 od R.Pajchl
Odpověděl R.Pajchl pro téma Re: Problém poradte
Jo rozvody jsou ok. Dělám auto do tuningu ale ještě jen ten motor vyladit

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
16 roků 3 měsíců zpět #10 od Augustin
Odpověděl Augustin pro téma Re: Problém poradte
Je to sice off-topic, ale jak se divam na tu tvoji adresu, tak si soused od Valiho, ze? :o :D

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
16 roků 3 měsíců zpět #11 od Vali
Odpověděl Vali pro téma Re: Problém poradte
To Augi:
JJ jsme sousedé, však v galerii na jedné fotce, parkujeme vedle sebe :lol: Ty seš taky policajt :lol: :lol:

Fiat Tipo 1.6 i.e. , 1990, černá barva,
prej 130 000km...což už vím, že nejní pravda
Ale šlechtím ,co se dá, přirostl k srdci mrška
fiattipo.net/modules/gallery2/main.php?g2_itemId=651

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
16 roků 3 měsíců zpět #12 od temprař
Odpověděl temprař pro téma Re: Problém poradte
hihi též jsem si všim :lol: :lol: :lol: :lol:

Tempra je už bohužel pryč - ale zůstává v mém srdci na věky. Zlatý 2.0 8V.
Nový tel kontakt 774 688 475
mail: Tato e-mailová adresa je chráněna před spamboty. Pro její zobrazení musíte mít povolen Javascript.
I LOVE YOU TEMPRA.
- nyní BMW 525 TDS -

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
16 roků 3 měsíců zpět #13 od TooM-As
Odpověděl TooM-As pro téma Re: Problém poradte
musí si trochu rejpnout - do tuningu nebo do tuzingu? :D

ale zpátky k tématu - co na volnoběh ? to se nechjá vytočit přes 4tis ?

Bývalé:
fiat tipo 1.6 DOHC 66kw
fiat tipo 2.0 8V 83kw
fiat tipo 2.0 16V 107kw
Současné:
Fiat tipo 4x4 2.0 8VT 130kw

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
16 roků 3 měsíců zpět #14 od Honza
Odpověděl Honza pro téma Re: Problém poradte
možný příčiny:

-zoxidovanej zapalovací modul a cívka -očistit jek těleso, tak kontakty

-příliš malá mezera mezi zuby a snímačem otáček na klice -zkontrolovat jestli je 0.6-1mm případně upravit (když jemalá chov s ejak omezovač otáček..)

-rozdělovač ve špatný poloze -jakýkoliv kroucení rozdělovaček za zvýšením předstihu je blbost, akorát se tím zhoršuje zapalování ve vysokejch otáčkách ,v rozdělovači tak zbytečně ztrácí jiskra energii a způsobuje erozi rozdělovače a palce..

coupe 2l 16V ... no cement
tipo 2l 8V RIP-> 2l 16V alive
stilo 1.8 16v
156 2.5 V6
bravo HGT 175 alive

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
16 roků 3 měsíců zpět #15 od rs
Odpověděl rs pro téma Re: Problém poradte
To Honza:
Proc by se snimac na klice mel pri spatne vzdalenosti chovat jako omezovac,za predpokladu ze by se dal strcit nize?

Souhlasil bych s tebou ze tocenim rozdelovace se niceho nedocili,neb predsih je pocitana hodnota z dosti cidel.Proc by mel ale zpusobit vetsi erozi kontaktu rozdelovace a palce a snizeni energie jiskry?

To R.Pajchl:
Tady bych se pridal k otazce Tooma.Dela to jen v zaberu nebo i pri volnobehu?A jak tu nekdo uz psal jak vypada vzduchovy filtr?Jaky je tlak a mnozstvi benzinu?

Radek

Quod licet Jovi,non licet bovi.
Persona non grata.

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Vygenerováno za 2.680 sekund
Powered by Kunena fórum