Tempra 1.6 vs. 1.8 vs. 2.0 vs. Renault gtx 2.2

Více
16 roků 3 měsíců zpět #1 od stoupa84
Před dvouma rokama jsem si koupil Tempru 1.6 do tý doby nejsilnější auto co jsem měl, když předčasně dosloužila (trochu zmačkaný plechy a celková sešlost), přesedlal jsem na 1.8, ta bohužel taky dosloužila brzo, páč jsem při jízdě do kopečka za kamionem přeřazoval z 4ky na 3ku a zasekl se mi plynovej pedál pod tepich při neutrálu a než jsem ho po pěti vteřinách vysvobodil, byl motor v prd... Najel sice ještě asi 1000 Km a šlus. Koupil jsem Renaulta gtx a po půl roce ještě tempru 2.0, obě poslední jmenovaná auta slouží bez problémů. Udivuje mě jenom jedna věc. Obě auta jsem obdařil koulema a tahám za nima vozejky (cca 400 - 600Kg) Obě auta mají cca stejnej papírovej výkon a srovnatelnou hmotnost a dosahujou s vozíkem i srovnatelnejch výsledků. Když jsou ale svobodný (bez vozejku) jejich výkon se nedá srovna. Ten rencek má prostě odpich a rychlejší reakci plynu - a to o dost. Dneska jsem zkoušel zrychlení 0 - 100 a rozdíl byl pět sekund. Troufnu si tvrdit že i ta 1.8 měla v sobě víc života. To takhle sprasí chování auta když má řízenej kat. Nebo není něco s tou Temprou v cajku? Zkrátka jsem trochu zklamanej, no...

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
16 roků 3 měsíců zpět #2 od stoupa84
Odpověděl stoupa84 pro téma Techn. údaje
Fiat Tempra 2.0 i.e.cat
výkon 83 Kw
Pohotovostní hmotnost: 1190 Kg

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
16 roků 3 měsíců zpět #3 od stoupa84
Renault 21 GTX GTX, 79kW

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
16 roků 3 měsíců zpět #4 od TooM-As
no on je ten 2.0 motor trochu línější. moc se mu nechce do otáček . ale má silnej spodek. A pak taky je možnost že už dosluhuje.

Bývalé:
fiat tipo 1.6 DOHC 66kw
fiat tipo 2.0 8V 83kw
fiat tipo 2.0 16V 107kw
Současné:
Fiat tipo 4x4 2.0 8VT 130kw

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
16 roků 3 měsíců zpět #5 od stoupa84
Odpověděl stoupa84 pro téma Kat
Nemá někdo osobní zkušenost s oběma těma autama? A nevíte kde by se daly najít výkonostní křivky těch motorů...jak rencka tak tempry? A ještě jedna věc. Původního majitele osobně znám. Vím na stopro že koupil auto při 98 000 Km a za sedm let najezdil 14 000 Km !! dva tisíce za rok ( dali jsme si tu práci že jsme k rozdílu mezi jeho kupní a prodejní cenou připočítali servisní náklady, pojistku a benzín, vydělili ujetejma kilometrama a vyšlo nám že by udělal líp kdyby jezdil taxíkem 8O ) a taky vím že s tím nejezdil víc jak 90. Narážím na to, že "jedna teta povídala" že se tím dá nějak "zadusit" katalizátor a že pak trvá nějakou dobu než se znova celý auto zberchá. Najel jsem s tím za tejden co ho mám asi 1500 Km (500 s vozejkem a 1000 bez a chvílema i svižněji) a nějak se nic nemění... tak si říkám že je to s tím katalizátorem blbost. ..?

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
16 roků 3 měsíců zpět #6 od remarque
Pokud je vysypanej kat,tak doporučuju rozdělat a vyklepat všechen bordel jak z katu,tak hlavně z tlumiče výfuku.Samo se to nevyčistí.

FIAT Tipo 1,6 159A3.046 r.v.91

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
16 roků 2 měsíců zpět #7 od Zerzan
Mam Tempru 1.8 77 kW, ale zda se me ze je to dost líný na ten obsah.Mám ji ze švýcarska a tam se jezdí dost pomalu, tak si myslím že to je špatně zajetý,jinak mě nenapadá čím to může být.A spootřeba, pod 8 ani nahodou.

FIAT TEMPRA 1.8 iE SLX 77 kW rv.94 95 000 km.

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
16 roků 2 měsíců zpět #8 od rs
Ten motor je lenivejsi nez by clovek rek na ten objem.A jeste delal se s dvema prevodovkama jednou kratsi sport a s delsimi stupni normal.Mam ho taky a prekvapil mne svou jakoby lenivosti,ale zase se da jet na 5 50-180 bez problemu.
Radek

Quod licet Jovi,non licet bovi.
Persona non grata.

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Vygenerováno za 1.933 sekund
Powered by Kunena fórum