Výměna kroužků

Více
16 roků 3 měsíců zpět #1 od scoty-granturismo
menili ste uz kruzky na piestoch? Vraj to je citit a dost, že ked vymenim kružky a spojku?? hm jaky nazor na to mate vy??





Piš témata bez CAPSU a nějakých klikyháků, tady nejsme na chatu

FIAT TIPO 2,0 i.e. 8V GRANTURISMO r.1992 + LPG BRC 100KW
Podsvietené na modro,znížený podvozok,fólie,central na DO,ABS,hudba 2x300watts vzadu a vpredu 2x75watts + aktívny 350watts active subwoofer SAL + CAPACITOR SAL 1 FARAD
R15 205/50

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
16 roků 3 měsíců zpět #2 od scoty-granturismo
heej admin a už by si mi aj fotku mohol dat tú moju nemyslíš??

FIAT TIPO 2,0 i.e. 8V GRANTURISMO r.1992 + LPG BRC 100KW
Podsvietené na modro,znížený podvozok,fólie,central na DO,ABS,hudba 2x300watts vzadu a vpredu 2x75watts + aktívny 350watts active subwoofer SAL + CAPACITOR SAL 1 FARAD
R15 205/50

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
16 roků 3 měsíců zpět #3 od petr1978
Odpověděl petr1978 pro téma Re: Výměna kroužků
No jestli nejsou vyběhané válce, tak by jsi to měl poznat. Zvedne se ti kompresnítlak ve válcí a motor tahá o dost lépe. Pokud jsou vyběhané válce, tak nemá smysl měnit kroužky. Válce budou do soudečku a ještě elipsy. Kroužky se ti brzo obrousí a budeš na tom stejně jako by jsi to neměnil.

Tipo 1.6 HF Turbo (831B7.046), r.v. 1991 digital, spotřeba kolem 8 l na 100 km:-) Tel: 732 514 955

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
16 roků 3 měsíců zpět #4 od Honza
Odpověděl Honza pro téma Re: Výměna kroužků

No jestli nejsou vyběhané válce, tak by jsi to měl poznat. Zvedne se ti kompresnítlak ve válcí a motor tahá o dost lépe. Pokud jsou vyběhané válce, tak nemá smysl měnit kroužky. Válce budou do soudečku a ještě elipsy. Kroužky se ti brzo obrousí a budeš na tom stejně jako by jsi to neměnil.


hlavně pokud je na válci u HU znatelná byť i drobná hranka, tak nový kroužky můžou popraskat při nársazu na tu hranku -zejména ve vysokejch otáčkách a za tepla,kdy se ojnice a píst o nějakou tu 0.001mm roztáhnou...

coupe 2l 16V ... no cement
tipo 2l 8V RIP-> 2l 16V alive
stilo 1.8 16v
156 2.5 V6
bravo HGT 175 alive

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
16 roků 2 měsíců zpět #5 od scoty-granturismo
čiže túto možnosť úplne vypuštate??

FIAT TIPO 2,0 i.e. 8V GRANTURISMO r.1992 + LPG BRC 100KW
Podsvietené na modro,znížený podvozok,fólie,central na DO,ABS,hudba 2x300watts vzadu a vpredu 2x75watts + aktívny 350watts active subwoofer SAL + CAPACITOR SAL 1 FARAD
R15 205/50

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
16 roků 2 měsíců zpět #6 od petr1978
Odpověděl petr1978 pro téma Re: Výměna kroužků
No nezahazoval bych to. Záleží to na tom v jakém stavu jsou válce. Rozebírám zrovna motor po 200 tic km. Je to 1.6 z Lancie Delta HF a kupodivu válce jsou v pohodě. U diesela by mohly přežít o dost déle než u benzínua možná že i tvůj motor bude v pohodě. Ale pokud to je jak píše Honza, opravdu to nemá smysl.

Tipo 1.6 HF Turbo (831B7.046), r.v. 1991 digital, spotřeba kolem 8 l na 100 km:-) Tel: 732 514 955

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Vygenerováno za 0.101 sekund
Powered by Kunena fórum