Dva šrouby s matkami ve spojce

Více
16 roků 2 měsíců zpět #1 od aaa_najn
Tak som skusal opravovat lanko tachometra a tak som vyrobil medzikusy zo srubiek,matiek atd. ale pri montazi mi to spadlo do diery, ktora vetra spojku.
No nic, vyrobil som druhy medzikus a ten mi tam drbol tiez, spolu s matkami atd. :roll: Nevedel som ci plakat alebo co, ale co teraz ? Mam pocit ze spojka (nova!) nevydrzi dlho :cry:. Velmi vadi ten kovovy bordel v spojke, alebo je niekde v medzere kde sa pohybuje ale nicomu nevadi ?
Jedine co pocitujem ze pri prudsom pusteni spojky pocujem ostre kovove tuknutie .... :evil:


EDIT****Nazývej prosím témata smysluplně, ne pouze slovem "ach". Děkuji. Dresik :wink: ****

Tipo 1.4 i.e. 51kW socque_line , clima, central, lpg, 200km, anno immatricolazione 93, 160.046

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
16 roků 2 měsíců zpět #2 od jirkaR
tohle se mi stlo jednou na šáde jsme složili celej motor a štelovali spojku a kus spadl do prostoru u spojky tak to šlo znova ven :cry: :cry:

je to hroznej pocit

Fiat Tipo
2.0.Ie Po GO Motoru r.1990 zel.metal

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
16 roků 2 měsíců zpět #3 od TooM-As
no bál bych se že se to spříčí mezi zubama setrváku a převodobou skříní. a jelikož je skříň z hliníku hádej co se zničí. Jak to co ti tam spadlo vypadá a bohužel nevím jak vypadá 1.4 zespoda, ale DOHC motory mají dole takovej plechovej kryta ten když se sundá je vidět na setrvák. ale moc místa okolo není.

Bývalé:
fiat tipo 1.6 DOHC 66kw
fiat tipo 2.0 8V 83kw
fiat tipo 2.0 16V 107kw
Současné:
Fiat tipo 4x4 2.0 8VT 130kw

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
16 roků 2 měsíců zpět #4 od aaa_najn
mno to su dve sruby mozno osmicky, alebo 10 zabrusene na stvorhran a na nich matky, taze nazov prispevku je este velmi poddimenzovany :roll:
skusim ten kryt dat dole ale tak neviem ci to pomoze, pac to je velke... kurva drat

Tipo 1.4 i.e. 51kW socque_line , clima, central, lpg, 200km, anno immatricolazione 93, 160.046

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
16 roků 2 měsíců zpět #5 od aaa_najn
no tak medzi krytom prevodovky a zotrvacnikom je peknych 2cm takze KEBY tam boli dali by sa vybrat.
lenze oni tam nesu !!! su niekde v spojke kurva drat..
dokazal by som to rozobrat (vybrat prevodovku) bez zdvihakoch (tj podlozenim kolies tehlami) nasledne to nasdait naspat v domackych podmienkach ?

// pre lepsi predstavu :evil:

www.zshare.net/image/1853391216beaf02/
www.zshare.net/image/185339483278c2fd/
www.zshare.net/image/18533992311a4f30/

Tipo 1.4 i.e. 51kW socque_line , clima, central, lpg, 200km, anno immatricolazione 93, 160.046

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
16 roků 2 měsíců zpět #6 od michalkulistak
Odpověděl michalkulistak pro téma spojka
určitě sundat převodovku a vyndat napadaný bordel, bez zvedáku se asi moc neobejdeš, převodovka je dost těžká. možná ji dobře přivázat lanem na nějakou tyč položenou přes hranu blatníků(doufám, že chápeš. nevím jak to jinak popsat :oops: ) a odšroubovat

fiat tipo 1,7DGT 1989, už jen ve vzpomínkách
FIAT PUNTO II 1.8 16V HGT 96kW, 3 dveř,klima a plno dalších vymožeností. azurový démon 8-)

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
16 roků 2 měsíců zpět #7 od aaa_najn
michal: hej nieco take .. prave som dokukal servisne manualy.. fu no ja to nezvladnem sam, ked s kolegom najdeme vhodne miesto sa do toho pustiem.
ked nie sa na to vy..bem , ale este predtym skusam zohnat dakeho domaceho kutila co s tym robi.

www.zshare.net/image/18541939823a0c6f/

Tipo 1.4 i.e. 51kW socque_line , clima, central, lpg, 200km, anno immatricolazione 93, 160.046

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
16 roků 2 měsíců zpět #8 od TooM-As
převodovka se vyndavá naprosto jednoduše - tedy aspoň pro DOHC motory. Pro 1.4 bude postup asi trochu jiný , a myslím že i jednoduší.

auto zůstane na kolech - povolí se poloosa u levého kola , centrální matka klíč 36 ořech navařený na metrovou .Povolí se polosa u převodovky 6x imbus velikost 6 tuším. polosu vyndat. Odpojí se všechny táhla od převodovky , vyndat startér. Pod autem se vyndá celý spodní držák. Motor předtím podložit aby se nesvěsil na zbylích 2 silentblocích a po vyndání převodovky jednoho. Povolí se všechny šrouby držící převodovku, ta se povytáhne směrem ke kolu a potom vyndá. je to potom trochu jako ježek v kleci ale měla by jít nahoru. Já to tedy ještě nahoru nezkoušel , vždy jí vyndavám spodem , ale auto je zvedlé na heveru.

Bývalé:
fiat tipo 1.6 DOHC 66kw
fiat tipo 2.0 8V 83kw
fiat tipo 2.0 16V 107kw
Současné:
Fiat tipo 4x4 2.0 8VT 130kw

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
16 roků 2 měsíců zpět #9 od aaa_najn
ou...kedze niesom mechanik radsej budem hladat cloveka..
ale predsa, pouzivas len 2 hevery na predok auta, staci taka vyska ?

/inac skusal som nad ten otvor na prevodovke umiestnit aj magnety, kyvat autom a tak..

Tipo 1.4 i.e. 51kW socque_line , clima, central, lpg, 200km, anno immatricolazione 93, 160.046

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
16 roků 2 měsíců zpět #10 od MaxMotoz
A skoušel si to projet teleskopickým magnetem?Dá se to koupit za pár koron.Vypadá to jako normální výsuvná anténa a na konci je malý silný magnet.Dá se tím prošmejdit kde co dost do hloubky. Jinak převodovku kuchneš krásně i s jedním zvedákem.Zvedneš levé kolo,aby si kuchnul poloosu a motor podšpalkuješ.Pak navaž převodovku na tažné lano a s kolegou jí krásně spustíte dolů.Na zpátek je to trošku náročnější se trfit na lamelu,stačí pootáčet motorem. Dostal sem eště takový blbý nápad,čistě teoreticky,pokud je dole okínko,skusit to prostříkat z vrchu vodou-pěkně pod tlakem.Možná něco vyplave,protože to může být přilepené na oleji a proto to nevidíš.Pak to pořádně projet aby se voda vypařila.Ale asik su unavený a kecám nesmysly :?

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
16 roků 2 měsíců zpět #11 od michalkulistak
Odpověděl michalkulistak pro téma tipo
jo magnet je fajn, jenže jak se ti přilepí na setrvák něbo jinde si s teleskopem v pytli :lol:

fiat tipo 1,7DGT 1989, už jen ve vzpomínkách
FIAT PUNTO II 1.8 16V HGT 96kW, 3 dveř,klima a plno dalších vymožeností. azurový démon 8-)

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
16 roků 2 měsíců zpět #12 od MaxMotoz
No za pokus to stojí-on ten magnet má velkou výhodu v tom že nemagnetizuje do boku, ale jen ze předu. Takže se moc chytat nebude.

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
16 roků 2 měsíců zpět #13 od aaa_najn
mno ja neviem co sme pozerali na to hovorili ze netreba davat dole, "nemalo by to narobit balast"... navyse niekde na naprave bol zakliesneny jeden ten srob, takze aspon o menej bordelu je v spojke :o

Tipo 1.4 i.e. 51kW socque_line , clima, central, lpg, 200km, anno immatricolazione 93, 160.046

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
16 roků 2 měsíců zpět #14 od Tomas-Oaza
no nevim, jestli ti nekdo rikal ze se to nemusi davat dolu tak bych pak za nim zajel az se ta almara rozskoci kdyz se ti tam ten sroub sprajcne. kazdopadne ho vyndej ven,jinak nez tak jak ti radi ze musis vydelat prevodovku to neudelas

Lancia Kappa 2,4 TDS
Škoda Favorit čundrbudka

www.lanciaklub.cz

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
16 roků 2 měsíců zpět #15 od Kůrkyn
na tom okénku nahoře u setrvačníku má být totiž takový gumový špunt, že...

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Vygenerováno za 0.505 sekund
Powered by Kunena fórum