GO hlavy na 1.6 DOHC
- Příspěvky: 706
Lancia Kappa 2,4 TDS
Škoda Favorit čundrbudka
www.lanciaklub.cz
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
no a jestli si myslys ze se ti zvednou tlaky tim ze udelas hlavu tak te taky pri tom necham. to bych moh udelat hned naraz po sobe 3x brus a budu mit auto jak novy, ne?
No JirkaR měl taky tlaky nic moc, udělal GO spodku a skoro se to nezměnilo, udělal hlavu a měl hnedka 11Barů, takže jsme to spolu probírali a já si myslim, že u mě to bude stejné, jelikož tahle hlava co mám na motoru jeví známky, že má najeto už dost kilometrů
Fiat Tipo 2.0 8V Turbo r.v. 1991, motor 2012 - Killer on The Road Performance & tuning
ex Tipo 1.9TDs, 1.6DOHC a 2.0 8V, Alfa Romeo 145, ex Fiat Bravo 1.9 TD100s a 1.6 16V
Lancia Delta II 1.8 16V GT 100kW by Zender - žluťásek
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
- Příspěvky: 706
Lancia Kappa 2,4 TDS
Škoda Favorit čundrbudka
www.lanciaklub.cz
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
howgh
Fiat Tipo 2.0 8V Turbo r.v. 1991, motor 2012 - Killer on The Road Performance & tuning
ex Tipo 1.9TDs, 1.6DOHC a 2.0 8V, Alfa Romeo 145, ex Fiat Bravo 1.9 TD100s a 1.6 16V
Lancia Delta II 1.8 16V GT 100kW by Zender - žluťásek
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
- Příspěvky: 706
ale kdyz se rozhodnu tu hlavu udelat tak poradne a radeji dam par korun navic abych mel zaruku,nez to bastlit doma na kolene,ale to je kazdyho vec.
Lancia Kappa 2,4 TDS
Škoda Favorit čundrbudka
www.lanciaklub.cz
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Fiat Tipo 2.0 8V Turbo r.v. 1991, motor 2012 - Killer on The Road Performance & tuning
ex Tipo 1.9TDs, 1.6DOHC a 2.0 8V, Alfa Romeo 145, ex Fiat Bravo 1.9 TD100s a 1.6 16V
Lancia Delta II 1.8 16V GT 100kW by Zender - žluťásek
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
- Příspěvky: 706
zajimavy ze ja mam na vacce rozdil mezi prvnim a poslednim konikem skoro 1 mm a jezdi to v pohode, tak mi to taky vysvetli.
jinak kdyz v dilne delame na autech hlavu ze se potka nebo se auto prehreje a prdne v lepsim pripade jen tesneni tak tim jako zvysime tlaky?
Lancia Kappa 2,4 TDS
Škoda Favorit čundrbudka
www.lanciaklub.cz
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
From RS (diskuse na icq):
Takze provedeme mereni za tepla a za studena pri odpojenem vstriku a plne otevrene klapce. Namerene hodnoty si zaznamename. Podle stare dobre literatury se uvadelo, ze by tlak nemel klesnout pod 1MPa. U meho motoru bych spise uvedl hodnotu 0.9MPa, coz je povolena hodnota dle uvadenych technickych parametru. Vice nez absolutni hodnota tlaku nas vsak bude zajimat rozptyl mezi valci a ten by nemel byt vetsi nez 0.1MPa. Pokud nastane jedno nebo druhe je treba zjistit pricinu.
V tomto pripade (pri poklesu pod uvedene meze) musime urcit pricinu poklesu. Pokud nemame patricny merak na natlakovani valce v horni uvrati muzeme si pomoct starou dobrou technikou ktera se vsak moc nehodi na auta z katalyzatorem. Takze v tomto pripade je lepsi sundat dratenku. Test se provede tak, ze se do valce srikne 4cm3 oleje z vyssi viskozitou nasadi se merka a protoci motor. Pokud se zjisti zmena k lepsimu tak je bud poskozeny pist,valec nebo pistni krouzky. Pokud nedojde ke zlepseni je pravdepodobne zavada v netesnosti ventilu nebo hlavy.
Nezapomenout po tomto testu olej nechat vystrikat pres otvor svicky a pres ventily. Dat stare svicky a pak to nastartovat a nechat vypalit olej nez se pripoji zpatky katalizator. Po vypaleni vymenit svicky za normalni.
Fiat Tipo 2.0 8V Turbo r.v. 1991, motor 2012 - Killer on The Road Performance & tuning
ex Tipo 1.9TDs, 1.6DOHC a 2.0 8V, Alfa Romeo 145, ex Fiat Bravo 1.9 TD100s a 1.6 16V
Lancia Delta II 1.8 16V GT 100kW by Zender - žluťásek
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
udělali jsme hlavu mechanik si s tím vyhrál nechali jsme zabrousit ventili a sedla ,vyměnil dříky a gufera a potom bylo všude 12 - tak proč to nezkusit? :
Fiat Tipo
2.0.Ie Po GO Motoru r.1990 zel.metal
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Fiat Tipo
2.0.Ie Po GO Motoru r.1990 zel.metal
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
btw. charlesi , oaza může mít pravdu že to mohou dělat kroužky. ono to sice nežere olej ale to neznamená že dobře těsní všechny 3 kroužky na válci. A to že jirkovy netěsnila hlava neznamená že netěsní tobě. A PavelM má zas pravdu v tom že když budeš mít dole palici , už není takovej problém udělat kroužky , a tose můžem rovou dostat i na nový šály Btw teď jsem sio vzpoměl - kroužky koupíš neorig. okolo 2000,- když jsem měl ještě 8v zjišťoval jsem to , a teď když jsem dal 16V k mechanikovy taky říkal přbližně takovou cenu. radek ti napsal krásnej návod , tak to skus a potom uvidíš.
Bývalé:
fiat tipo 1.6 DOHC 66kw
fiat tipo 2.0 8V 83kw
fiat tipo 2.0 16V 107kw
Současné:
Fiat tipo 4x4 2.0 8VT 130kw
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Jeste me napadlo, pokud ti nekdo bude rovnat hlavu (brousit, frezovat), tak dohlidni, aby ti to nevzali moc a aby byla hlava rovna! Me treba tenkrat zkazili jednu hlavu, kdyz ji vzali asi o 1.5mm a jeste do klinu, takze byl kazdej spalovaci prostor jinak velekej (jina komprese) - musi si ji perfekne vyrovnat na hodinky. Pokud ti ji budou brousit, tak by to mel delat nekdo, kdo uz nekdy brousil hlinik. Mel by mit spravnej kotouc, aby se nezalepoval, delalo to dobrej povrch a aby to bylo vysli po cely plose.
Potom az budes delat ventily, tak je zalapuj a skontroluj tesnost. Dela se to tak, ze si otocis hlavu spalovakama nahoru, zatocis svicky, das ventily a nalijes to spalovaku benzin. Musi to tesnit - benzin nesmi prosaknout pres ventily do kanalu!! Zkousi se to bez ventil. pruzin, ventil musi tesnit svoji vahou! Pokud to bude prosakovat, musis lapovat dal, ale pozor! Dosedaci plocha ventilu a sedla nesmi byt vetsi, nez x.x mm (ted presne nevim kolik, ale najdes to v knize "jak na to"). Pokud to bude vic, nebo ventil porad netesni, musi se sedla zfrezovat a ventily nabrousit na spravny uhel. Potom znovu zalapovat.
Jeste k rozebirani ventilu. Doporucuje se uderit pres neco (orech z vetsi goly, musi sedet na ventilove misce, ne na driku ventilu) na ventilovou pruzinu, aby se uvolnil kuzel (staci lehkej uder, aby se to uvolnilo, pri vetsim uderu hrozi ze vyskoci pulmesice, ktery jsou v misce ventilu a drzi pruzinu na ventilu), pruziny se uvolni a jdou lepe stlacit. Ventil musi byt podlozeny ve spalovacim prostoru, jinak se stlacuje s pruzinou a zalejza do spalovaciho prostoru a nelze rozebrat.
To je snad vse co me ted napada, snad ti to pomuze..
Fiat Tipo 1.6i.e.kat rv. 91'
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Bývalé:
fiat tipo 1.6 DOHC 66kw
fiat tipo 2.0 8V 83kw
fiat tipo 2.0 16V 107kw
Současné:
Fiat tipo 4x4 2.0 8VT 130kw
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
1.6 DOHC r.v.89,naj.220 000Km,spotř.8.2L/100
Šlape jako hodinky,ale nemá STK,spinká v depozitu.
Opel AstraF 1.7TDs,momentálně plně využito.
Fiat 127, spotř.5.2L/100 ,spinká v garáži.
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.