Tempra 1.8 ie problémy s teplotou motoru
18 roků 11 měsíců zpět #1
od Tkevlar
Alfa Romeo 156 1.9JTD
Alfa Romeo 155 1.8TS (bohužel motor KO)
ex.Tipo 1.7D
Tempra 1.8 ie problémy s teplotou
motoru vytvořil uživatel Tkevlar
Ahoj. Máme doma Tempru a motor se vubec nehreje
sotva se drzi na modre hranici tudiz tak 60 stupnu (nevim), chladic uz mame
zakrytovany. A kdyz zastavime na chvili u pumpy a pak zas nastartujeme tak
teplota je 130 a vic musime ujet tak 1km a zacne to lezt pomalu dolu. vetrak
vubec nesepne. Kde myslite ze bude chyba? Dik Ja bych to videl na termostat ze
nezavira a pak na cidlo vetraku nebo neco takoveho.
Jo a zacalo to delat v
lete kdyz jsme se vratili z Chorvatska.
sotva se drzi na modre hranici tudiz tak 60 stupnu (nevim), chladic uz mame
zakrytovany. A kdyz zastavime na chvili u pumpy a pak zas nastartujeme tak
teplota je 130 a vic musime ujet tak 1km a zacne to lezt pomalu dolu. vetrak
vubec nesepne. Kde myslite ze bude chyba? Dik Ja bych to videl na termostat ze
nezavira a pak na cidlo vetraku nebo neco takoveho.
Jo a zacalo to delat v
lete kdyz jsme se vratili z Chorvatska.
Alfa Romeo 156 1.9JTD
Alfa Romeo 155 1.8TS (bohužel motor KO)
ex.Tipo 1.7D
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
18 roků 11 měsíců zpět #2
od čenda
1.4 i.e. 1992
Punto 55 1996
Lasciate mi cantare...
Odpověděl čenda pro téma Re: Tempra 1.8 ie problémy s teplotou
motoru
Já bych s touhle
diagnózou asi souhlasil - pokud to není zavzdu?něné a je tam dost vody.
Zkus
sundat konektor z čidla a vývody na konektoru při zapnutém klíčku spojit kusem
drátu. Pokud se ti ventilátor před chladičem rozběhle, je chyba v
čidle.
Kdybys to musel rozebrat, zkus pak kromě termostatu ohřívat i to čidlo
a multimetrem měřit, při kolika stupních sepne.
diagnózou asi souhlasil - pokud to není zavzdu?něné a je tam dost vody.
Zkus
sundat konektor z čidla a vývody na konektoru při zapnutém klíčku spojit kusem
drátu. Pokud se ti ventilátor před chladičem rozběhle, je chyba v
čidle.
Kdybys to musel rozebrat, zkus pak kromě termostatu ohřívat i to čidlo
a multimetrem měřit, při kolika stupních sepne.
1.4 i.e. 1992
Punto 55 1996
Lasciate mi cantare...
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
18 roků 11 měsíců zpět #3
od Dragon
Tipo 2.0
16v po GO
Odpověděl Dragon pro téma Re: Tempra 1.8 ie problémy s teplotou
motoru
Ten chladič
rad?i odkrytuj nebo uvaříte motor.
rad?i odkrytuj nebo uvaříte motor.
Tipo 2.0
16v po GO
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
18 roků 11 měsíců zpět #4
od stiglitz
stiglitz.
/////
TIPO 1.6 i SX, 1993, 55 kW.
Odpověděl stiglitz pro téma Re: Tempra 1.8 ie problémy s teplotou
motoru
Já měl zásuvečku
co je u větráku plnou zelenýho prá?ku. Zase oxidace. Mo?ná u? se moc opakuju ale
je to prostě tak.
co je u větráku plnou zelenýho prá?ku. Zase oxidace. Mo?ná u? se moc opakuju ale
je to prostě tak.
stiglitz.
/////
TIPO 1.6 i SX, 1993, 55 kW.
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
18 roků 11 měsíců zpět #5
od Augustin
Odpověděl Augustin pro téma Re: Tempra 1.8 ie problémy s teplotou
motoru
---
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
18 roků 11 měsíců zpět #6
od Tkevlar
Alfa Romeo 156 1.9JTD
Alfa Romeo 155 1.8TS (bohužel motor KO)
ex.Tipo 1.7D
Odpověděl Tkevlar pro téma Re: Tempra 1.8 ie problémy s teplotou
motoru
Oki dik. Hned
zitra to vyzkousim
zitra to vyzkousim
Alfa Romeo 156 1.9JTD
Alfa Romeo 155 1.8TS (bohužel motor KO)
ex.Tipo 1.7D
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
18 roků 11 měsíců zpět #7
od Tom
Škoda Octavia 1.9TDi Combi cca 100kw/ 300nm
Škoda Fabia 1.4-50kw
Fiat Tipo 1.6-8v DOHC 66kw
Odpověděl Tom pro téma Re: Tempra 1.8 ie problémy s teplotou
motoru
Nic proti, ale
co vyměnit termostat?
mě Tipo dr?elo 80 stupňů i v zimě a deku před chladičem
jsem neměl.
60 stupňů je málo, motor se zbytečně více opotřebovává.
co vyměnit termostat?
mě Tipo dr?elo 80 stupňů i v zimě a deku před chladičem
jsem neměl.
60 stupňů je málo, motor se zbytečně více opotřebovává.
Škoda Octavia 1.9TDi Combi cca 100kw/ 300nm
Škoda Fabia 1.4-50kw
Fiat Tipo 1.6-8v DOHC 66kw
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
18 roků 11 měsíců zpět #8
od Tkevlar
Alfa Romeo 156 1.9JTD
Alfa Romeo 155 1.8TS (bohužel motor KO)
ex.Tipo 1.7D
Odpověděl Tkevlar pro téma Re: Tempra 1.8 ie problémy s teplotou
motoru
není to moje
auto a tatík nejeví nějaký zájem o to to opravit. Teplota byla jeste mensi i
pred zimou bez toho krytu na chladici. Ted je aspon na tech 60. Mno zitra se
mrknu na konektory a zkusim poklepat termostat. Jinak moje Tipo ma taky good
teplotu okolo tech 90 jak jdy a taky nemam nic pred chladicem, ale je to
diesel.
auto a tatík nejeví nějaký zájem o to to opravit. Teplota byla jeste mensi i
pred zimou bez toho krytu na chladici. Ted je aspon na tech 60. Mno zitra se
mrknu na konektory a zkusim poklepat termostat. Jinak moje Tipo ma taky good
teplotu okolo tech 90 jak jdy a taky nemam nic pred chladicem, ale je to
diesel.
Alfa Romeo 156 1.9JTD
Alfa Romeo 155 1.8TS (bohužel motor KO)
ex.Tipo 1.7D
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
18 roků 11 měsíců zpět #9
od petr1978
Tipo 1.6 HF Turbo (831B7.046), r.v. 1991 digital, spotřeba kolem 8 l na 100 km:-) Tel: 732 514 955
Odpověděl petr1978 pro téma Re: Tempra 1.8 ie problémy s teplotou
motoru
Nevrtal jsi se
někdy v poslední době v hlazení?
Mů?e být zavzdu?něný systém.
Pak,
termostat se mů?e zasekávat.
To pozná?, kdy? nastartuje? studený motor a
kontroluje? teplotu hadice sco jde z termostatu do chladiče. Musí být studená
dokud se motor nezahřeje na cca 80 a? 90. Pak by měl otevřít termostat a pustit
vodu do chladiče. Tím se zvět?í účinnost chlazení. Před otevřením musí být
hadice studená. Vůbec to nemusí být v čidle co je na chladiči. Kdy? hladič
nedosáhne kritickou teplotu, je jasné ?e ventilátor nesepne.
někdy v poslední době v hlazení?
Mů?e být zavzdu?něný systém.
Pak,
termostat se mů?e zasekávat.
To pozná?, kdy? nastartuje? studený motor a
kontroluje? teplotu hadice sco jde z termostatu do chladiče. Musí být studená
dokud se motor nezahřeje na cca 80 a? 90. Pak by měl otevřít termostat a pustit
vodu do chladiče. Tím se zvět?í účinnost chlazení. Před otevřením musí být
hadice studená. Vůbec to nemusí být v čidle co je na chladiči. Kdy? hladič
nedosáhne kritickou teplotu, je jasné ?e ventilátor nesepne.
Tipo 1.6 HF Turbo (831B7.046), r.v. 1991 digital, spotřeba kolem 8 l na 100 km:-) Tel: 732 514 955
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
18 roků 11 měsíců zpět #10
od Tkevlar
Alfa Romeo 156 1.9JTD
Alfa Romeo 155 1.8TS (bohužel motor KO)
ex.Tipo 1.7D
Odpověděl Tkevlar pro téma Re: Tempra 1.8 ie problémy s teplotou
motoru
nevrtal jsem se.
Co neni moje v tom se radsi moc nevrtam
Ty hadice tez zkusim, a kriticke
teploty dosahne, ale az po zhasnuti motoru. Driv normalne sepnul vetrak, ale ted
ne. Zitra dam info jak to dopadlo. Cao
Co neni moje v tom se radsi moc nevrtam
Ty hadice tez zkusim, a kriticke
teploty dosahne, ale az po zhasnuti motoru. Driv normalne sepnul vetrak, ale ted
ne. Zitra dam info jak to dopadlo. Cao
Alfa Romeo 156 1.9JTD
Alfa Romeo 155 1.8TS (bohužel motor KO)
ex.Tipo 1.7D
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
18 roků 11 měsíců zpět #11
od stiglitz
stiglitz.
/////
TIPO 1.6 i SX, 1993, 55 kW.
Odpověděl stiglitz pro téma Re: Tempra 1.8 ie problémy s teplotou
motoru
Pokud stojím tak
ventilátor spíná na necelých 100 celsia.
ventilátor spíná na necelých 100 celsia.
stiglitz.
/////
TIPO 1.6 i SX, 1993, 55 kW.
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Vygenerováno za 0.636 sekund