problem s volnobehom

18 roků 11 měsíců zpět #1 od Anonymní
problem s volnobehom vytvořil uživatel Anonymní
Nazdar chalani chcem vás poprosit o radu.
Mám problém s
otáčkami .Ked je motor studený niekedy má moc vysoké otáčky.Tomu by som e?te
rozumel,ale tie otáčky sa nezni?uju.Naopak
motor sa dostáva do velmi vysokých
otáčok.Toto sa stáva nepravidelne hocikedy.U? sa mi to dokonca stalo aj ked bol
motor zahriaty na pracovnu teplotu.

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
18 roků 11 měsíců zpět #2 od Augustin
Odpověděl Augustin pro téma Re: problem s volnobehom
***

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

18 roků 11 měsíců zpět #3 od Anonymní
Odpověděl Anonymní pro téma problém s volnobehom
Augustín ďakujem ti za odpoveď.E?te mi prosím ?a poraď čo sa s tým
dá robi?.

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
18 roků 11 měsíců zpět #4 od petr1978
Odpověděl petr1978 pro téma Re: problem s volnobehom
Nehledej v
krokomotorku!
Měl jsem stejnýn problém a nakonec jsem narazil na čidla
teploty. Hledal jsem dlouho a tyky jsem měnil krokomotorek, ale bez úspěchu. Na
krokomotorku není co se pokazit, Nejel by vůbec a otáčky by byly konstantní.
Volnoběh se z ničehonic zvedl na 4000 a dr?el. Proměř čidla teploty a pořípadě
vyměn. Myslím ?e je odpálené to čidlo co je na koleně sání zespoda. Mů?e? ale i
proměřit krokovací motorek. Pokud ukazuje nějaké ohmy, je v pohodě a hledej v
čidlech.

Tipo 1.6 HF Turbo (831B7.046), r.v. 1991 digital, spotřeba kolem 8 l na 100 km:-) Tel: 732 514 955

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
18 roků 10 měsíců zpět #5 od Augustin
Odpověděl Augustin pro téma Re: problem s volnobehom
***

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
18 roků 10 měsíců zpět #6 od petr1978
Odpověděl petr1978 pro téma Re: problem s volnobehom
Promiň , to my
fakt nedo?lo, ?e mů?e mít jiný systém vstřikování.
Ale snad se nepletu a ten
krokovací motorek se dá překontrolovat tak jak jsem posal.

Tipo 1.6 HF Turbo (831B7.046), r.v. 1991 digital, spotřeba kolem 8 l na 100 km:-) Tel: 732 514 955

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

18 roků 10 měsíců zpět #7 od Anonymní
Odpověděl Anonymní pro téma problém s volnobehom
Ďakujem za radu.Cez tý?deň to pojdem odmera?.

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

18 roků 10 měsíců zpět #8 od Anonymní
Odpověděl Anonymní pro téma problem s volnobehom
V mudrej kni?ken ktoru mám som nena?iel hodnoty toho čidla ktoré
si mi odporučil premera?.Mohol by si mi prosím ?a napísa? ake hodnoty to maju
by?. E?te jedna vec ma napadla.Mohol by som odfoti? vstrekovanie .ktoré mám.Len
neviem kam mám posla? tie snímky.

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
18 roků 10 měsíců zpět #9 od hanzs
Odpověděl hanzs pro téma Podrobne
Takze
jak jsem pochopil mas 1,4 i.e. monojetronic.
Vzal bych to trochu vic logicky
nez nejake vystrely do tmy.
Okruhy proc nechodi volnobeh sprave:
1)
Mechanicky problem:
- spatne nastavene lanko plynu, nebo zahrhavajici system
vedeni plyn. lanka - pri pusteni plynu musi klapka vzdy dosednout na kontakt
nastavovace volnobehu a sepnout ho. Pokud se nekde zadrhne je zle, RJ je zmatena
mysli si, ze stale drzis nohu na plnu
- zaspinene teleso vstrikovani - klapka
nemuze plne dosednout do sani, protoze se nekde zadre v prostoru sani o
necistoty
- prisavani falesneho vzduchu - propalene tesneni pod telesem
vstrikovani, cele povolene od parohu sani, a dale netesnosti v prostoru sacich
svodu, pozor na svody sani jsou pripojene i podtlakove hadicky pro regulaci
zapalovani, posilovac brzd atd. - je nutno je zkontrolovat zda nejsou utrzene a
zpuchrele, i ty to muzou zpusobovat!
2) Elektricky problem - spatna
regulace:
- spatny akcni prvek - u 1,4 ie nastavovaci motorek volnobehu
(zadreny spaleny) dale spatny spinaci kontakt volnobehu
- spatna cidla - na
volnobeh maji vliv hlavne cidla teploty vzduchu a teploty motoru, mohou byt
vadna, dale a to rozhodne nepodcenovat, protoze je to velmi casty problem,
spatny kontakt konektoru, casto opakovany problem u spousty majitelu fiatu.
Takze kontaky procistit, zkontrolovat! Hodnoty cidel pro 1,4 ie jsou tady na
strankach - je prvni mezi 10ti nej clanky :)
- potenciometr skrtici klapky -
pokud neni zcela ok, muze se projevovat spatnym volnobehem

No tak to je
na prvni nastrel vsechno co me napada :)
asi to vydam jako clanek :)

Tipo 1.4 i.e. r.v.90,
najeto cca 200 tis.

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
18 roků 10 měsíců zpět #10 od petr1978
Odpověděl petr1978 pro téma Re: problem s volnobehom
Toh postupu co
napsal Hans bych se dr?el. Je mnoho příčin proč to něběhá jak má. Musí? logicky
vyřadit to co běhá, a? se dostane? k chybě. Pokud bude? vrtat do čidel,
nepotřebuje? na základní měření tabulku. Prostě potop čidlo teploty hladící
kapaliny do vody a zahřívej. Měj na něm připojený Ohmetr a sleduj odpor. Musí se
měnit se stoupající teplotou plynule. Pokud někde začne ukazovat nesmysl, tak je
v něm chyba.Pak to zkus vytáhnout a zase sleduj odpor. Takté? musí plynule
přecházet. Prostě se odpor musí plynule měnit. Zkus tento postup
několikrát.
Mám takový posit, ?e to vadné idlo ti uké?e obrovský odpor.
U
1.6 DOHC při 20 ctupních by měl ukazovat v KiloOhmech.

Tipo 1.6 HF Turbo (831B7.046), r.v. 1991 digital, spotřeba kolem 8 l na 100 km:-) Tel: 732 514 955

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
18 roků 10 měsíců zpět #11 od PM
Odpověděl PM pro téma Re: problem s volnobehom
Pokud to bude
krokovací motůrek:
mám Fiat tempra 1.6 ie / 55 kw , orig.krokovací motůrek
stojí 4500,- ale jde tam z felicie - je to vyzkou?ené.

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
18 roků 10 měsíců zpět #12 od Pavel
Odpověděl Pavel pro téma Re: problem s volnobehom
Co by tam ne?el
kdy? je to pořád stejné :party:

my car:
Fiat 131 CL Mirafiori 1,4 rv.83
Fiat Tempra 1,6ie rv.90
Fiat Tempra 1,6 MPI rv.96
Fiat Bravo 1,8 16V GT rv.96
Fiat Bravo 1,9 JTD GT rv.99
Fiat Stilo - 1,9 MultiJet 110kw!!

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

18 roků 10 měsíců zpět #13 od Anonymní
Odpověděl Anonymní pro téma Problém s volnobehom
Ďakujem za rady.Očistil som konektory na vstrekovaní a motor začal
ís? ako má.

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

18 roků 10 měsíců zpět #14 od Anonymní
Odpověděl Anonymní pro téma problém s volnobohom
Ďakujem za rady.Očistil som konektory na vstrekovaní, potom motor
začal ís? ako má.

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Vygenerováno za 0.836 sekund
Powered by Kunena fórum