Co to je??
Tipo 1.6 DOHC (149C2.046) 1989
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Tipo 1.6 DOHC (149C2.046) 1989
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Tipo 1.6ie Dohc 66kw DGT
STRACH JE ZLODĚJ SNŮ
www.tandemoveseskoky.cz
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
A jinak tyto naše dvouvačky to měly všechny, jelikož tento typ motorů byl určen výhradně na Švýcarský trh, ty co jezdí na našich silnicích jsou právě odtud a to buď přímo nebo jezdily nějakou dobu v Německu nebo Rakousku
Fiat Tipo 2.0 8V Turbo r.v. 1991, motor 2012 - Killer on The Road Performance & tuning
ex Tipo 1.9TDs, 1.6DOHC a 2.0 8V, Alfa Romeo 145, ex Fiat Bravo 1.9 TD100s a 1.6 16V
Lancia Delta II 1.8 16V GT 100kW by Zender - žluťásek
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Live to ride
Tipo 1,6dohc 66kw,dgt-bývalý mazel
Brava 1,6 16v
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
1.6 DOHC r.v.89,naj.220 000Km,spotř.8.2L/100
Šlape jako hodinky,ale nemá STK,spinká v depozitu.
Opel AstraF 1.7TDs,momentálně plně využito.
Fiat 127, spotř.5.2L/100 ,spinká v garáži.
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Tipo 1.6 DOHC (149C2.046) 1989
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
www.postimage.org/image.php?v=PqYiNNi
Tipo 1.6 DOHC (149C2.046) 1989
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Ale tohle je "řídící jednotka" pro stahování oken. ŘJ motoru je na opačné straně u spolujezdce za odkládací skříňkou a je kovová stříbrné barvy... A ten káblík s diagnostickou zástrčkou je u ní, jenže možná bude schovaný mezi kabelama a tak budeš muset hledat. Konektor by měl být zakrytý takovou plastovou krytkou. Takže hodně štěstí při hledání...a jeste mam problem stim ze nemuzu najit diagnostickou zastrcku a hlavne me z ridici jednotky neleze zadnej konektor se trema dratama
www.postimage.org/image.php?v=PqYiNNi
Robert
Bývalé: FIAT TIPO 1.6ie DGT DOHC 90ps r.v.90 - zůstane mi v srdci hodně dlouho...
Současné: Mazda 323F BA 1.8i DOHC 16V 85kW 115ps r.v.97 - jezdí fakt dost dobře...
www.fiattipo.net/modules.php?name=gallery2&g2_itemId=22522
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Tipo 1.6 DOHC (149C2.046) 1989
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
ono v tom kroužku je víc věcí . když to vrzmu odzhora - filtr recirkulace fýfukových plynů , hadice posvače řízení ( jen z fotkynepoznám která) , a až dole jsou hadicen od topení.tady je obrazek www.postimage.org/image.php?v=aVV5XTA
Bývalé:
fiat tipo 1.6 DOHC 66kw
fiat tipo 2.0 8V 83kw
fiat tipo 2.0 16V 107kw
Současné:
Fiat tipo 4x4 2.0 8VT 130kw
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
www.fiattipo.net/modules.php?name=News&a...e=article&sid=11
1.6 DOHC r.v.89,naj.220 000Km,spotř.8.2L/100
Šlape jako hodinky,ale nemá STK,spinká v depozitu.
Opel AstraF 1.7TDs,momentálně plně využito.
Fiat 127, spotř.5.2L/100 ,spinká v garáži.
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Romik Tipo 1.6 DOHC
Nissan Primera P10 2.0 GT 110kw
Nissan Primera P11 2.0 GT 110kw
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Tipo 1.6 DOHC (149C2.046) 1989
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
A jako vždy doporučím očistu všech kostřících bodů v motorovém prostoru, u tipa má kostra dost zásadní vliv na chod motoru, viz. toto téma obsahuje popis kde se nacházejí kostřící body
www.fiattipo.net/modules.php?name=Forums...viewtopic&t=6972
Potom ti taky doporučím, abys vzal nějaký kontaktol (osobně používám od Würtha), odpojil postupně konektory od všech možných čidel a pěkně to prostříknul Neublížíš ani tomu, když sundáš čený kryt na příčce za motorem a prostříkneš kontakty pojistek a relátek co pod ním jsou... tipo a jeho elektrika je jako tajemný hrad v Karpatech
Fiat Tipo 2.0 8V Turbo r.v. 1991, motor 2012 - Killer on The Road Performance & tuning
ex Tipo 1.9TDs, 1.6DOHC a 2.0 8V, Alfa Romeo 145, ex Fiat Bravo 1.9 TD100s a 1.6 16V
Lancia Delta II 1.8 16V GT 100kW by Zender - žluťásek
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.