Co to je??

Více
16 roků 1 měsíc zpět #1 od MrRazidek
Co to je?? vytvořil uživatel MrRazidek
Zdravim nedavno sem si poridil Tipo z 89 a vubec tomu nerozumim ale uz sem si dost pocet o jeho cukani a zdechani ale mam jeste problem ze me tece chladici kapalina z takovyho valecku primo nad cidlem otacek. Po nastartovani to vyplivne tak 5ml ale pri pridani plynu to tece jak z vodovodu nevite cim to je??? snad se me podarilo prilozit obrazek toho z ceho to tece. Diky za rady

Tipo 1.6 DOHC (149C2.046) 1989

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
16 roků 1 měsíc zpět #2 od MrRazidek
Odpověděl MrRazidek pro téma Re: Co to je??

Tipo 1.6 DOHC (149C2.046) 1989

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
16 roků 1 měsíc zpět #3 od gotie
Odpověděl gotie pro téma Re: Co to je??
Ahoj dle mého názoru by ti z toho nemělo téct nic,protože to je napojeno na výfukové potrubí,pravděpodobně to nějak usměrnuje emise.Já tam měl to samé,dal jsem to pryč a díru ve výfukovém potrubí zaslepil,jízdní vlastnosti se vůbec nezměnily.Jinak toto měli snad jen dvouvačky ze Švýcarska.

Tipo 1.6ie Dohc 66kw DGT

STRACH JE ZLODĚJ SNŮ
www.tandemoveseskoky.cz

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
16 roků 1 měsíc zpět #4 od Charles
Odpověděl Charles pro téma Re: Co to je??
Ano to je nádobka s takovým filtrem, která je napojena na taktovací ventil, který řídí zpětné sání výfukových spalin a tím se snižují emise. U většiny dvouvaček stejně je uhnilá ta trubka, co vede spaliny nahoru :) Jinak to je vlastně jednodušší verze EGR co je u 2.0 motorů. Když to úplně vyhodíš, tak se nic nestane. Já to tam zatím mám, ale plánuji to teď přes zimu vyndat, protože trubku tam už nemám a díra výfuku je zaslepená. Ale voda by z toho určitě neměla téct, jedině pokud bys to měl ještě funkční a docházelo tam ke kondenzaci vody :? ale nevím proč by se tam dělala :roll:

A jinak tyto naše dvouvačky to měly všechny, jelikož tento typ motorů byl určen výhradně na Švýcarský trh, ty co jezdí na našich silnicích jsou právě odtud a to buď přímo nebo jezdily nějakou dobu v Německu nebo Rakousku :)

Fiat Tipo 2.0 8V Turbo r.v. 1991, motor 2012 - :) Killer on The Road ;-) Performance & tuning
ex Tipo 1.9TDs, 1.6DOHC a 2.0 8V, Alfa Romeo 145, ex Fiat Bravo 1.9 TD100s a 1.6 16V
Lancia Delta II 1.8 16V GT 100kW by Zender - žluťásek :)

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
16 roků 1 měsíc zpět #5 od zula
Odpověděl zula pro téma Re: Co to je??
taky mám zaslepený výfuk a jízdní vlastn.se nezměnily

Live to ride
Tipo 1,6dohc 66kw,dgt-bývalý mazel
Brava 1,6 16v

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
16 roků 1 měsíc zpět #6 od Jenda
Odpověděl Jenda pro téma Re: Co to je??
Chtělo by to skontrolovat,kam to vede.Jestli to vůbec vede tam kam má.Opravdu by s toho nemělo nic téct.Napadá mě akorát jedna možnost,ale je to spíš moje teorie.Že by nějakým způsobem byla prasklá hlava a voda by se dostávala z hlavy do výfuk potrubí a přes ventil by ti to šlo až k vívodu jak říkáš.Potom by snad ten motor ani nemohl fungovat správně. Co výfuk? Nejde z něho náhodou pára i po zahřátí? Neubejvá voda v nádržce?

1.6 DOHC r.v.89,naj.220 000Km,spotř.8.2L/100
Šlape jako hodinky,ale nemá STK,spinká v depozitu.
Opel AstraF 1.7TDs,momentálně plně využito.
Fiat 127, spotř.5.2L/100 ,spinká v garáži.

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
16 roků 1 měsíc zpět #7 od MrRazidek
Odpověděl MrRazidek pro téma Re: Co to je??
No ono je ted na tom spatne chystam se na vymenu nekterych cidel protoze to semtam cuka az to zdechne a to jen za tepla a taky nak ted nema vykon :(. jinak po tom co sem na to prisel tak sem mel plnou nadrzku a asi po 10 km je prazdna ale mel sem to trosku rozebrany tak zkontroluju jestli sem neco nezamenni ale to se me nezda

Tipo 1.6 DOHC (149C2.046) 1989

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
16 roků 1 měsíc zpět #8 od MrRazidek
Odpověděl MrRazidek pro téma Re: Co to je??
a jeste mam problem stim ze nemuzu najit diagnostickou zastrcku :( a hlavne me z ridici jednotky neleze zadnej konektor se trema dratama :(

www.postimage.org/image.php?v=PqYiNNi

Tipo 1.6 DOHC (149C2.046) 1989

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
16 roků 1 měsíc zpět #9 od Funman
Odpověděl Funman pro téma Re: Co to je??

a jeste mam problem stim ze nemuzu najit diagnostickou zastrcku :( a hlavne me z ridici jednotky neleze zadnej konektor se trema dratama :(

www.postimage.org/image.php?v=PqYiNNi

Ale tohle je "řídící jednotka" pro stahování oken. ŘJ motoru je na opačné straně u spolujezdce za odkládací skříňkou a je kovová stříbrné barvy... A ten káblík s diagnostickou zástrčkou je u ní, jenže možná bude schovaný mezi kabelama a tak budeš muset hledat. Konektor by měl být zakrytý takovou plastovou krytkou. Takže hodně štěstí při hledání... :)

Robert
Bývalé: FIAT TIPO 1.6ie DGT DOHC 90ps r.v.90 - zůstane mi v srdci hodně dlouho...
Současné: Mazda 323F BA 1.8i DOHC 16V 85kW 115ps r.v.97 - jezdí fakt dost dobře...
www.fiattipo.net/modules.php?name=gallery2&g2_itemId=22522

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
16 roků 1 měsíc zpět #10 od MrRazidek
Odpověděl MrRazidek pro téma Re: Co to je??
sem to ale lama :lol: dik za radu tak ted uz to snad najdu ;)

Tipo 1.6 DOHC (149C2.046) 1989

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
16 roků 1 měsíc zpět #11 od TooM-As
Odpověděl TooM-As pro téma Re: Co to je??

tady je obrazek www.postimage.org/image.php?v=aVV5XTA

ono v tom kroužku je víc věcí . když to vrzmu odzhora - filtr recirkulace fýfukových plynů , hadice posvače řízení ( jen z fotkynepoznám která) , a až dole jsou hadicen od topení.

Bývalé:
fiat tipo 1.6 DOHC 66kw
fiat tipo 2.0 8V 83kw
fiat tipo 2.0 16V 107kw
Současné:
Fiat tipo 4x4 2.0 8VT 130kw

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
16 roků 1 měsíc zpět #12 od Jenda
Odpověděl Jenda pro téma Re: Co to je??
Řídící jednotka se nachází uplně napravo pod palubkou.Je přidělanána ke stěně a možná bude zakryta černým krytem dvouma šroubkama.Zástrčka má dlouhej kabel asi 20-30cm.
www.fiattipo.net/modules.php?name=News&a...e=article&sid=11

1.6 DOHC r.v.89,naj.220 000Km,spotř.8.2L/100
Šlape jako hodinky,ale nemá STK,spinká v depozitu.
Opel AstraF 1.7TDs,momentálně plně využito.
Fiat 127, spotř.5.2L/100 ,spinká v garáži.

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
16 roků 1 měsíc zpět #13 od Romik
Odpověděl Romik pro téma Re: Co to je??
Ta zastrcka muze bit bud mezi kabelama a nebo schovana pod kobercem ja jsem ji tam taky mel.

Romik Tipo 1.6 DOHC

Nissan Primera P10 2.0 GT 110kw

Nissan Primera P11 2.0 GT 110kw

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
16 roků 1 měsíc zpět #14 od MrRazidek
Odpověděl MrRazidek pro téma Re: Co to je??
Diky to co sem myslel je filtr recirkulace fýfukových plynů. A zastrcku uz sem nasel akorat me to blikalo jen 12 porad dokola :( tak ty cidla budu muset promerit.

Tipo 1.6 DOHC (149C2.046) 1989

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
16 roků 1 měsíc zpět #15 od Charles
Odpověděl Charles pro téma Re: Co to je??
No a jak je na tom tvoje tipo při startování? Chytá pěkně, nebo točí delší dobu? Chtělo by to nechat si zkontrolovat jak je na tom předstih. Já jsem ho měl taky špatně nastavenej a nešlo mi to za plynem :idea: Tohle jsem vyřešil s Jendou metodou pokusu a omylu :) Spíš on a já jsem to nastavil podle něj :P Ještě pokud ti to hůř startuje za tepla, tak zkontroluj jak je na to snímač otáček motoru..nachází se na rozdělovači. Pokud ti tam uhnije izolace na kabelech, tak po ohřátí tam občas dochází ke zkratu.
A jako vždy doporučím očistu všech kostřících bodů v motorovém prostoru, u tipa má kostra dost zásadní vliv na chod motoru, viz. toto téma obsahuje popis kde se nacházejí kostřící body
www.fiattipo.net/modules.php?name=Forums...viewtopic&t=6972

Potom ti taky doporučím, abys vzal nějaký kontaktol (osobně používám od Würtha), odpojil postupně konektory od všech možných čidel a pěkně to prostříknul ;) Neublížíš ani tomu, když sundáš čený kryt na příčce za motorem a prostříkneš kontakty pojistek a relátek co pod ním jsou... tipo a jeho elektrika je jako tajemný hrad v Karpatech :lol:

Fiat Tipo 2.0 8V Turbo r.v. 1991, motor 2012 - :) Killer on The Road ;-) Performance & tuning
ex Tipo 1.9TDs, 1.6DOHC a 2.0 8V, Alfa Romeo 145, ex Fiat Bravo 1.9 TD100s a 1.6 16V
Lancia Delta II 1.8 16V GT 100kW by Zender - žluťásek :)

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Vygenerováno za 0.496 sekund
Powered by Kunena fórum