1.6 DOHC cuka kod 42
pravidelne kdyz sem zahral motor a pak nekde zastavil a trosku to zchladlo tak to cukalo ale tak ze pokud sem nedal pri rozjezdu plnej tak to zdechlo a nechtelo naskocit ale kdyz to zchladlo uplne tak pohoda. Ridici jednotka nevypsala zadnou chybu. Taky nefungoval ekonomometr.
Vycistil sem kosterni body a minus na baterce a rozjel se ekonomometr ale porad to cukalo a zdechalo.
Dneska me to poprve cukalo uz pri prvnim nastartovani ikdyz to bylo studeny a zacala me pri jizde svitit kontrolka vstrikovani. Ale uz me ridici jednotka vyblikala kod 42 Modul zapalování (bez zapalovacího signálu).
Muze byt tim zapalovacim modelem zpusobeno i to predesle cukani nebo ted proste odesel? Muze tam byt jen naka blbost co se da doma opravit? Co stoji asi novej???
Auto ale ted chyta vpohode a nevim kdy se cukani zase projevi, nemuze to byt lambdou ??? cetl sem ze kdyz se jede ve vyssich otackach tak se ta lambda ocisti nebo tak neco a ja jezdim dost na spotrebu a pak to zacne cukat tak tomu musim slapat a tocit to
Diky za vsechny rady
Tipo 1.6 DOHC (149C2.046) 1989
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Jen taková blbá otázka...Nemáš zanesený palivový filtr? že by ti tam šlo méně benzínu a proto cukalo
Fiat Tipo 2.0 8V Turbo r.v. 1991, motor 2012 - Killer on The Road Performance & tuning
ex Tipo 1.9TDs, 1.6DOHC a 2.0 8V, Alfa Romeo 145, ex Fiat Bravo 1.9 TD100s a 1.6 16V
Lancia Delta II 1.8 16V GT 100kW by Zender - žluťásek
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
A co ta chyba 42???
Tipo 1.6 DOHC (149C2.046) 1989
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Jde o snimac otacek v tvem pripade umisteny v rozdelovaci.Pokud ti to blbne za tepla tak asi standart poskozena izolace.Zkontroluj draty k cidlo jestli nejsou porusene.Pokud nejsou tak vymenit cidlo.
Quod licet Jovi,non licet bovi.
Persona non grata.
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Standart Halluv snimacMas standartni problem znacky Fiat ktery jde krizem pres vsechny objemy.
Jde o snimac otacek v tvem pripade umisteny v rozdelovaci.Pokud ti to blbne za tepla tak asi standart poskozena izolace.Zkontroluj draty k cidlo jestli nejsou porusene.Pokud nejsou tak vymenit cidlo.
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Standart Halluv snimac
POZOR Už jsem byl upozorněn, že se nejedná o Halla
Fiat Tipo 2.0 8V Turbo r.v. 1991, motor 2012 - Killer on The Road Performance & tuning
ex Tipo 1.9TDs, 1.6DOHC a 2.0 8V, Alfa Romeo 145, ex Fiat Bravo 1.9 TD100s a 1.6 16V
Lancia Delta II 1.8 16V GT 100kW by Zender - žluťásek
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Standart Halluv snimac
Kecko.
Jeste ze si Charles pamatuje o cem jsme si psali a aplikuje sve poznatky.
Quod licet Jovi,non licet bovi.
Persona non grata.
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Ale je to prece Karel HalaStandart Halluv snimac
Kecko.
Jeste ze si Charles pamatuje o cem jsme si psali a aplikuje sve poznatky.
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Tipo 1.6 DOHC (149C2.046) 1989
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
tecou me obe hlavy ale jen trosicku ma smysl nenit to tesneni ??? je tam necim nalepeny? nemuze se stat ze jak to rozdelam budou v riti vacky a pak je budu muset tak vymenit?
Tipo 1.6 DOHC (149C2.046) 1989
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Diky. A ten rozdelovac muzu normalne oddelat s tim ze si nanem udelam zarez abych vedel jak tam byl kuli predstihu nebo jak se dostanu na to cidlo ???
jeste sem se chtel zeptat
tecou me obe hlavy ale jen trosicku ma smysl nenit to tesneni ??? je tam necim nalepeny? nemuze se stat ze jak to rozdelam budou v riti vacky a pak je budu muset tak vymenit?
Ano, udělej si značku kde máš teďka rozděloavč a klidně ho vyndej.
Jinak ty máš nějakej speciální motor, že máš dvě hlavy? Ale jinak ty domky s vačkama můžeš taky normálně přetěsnit, jenže budeš muset pak udělat i ventilové vůle, jelikož s novým těsněním se ti rozhodí. Vačkám by se němělo nic stát. Pokud jsou ale omleté, tak je už nijak nezacháníš, ani jim neublížíš. Pokud myslíš pouze, že ti to teče pod víkem ventilů, tak to normálně přetěsni (70Kč jedno těsnění), na nic to vliv nemá, jen na unik oleje.
Fiat Tipo 2.0 8V Turbo r.v. 1991, motor 2012 - Killer on The Road Performance & tuning
ex Tipo 1.9TDs, 1.6DOHC a 2.0 8V, Alfa Romeo 145, ex Fiat Bravo 1.9 TD100s a 1.6 16V
Lancia Delta II 1.8 16V GT 100kW by Zender - žluťásek
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
- Příspěvky: 88
Děkuji za rady
TIPO 1.6 DOHC 90hp (149.C2.046) - r.v. 1989
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.