"chcipani za jizdy"
po nastartovani mi sviti kontrolka dobijeni dokud neproslapnu vic plyn a uz se mi potreti stalo ze normalne za jizdy zdechla, dneska kdyz jsem odbocoval v krizovatce a predtim dvakrat do kopce, pri prydani plynu tak jakoby prdi ... muze mi prosim nekdo poradit cim to muze byt?
diky
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
bery1970 /F/I/A/T/ tipo 1,4 ie
r.v.1988-už je pryč
fiat marea weekend 1.6 16v
r.v.2000
ITALIANO ETERNAMENTE
NACHYSTEJTE KVĚTINÁČE NA VÁNOCE JSEM ZPÁTKY
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
je to 1,6 z roku 92
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Zdechání při podřazování a nebo brzdění motorem dělá zanešená lambda. Zkus to auto někde pořádně provětrat. Myslim, abys ji hodně vytočil, aspoň 5-6 tisíc. Mohlo by to na chvíli pomoci, ale pokud ne, tak to bude na výměnu.
Nevim co myslíš tim prdláním. Jako že to cuká a nebo nemáš děravej výfuk?
Fiat Tipo 2.0 8V Turbo r.v. 1991, motor 2012 - Killer on The Road Performance & tuning
ex Tipo 1.9TDs, 1.6DOHC a 2.0 8V, Alfa Romeo 145, ex Fiat Bravo 1.9 TD100s a 1.6 16V
Lancia Delta II 1.8 16V GT 100kW by Zender - žluťásek
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
- vilímek petr
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Zkus to, co píši často...zkontroluj a očisti ukostření Udělá to dost.
Fiat Tipo 2.0 8V Turbo r.v. 1991, motor 2012 - Killer on The Road Performance & tuning
ex Tipo 1.9TDs, 1.6DOHC a 2.0 8V, Alfa Romeo 145, ex Fiat Bravo 1.9 TD100s a 1.6 16V
Lancia Delta II 1.8 16V GT 100kW by Zender - žluťásek
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
jeste sem se k tomu nedostal snad budu mit ted vikend volnej tak to dam nejak dokupy ... kdyz by se objevovala tahle zavada i po prefiltrovani a ocisteni ukostreni tak sem jeste pisnu ... jinak dik:-)
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Ale tím se nevylučuje, že by to tím nemohlo být.
Pokud máš na mysli, že stojíš na plyn. pedálu a přidáváš, auto se spíše dusí, klesají otáčky a pak jakoby se to urve tak je třeba napsat, jestli to dělá jak při zahřátém, tak při studeném motoru. Nebo jen při jedné situaci.
Potom se můžeme odpíchnout dál a postupně vyřazovat, co bylo psáno výše nebo to potvrdit.
Nicméně bych sázel na 2 věci - čidlo teploty nasávaného vzduchu, lambda sonda
Bohužel, jak jsem se přesvěčil na vlastním autě, takovejch teorií jsem učinil mnoho, než jsem se dobral skutečné příčiny. Takže bych navrhl provést měření a hned budeš chytřejší, stačí multimetr a článek co je tu na webu a pár fotek, kde co hledat. Za předpokladu, že máš tedy stejný, či podobný motor přikládám výše zmíněné:
článek: fiattipo.net/modules.php?name=News&file=article&sid=18
teplotní křivka závislosti: www.fiattipo.net/modules.php?name=gallery2&g2_itemId=3157
foto, kde co najít
www.fiattipo.net/modules.php?name=gallery2&g2_itemId=1788
Pokud kecám, rád se nechám opravit a taky nemám v galerii foto umístění čidla teploty vody...tak kdyby někdo měl
Fiat Tipo 1.6 i.e. , 1990, černá barva,
prej 130 000km...což už vím, že nejní pravda
Ale šlechtím ,co se dá, přirostl k srdci mrška
fiattipo.net/modules/gallery2/main.php?g2_itemId=651
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Auto máš zatím krátce, přesto nepočítal jsi spotřebu?? Toto čidlo má velký vliv na spotřebu, lambda sice také, ale už né takovej.
Fiat Tipo 1.6 i.e. , 1990, černá barva,
prej 130 000km...což už vím, že nejní pravda
Ale šlechtím ,co se dá, přirostl k srdci mrška
fiattipo.net/modules/gallery2/main.php?g2_itemId=651
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Jak říkám, chce to někde začít, postupně vyzařovat, je toho moc, co to může být. Napsal jsem varinatu, která se projevovala i u mě a příjde mi nejvíce pravděpodobná, což neznamená, že to tím je.
Jak jsem říkal, můžeme tu do prázdna plácat teorie, ale je třeba začít vyzařovat a začít třeba tím nejjednoduším až k tomu složitějšímu.
Svíčky mají hodně velký vliv na chod motoru, především na starty a výkon. Nicméně si myslím, že by se to projevovalo při všech teplotách motoru. Ale zkontrolovat je můžeš, docela dost to napoví o tom, jak to pálí a jak je bohatá směs a tedy lze se zase posunout dál. Ale bez nějakých informací to od stolu nevyřeším.
Fiat Tipo 1.6 i.e. , 1990, černá barva,
prej 130 000km...což už vím, že nejní pravda
Ale šlechtím ,co se dá, přirostl k srdci mrška
fiattipo.net/modules/gallery2/main.php?g2_itemId=651
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
prdlani jako ze v nem skube a jako by na chvili prisel o vykon- i kdyz mam plyn az na podlaze treba na dvojku tak porad zpomaluje a pak z niceho nic zase naskoci a jede v pohode
tohle může dělat probitý palec v rozdělovači a probité víčko, kabely, špatné svíčky. Jestli to rozdělovač tedy má...
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.