"chcipani za jizdy"

Více
16 roků 2 týdnů zpět #1 od S3m8a
"chcipani za jizdy" vytvořil uživatel S3m8a
caute - tempru jsem koupil cca pred mesicem borik mi do ni daval jeste baterku s kterou jezdil on,
po nastartovani mi sviti kontrolka dobijeni dokud neproslapnu vic plyn a uz se mi potreti stalo ze normalne za jizdy zdechla, dneska kdyz jsem odbocoval v krizovatce a predtim dvakrat do kopce, pri prydani plynu tak jakoby prdi ... muze mi prosim nekdo poradit cim to muze byt?
diky

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
16 roků 2 týdnů zpět #2 od bery1970
každej ti určitě rád poradí,když bude vědět co máš za motor

bery1970 /F/I/A/T/ tipo 1,4 ie
r.v.1988-už je pryč

fiat marea weekend 1.6 16v
r.v.2000
ITALIANO ETERNAMENTE

NACHYSTEJTE KVĚTINÁČE NA VÁNOCE JSEM ZPÁTKY

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
16 roků 2 týdnů zpět #3 od S3m8a
jo sry
je to 1,6 z roku 92

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
16 roků 2 týdnů zpět #4 od Charles
No baterka to pravděpodobně dělat nebude, to že to začne dobíjet při vyšších otáčkách je normální, altík potřebuje alespoň 800ot./min, aby dobíjel. Jinak při studeném motoru to začne dobíjet hned, jelikož otáčky jsou kolem 1300, ale za tepla to občas dělá, jelikož ten volnoběh dostatečně nevybudí alternátor.
Zdechání při podřazování a nebo brzdění motorem dělá zanešená lambda. Zkus to auto někde pořádně provětrat. Myslim, abys ji hodně vytočil, aspoň 5-6 tisíc. Mohlo by to na chvíli pomoci, ale pokud ne, tak to bude na výměnu.
Nevim co myslíš tim prdláním. Jako že to cuká a nebo nemáš děravej výfuk?

Fiat Tipo 2.0 8V Turbo r.v. 1991, motor 2012 - :) Killer on The Road ;-) Performance & tuning
ex Tipo 1.9TDs, 1.6DOHC a 2.0 8V, Alfa Romeo 145, ex Fiat Bravo 1.9 TD100s a 1.6 16V
Lancia Delta II 1.8 16V GT 100kW by Zender - žluťásek :)

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
16 roků 2 týdnů zpět #5 od S3m8a
prdlani jako ze v nem skube a jako by na chvili prisel o vykon- i kdyz mam plyn az na podlaze treba na dvojku tak porad zpomaluje a pak z niceho nic zase naskoci a jede v pohode

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

  • vilímek petr
16 roků 2 týdnů zpět #6 od vilímek petr
Odpověděl vilímek petr pro téma Re: "chcipani za jizdy"
Už to má asi za sebou potenciometr škr.klapky,jsou v něm vydřené drážky a už nejezdí jak má.To muže být ten ukaz že po přidání plynu stratí výkon a až si najde svoje tak jede,to mi dělalo taky.

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
16 roků 2 týdnů zpět #7 od Charles
No já bych to neviděl na potenciometr, protože to by mu dělalo spíše někde uprostřed chodu pedálu. Mě to taky dělalo, ale když jsem měl plnej plyn, tak to jelo. To zdechání by mohl dělat i vadnej krokomotorek. Ale to že nejede a pak se chytí by mohl dělat i ucpanej palivovej filtr, jde tam málo benzínu a tak to skáče ;)
Zkus to, co píši často...zkontroluj a očisti ukostření :idea: Udělá to dost.

Fiat Tipo 2.0 8V Turbo r.v. 1991, motor 2012 - :) Killer on The Road ;-) Performance & tuning
ex Tipo 1.9TDs, 1.6DOHC a 2.0 8V, Alfa Romeo 145, ex Fiat Bravo 1.9 TD100s a 1.6 16V
Lancia Delta II 1.8 16V GT 100kW by Zender - žluťásek :)

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
16 roků 2 týdnů zpět #8 od S3m8a
ok ... na vymenu filtru teprav pujdu i na vymenu oleje na ten sem se koukal ze uz to ma asi za sebou podle barvy a konzistence ...
jeste sem se k tomu nedostal snad budu mit ted vikend volnej tak to dam nejak dokupy ... kdyz by se objevovala tahle zavada i po prefiltrovani a ocisteni ukostreni tak sem jeste pisnu ... jinak dik:-)

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
16 roků 2 týdnů zpět #9 od BOBO
Odpověděl BOBO pro téma Re: "chcipani za jizdy"
No já se nechci opakovat,ale psala jsem to v tématu "Potíže při rozjezdu".Zkus si to tam pročíst.Měla jsem špatné čidlo automatického sytiče a to co tu popisuješ mi dělala Tempra taky.

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
16 roků 2 týdnů zpět #10 od Vali
Odpověděl Vali pro téma Re: "chcipani za jizdy"
Předpokládám, že je to OHC, potom to bude stejnej nebo hodně podobnej motor co mám já. Tohle co popisuješ mi dělalo taky. Nicméně já měl špatné tak nějak vše, co bylo výše zmíněno krom potenciometru.
Ale tím se nevylučuje, že by to tím nemohlo být.

Pokud máš na mysli, že stojíš na plyn. pedálu a přidáváš, auto se spíše dusí, klesají otáčky a pak jakoby se to urve tak je třeba napsat, jestli to dělá jak při zahřátém, tak při studeném motoru. Nebo jen při jedné situaci.
Potom se můžeme odpíchnout dál a postupně vyřazovat, co bylo psáno výše nebo to potvrdit.

Nicméně bych sázel na 2 věci - čidlo teploty nasávaného vzduchu, lambda sonda

Bohužel, jak jsem se přesvěčil na vlastním autě, takovejch teorií jsem učinil mnoho, než jsem se dobral skutečné příčiny. Takže bych navrhl provést měření a hned budeš chytřejší, stačí multimetr a článek co je tu na webu a pár fotek, kde co hledat. Za předpokladu, že máš tedy stejný, či podobný motor přikládám výše zmíněné:

článek: fiattipo.net/modules.php?name=News&file=article&sid=18
teplotní křivka závislosti: www.fiattipo.net/modules.php?name=gallery2&g2_itemId=3157
foto, kde co najít
www.fiattipo.net/modules.php?name=gallery2&g2_itemId=1788

Pokud kecám, rád se nechám opravit a taky nemám v galerii foto umístění čidla teploty vody...tak kdyby někdo měl
:lol:

Fiat Tipo 1.6 i.e. , 1990, černá barva,
prej 130 000km...což už vím, že nejní pravda
Ale šlechtím ,co se dá, přirostl k srdci mrška
fiattipo.net/modules/gallery2/main.php?g2_itemId=651

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
16 roků 2 týdnů zpět #11 od S3m8a
auto to dela nepravidelne ale dycky to bylo za studena zatim

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
16 roků 2 týdnů zpět #12 od Vali
Odpověděl Vali pro téma Re: "chcipani za jizdy"
Za studena, především nižší rychlostní stupně do 3. Šel bych po čidlu teploty nasávaného vzduchu. Na obrázku je vidět jak samotné čidlo, tak jeho konektor, tak vzít multimetr v příslušném rozsahu a před startem změřit, jestli sedí dle teplotní křivky, dle mne bude ukazovat nesmysly a případně vybrat z auta, je tam jeden thorx šroub a hurá fénovat a měřit.
Auto máš zatím krátce, přesto nepočítal jsi spotřebu?? Toto čidlo má velký vliv na spotřebu, lambda sice také, ale už né takovej.

Fiat Tipo 1.6 i.e. , 1990, černá barva,
prej 130 000km...což už vím, že nejní pravda
Ale šlechtím ,co se dá, přirostl k srdci mrška
fiattipo.net/modules/gallery2/main.php?g2_itemId=651

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
16 roků 2 týdnů zpět #13 od S3m8a
spotrebu jsem zatim nepocital ... jeste me napadlo nemuzou to byt treba svicky?

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
16 roků 2 týdnů zpět #14 od Vali
Odpověděl Vali pro téma Re: "chcipani za jizdy"
Teoreticky to může být spousta věcí, takto od stolu je těžké to určit, bez jakéhokoli prozkoumání. Tak nějak je nejlepší projít všechno, nevím, však kam sahají tvé znalosti - tď to nemyslím nijak zle, já když koupil auto, tak jsem o něm mnoho nevěděl, protože byla nutnost se to naučit, tak po dvou letech a s velkou pomocí tohoto fóra jsem jinde než na začátku.

Jak říkám, chce to někde začít, postupně vyzařovat, je toho moc, co to může být. Napsal jsem varinatu, která se projevovala i u mě a příjde mi nejvíce pravděpodobná, což neznamená, že to tím je.

Jak jsem říkal, můžeme tu do prázdna plácat teorie, ale je třeba začít vyzařovat a začít třeba tím nejjednoduším až k tomu složitějšímu.
Svíčky mají hodně velký vliv na chod motoru, především na starty a výkon. Nicméně si myslím, že by se to projevovalo při všech teplotách motoru. Ale zkontrolovat je můžeš, docela dost to napoví o tom, jak to pálí a jak je bohatá směs a tedy lze se zase posunout dál. Ale bez nějakých informací to od stolu nevyřeším. :wink:

Fiat Tipo 1.6 i.e. , 1990, černá barva,
prej 130 000km...což už vím, že nejní pravda
Ale šlechtím ,co se dá, přirostl k srdci mrška
fiattipo.net/modules/gallery2/main.php?g2_itemId=651

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
16 roků 2 týdnů zpět #15 od Kůrkyn

prdlani jako ze v nem skube a jako by na chvili prisel o vykon- i kdyz mam plyn az na podlaze treba na dvojku tak porad zpomaluje a pak z niceho nic zase naskoci a jede v pohode


tohle může dělat probitý palec v rozdělovači a probité víčko, kabely, špatné svíčky. Jestli to rozdělovač tedy má...

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Vygenerováno za 0.510 sekund
Powered by Kunena fórum