problem s otackama
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
- vilímek petr
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
no 16ventil poznam... ale kde je ten krokovej motorek??? kterej mas na mysli?Zdarec,určitě to nebude 16v ale jenom 8v,a vyděl bych to na krokový motorek co udržuje volnoběžné otáčky.Zkusit rozhýbat,popřípadě pročistit samotný motorek aby chodil lehce a ta oska lehce vyjížděla.Možná pročistit konektor,muže být zaoxidovaný.
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
- vilímek petr
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
njn ale jako vsechno s plynem v poho az na ty otacky na volnobeh...No předpokládám že máš jednobod tak z pravého boku je motorek a z něho trčí oska která přidává plyn a naopak,mám pocit že má hnědý konektor.
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
- vilímek petr
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Jinak ty otáčky pravděpodobně dělá krokomotorek, ale tam je malá pravděpodobnost poruchy. Jinak zkus projít všechny konektory u čidel atd. a prostříkat je kontaktolem. Může tam být jen nějaký špatný kontakt na čidle. Jinak Krokomotorek vypadá u 1.6 DOHC úplně jinak
Fiat Tipo 2.0 8V Turbo r.v. 1991, motor 2012 - Killer on The Road Performance & tuning
ex Tipo 1.9TDs, 1.6DOHC a 2.0 8V, Alfa Romeo 145, ex Fiat Bravo 1.9 TD100s a 1.6 16V
Lancia Delta II 1.8 16V GT 100kW by Zender - žluťásek
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
- vilímek petr
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Zdarec Charlesi,ještě jsem se ted dočetl že byl aj 1,8 16v.
Vidíš, na něj jsem zapomněl, protože jsem ještě žádnej pojízdnej exemplář neviděl, teda ani nepojízdnej jsem neviděl. Ale on píše o 1.6, každej kdo to vidí si myslí, že to je 16V, protože to má 2 vačky ale opak je pravdou
Fiat Tipo 2.0 8V Turbo r.v. 1991, motor 2012 - Killer on The Road Performance & tuning
ex Tipo 1.9TDs, 1.6DOHC a 2.0 8V, Alfa Romeo 145, ex Fiat Bravo 1.9 TD100s a 1.6 16V
Lancia Delta II 1.8 16V GT 100kW by Zender - žluťásek
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
- vilímek petr
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
www.fiattipo.net/modules/gallery2/main.php?g2_itemId=12570
www.fiattipo.net/modules/gallery2/main.php?g2_itemId=12579
www.fiattipo.net/modules/gallery2/main.php?g2_itemId=12740
a nakonec hlava zespoda
www.fiattipo.net/modules/gallery2/main.php?g2_itemId=14559
Doufám, že tě to přesvědčí o tom, že je to pouze 8V
Fiat Tipo 2.0 8V Turbo r.v. 1991, motor 2012 - Killer on The Road Performance & tuning
ex Tipo 1.9TDs, 1.6DOHC a 2.0 8V, Alfa Romeo 145, ex Fiat Bravo 1.9 TD100s a 1.6 16V
Lancia Delta II 1.8 16V GT 100kW by Zender - žluťásek
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
/F/I/A/T/ Tipo ´90 1,4 8V 52kW (skvela minulost)
Opel Astra G Caravan ´99 1,6 16V 74kW www.astra-g.cz
/F/I/A/T/ Palio Weekend ´99 1,7 TD 51kW www.club-fiat.com
Ford Escort Combi CL ´96 1,4 8V 55kW www.fordclub.sk
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Do sání se Ti pak dostává víc vzduchu a zvedne se Ti volnoběh.
Fiat Tipo 1.8 GTI 3 dveře r.v.12/94
Fiat Stilo 1.9 JTD Multi Wagon r.v.12/05
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.