problem s otackama

Více
15 roků 10 měsíců zpět #1 od Marzipain
problem s otackama vytvořil uživatel Marzipain
dobry den, mam problem kdyz nastartuji auto a je studena.. tak chcipa nebo drzi tak 500 otacek, a klepe se to, ale jak se to ohreje , tak to ma furt 1300 otacek, a neklesne to... cim to muze bejt??? je to 1,6 ie 16v rok 89 :o

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

  • vilímek petr
15 roků 10 měsíců zpět #2 od vilímek petr
Odpověděl vilímek petr pro téma Re: problem s otackama
Zdarec,určitě to nebude 16v ale jenom 8v,a vyděl bych to na krokový motorek co udržuje volnoběžné otáčky.Zkusit rozhýbat,popřípadě pročistit samotný motorek aby chodil lehce a ta oska lehce vyjížděla.Možná pročistit konektor,muže být zaoxidovaný.

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
15 roků 10 měsíců zpět #3 od Marzipain
Odpověděl Marzipain pro téma Re: problem s otackama

Zdarec,určitě to nebude 16v ale jenom 8v,a vyděl bych to na krokový motorek co udržuje volnoběžné otáčky.Zkusit rozhýbat,popřípadě pročistit samotný motorek aby chodil lehce a ta oska lehce vyjížděla.Možná pročistit konektor,muže být zaoxidovaný.

no 16ventil poznam... ale kde je ten krokovej motorek??? kterej mas na mysli?

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

  • vilímek petr
15 roků 10 měsíců zpět #4 od vilímek petr
Odpověděl vilímek petr pro téma Re: problem s otackama
No předpokládám že máš jednobod tak z pravého boku je motorek a z něho trčí oska která přidává plyn a naopak,mám pocit že má hnědý konektor.

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
15 roků 10 měsíců zpět #5 od Marzipain
Odpověděl Marzipain pro téma Re: problem s otackama

No předpokládám že máš jednobod tak z pravého boku je motorek a z něho trčí oska která přidává plyn a naopak,mám pocit že má hnědý konektor.

njn ale jako vsechno s plynem v poho az na ty otacky na volnobeh...

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

  • vilímek petr
15 roků 10 měsíců zpět #6 od vilímek petr
Odpověděl vilímek petr pro téma Re: problem s otackama
fiattipo.net/modules/gallery2/main.php?g2_itemId=7137 Mrkni tady to je ten krokáč,a měl by za studena upravovat volnoběh.

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
15 roků 10 měsíců zpět #7 od Charles
Odpověděl Charles pro téma Re: problem s otackama
Omlouvám se, že sem lezu, ale opravdu má Petr pravdu, 16V to není, asi myslíš stejnej motor jako mám já a to je pouze 8V. Tipo mělo 16V akorát motor s obsahem 2.0
Jinak ty otáčky pravděpodobně dělá krokomotorek, ale tam je malá pravděpodobnost poruchy. Jinak zkus projít všechny konektory u čidel atd. a prostříkat je kontaktolem. Může tam být jen nějaký špatný kontakt na čidle. Jinak Krokomotorek vypadá u 1.6 DOHC úplně jinak :roll:

Fiat Tipo 2.0 8V Turbo r.v. 1991, motor 2012 - :) Killer on The Road ;-) Performance & tuning
ex Tipo 1.9TDs, 1.6DOHC a 2.0 8V, Alfa Romeo 145, ex Fiat Bravo 1.9 TD100s a 1.6 16V
Lancia Delta II 1.8 16V GT 100kW by Zender - žluťásek :)

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

  • vilímek petr
15 roků 10 měsíců zpět #8 od vilímek petr
Odpověděl vilímek petr pro téma Re: problem s otackama
Zdarec Charlesi,ještě jsem se ted dočetl že byl aj 1,8 16v.

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
15 roků 10 měsíců zpět #9 od Charles
Odpověděl Charles pro téma Re: problem s otackama

Zdarec Charlesi,ještě jsem se ted dočetl že byl aj 1,8 16v.


Vidíš, na něj jsem zapomněl, protože jsem ještě žádnej pojízdnej exemplář neviděl, teda ani nepojízdnej jsem neviděl. Ale on píše o 1.6, každej kdo to vidí si myslí, že to je 16V, protože to má 2 vačky :) ale opak je pravdou

Fiat Tipo 2.0 8V Turbo r.v. 1991, motor 2012 - :) Killer on The Road ;-) Performance & tuning
ex Tipo 1.9TDs, 1.6DOHC a 2.0 8V, Alfa Romeo 145, ex Fiat Bravo 1.9 TD100s a 1.6 16V
Lancia Delta II 1.8 16V GT 100kW by Zender - žluťásek :)

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

  • vilímek petr
15 roků 10 měsíců zpět #10 od vilímek petr
Odpověděl vilímek petr pro téma Re: problem s otackama
Jasně to vím aj ten motor tak vzhledově klame.

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
15 roků 10 měsíců zpět #11 od Marzipain
Odpověděl Marzipain pro téma Re: problem s otackama
twl, borci ted jste me rozhodily... zejtra sundam hlavu a podivam se na to, ale ze by na vacce byly jen 4 ventily????

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
15 roků 10 měsíců zpět #12 od Marzipain
Odpověděl Marzipain pro téma Re: problem s otackama
haled, ale dyt se uplne vsude pise ze je to normal 16 v, i na ruznejch prodejnach na netu... (treba doplnku..)

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
15 roků 10 měsíců zpět #13 od Charles
Odpověděl Charles pro téma Re: problem s otackama
To Marzipain: oni věděj taky prd, ale mrkni sem na tyhle fotky a uvidíš

www.fiattipo.net/modules/gallery2/main.php?g2_itemId=12570
www.fiattipo.net/modules/gallery2/main.php?g2_itemId=12579
www.fiattipo.net/modules/gallery2/main.php?g2_itemId=12740
a nakonec hlava zespoda
www.fiattipo.net/modules/gallery2/main.php?g2_itemId=14559

Doufám, že tě to přesvědčí o tom, že je to pouze 8V

Fiat Tipo 2.0 8V Turbo r.v. 1991, motor 2012 - :) Killer on The Road ;-) Performance & tuning
ex Tipo 1.9TDs, 1.6DOHC a 2.0 8V, Alfa Romeo 145, ex Fiat Bravo 1.9 TD100s a 1.6 16V
Lancia Delta II 1.8 16V GT 100kW by Zender - žluťásek :)

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
15 roků 10 měsíců zpět #14 od gabisto
Odpověděl gabisto pro téma Re: problem s otackama
Tiez som si myslel, ze tento DOHC je 16V :roll: :roll: :roll: ...A v com teda je lepsi ako klasicke OHC? :idea:

/F/I/A/T/ Tipo ´90 1,4 8V 52kW (skvela minulost)

Opel Astra G Caravan ´99 1,6 16V 74kW www.astra-g.cz
/F/I/A/T/ Palio Weekend ´99 1,7 TD 51kW www.club-fiat.com
Ford Escort Combi CL ´96 1,4 8V 55kW www.fordclub.sk

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
15 roků 10 měsíců zpět #15 od Max-el
Odpověděl Max-el pro téma Re: problem s otackama
pokud máš všechny čidla vpořádku, tak projdi podtlakové hadičky. Já měl taky zvýšený volnoběh a nakonec jsem zjistil, že mám upadlou jednu hadičku a hadici k posilovači prošoupanou (při brždění jsem to nepoznal).

Do sání se Ti pak dostává víc vzduchu a zvedne se Ti volnoběh.

Fiat Tipo 1.8 GTI 3 dveře r.v.12/94
Fiat Stilo 1.9 JTD Multi Wagon r.v.12/05

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Vygenerováno za 0.549 sekund
Powered by Kunena fórum