Tipo 1,4 obcas nechce startovat.

Více
16 roků 6 dní zpět #1 od gabisto
Ahojte...

Tak, zas sa objavila nejaka anomalia na mojom Tipku... :roll: Niekedy z nicoho nic nechce startovat. Vobec nic. Neotoci starter, ani nic. Len cukne akesi rele a to je vse. Ani ked, samozrejme, odblokujem imobilizer. Sprava sa to podobne, ako ked neoblokujem imobilizer(vtedy myslim ani rele necvakne) :!: Mate niekto typ, co s tym moze byt?

Najhorsie na tom je, ze nikdy neviem kedy to spravi. Neviem od coho je to zavisle. Proste si povie, ze TERAZ NEJDE a NEJDE. A mozem sa aj pokajat... a roztlacat! :roll:

/F/I/A/T/ Tipo ´90 1,4 8V 52kW (skvela minulost)

Opel Astra G Caravan ´99 1,6 16V 74kW www.astra-g.cz
/F/I/A/T/ Palio Weekend ´99 1,7 TD 51kW www.club-fiat.com
Ford Escort Combi CL ´96 1,4 8V 55kW www.fordclub.sk

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
16 roků 6 dní zpět #2 od FRANKIE
Ahoj a co baterka,
v zimě to bývá často :?

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
16 roků 6 dní zpět #3 od gabisto
Ne, ne, baterka urcite ne. Ma tak mozno rok, vsetko ostatne fahci a bez motora... a "nabuduci" raz to startuje pohode, toci jak blazen... 8)

/F/I/A/T/ Tipo ´90 1,4 8V 52kW (skvela minulost)

Opel Astra G Caravan ´99 1,6 16V 74kW www.astra-g.cz
/F/I/A/T/ Palio Weekend ´99 1,7 TD 51kW www.club-fiat.com
Ford Escort Combi CL ´96 1,4 8V 55kW www.fordclub.sk

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
16 roků 5 dní zpět #4 od Jenda
Podívej se na kabely co vedou ke startéru,jestli nemáš něco volného.Popřípadě očisti kontakty.
Až se ti to znova stane,zkus něčím (kladívkem,šroubovákem) poklepat na startér,pokud by to potom fungovalo,znamená to,že by byla špatná cívka u startéru,nebo chce jen vyčistit startér uvmitř.

Jinak bych to viděl na uhlíky přímo ve startéru,že by to měli zasebou.

1.6 DOHC r.v.89,naj.220 000Km,spotř.8.2L/100
Šlape jako hodinky,ale nemá STK,spinká v depozitu.
Opel AstraF 1.7TDs,momentálně plně využito.
Fiat 127, spotř.5.2L/100 ,spinká v garáži.

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
16 roků 5 dní zpět #5 od gabisto
Jenda, diky moc za rady, vyskusam, ked budem mat cas... A este otazka, co s tym, keby bola zla cievka? ako to zistim? A opravim, ak sa to da? :idea:

/F/I/A/T/ Tipo ´90 1,4 8V 52kW (skvela minulost)

Opel Astra G Caravan ´99 1,6 16V 74kW www.astra-g.cz
/F/I/A/T/ Palio Weekend ´99 1,7 TD 51kW www.club-fiat.com
Ford Escort Combi CL ´96 1,4 8V 55kW www.fordclub.sk

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
16 roků 5 dní zpět #6 od Jenda
cívka se nadá spravit,jen vyměnit,pokud si vzpomínám,tak vyjde na 1000Kč
Pak jedině nějaký použitý ND.

1.6 DOHC r.v.89,naj.220 000Km,spotř.8.2L/100
Šlape jako hodinky,ale nemá STK,spinká v depozitu.
Opel AstraF 1.7TDs,momentálně plně využito.
Fiat 127, spotř.5.2L/100 ,spinká v garáži.

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
16 roků 4 dní zpět #7 od michal_tipar
Občas mi to udělá, nesepne stykač startéru, můžeš s autem strkat třeba ze skály a je to na prd, je špatný kontakt na starteru. Vede tam na kraj slabý drát do stykače a na tom je špatný kontakt, schválně s ním zkus zahejbat, až to nebude zase startovat, mě to pomůže 100%. Když to vyčistím tak to zase za nějaký čase udělá, je to dost zaplantaný od oleje a všemožného bordelu...

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
16 roků 4 dní zpět #8 od gabisto
michaltipar,no tak to ma tesi, ze niesom sam :lol: ... To veru vyskusam... A mas na mysli ten taky jediny tenky kaaaablik co tam vediet? Ale ako hovoris, je to na nervy niekedy, hlavne ked nemozem na benzinke nakopnut... :roll:

/F/I/A/T/ Tipo ´90 1,4 8V 52kW (skvela minulost)

Opel Astra G Caravan ´99 1,6 16V 74kW www.astra-g.cz
/F/I/A/T/ Palio Weekend ´99 1,7 TD 51kW www.club-fiat.com
Ford Escort Combi CL ´96 1,4 8V 55kW www.fordclub.sk

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
16 roků 4 dní zpět #9 od Ram512
Uplně stejný problém :( musím nato mrknout

Fiat Tipo 1.4ie ,1989 ,190000 km. STK 5/2012 :)

Soubor přílohy:
[/URL

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
16 roků 3 dní zpět #10 od michal_tipar

A mas na mysli ten taky jediny tenky kaaaablik co tam vediet?

to je přesně ten, vede tam drát jak do svářečky přímo od baterky a tenhle malej zmetek to všechno spustí. A když tam je špatný kontakt tak jen cvaknou relé a... nic

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
16 roků 3 dní zpět #11 od rs
Voz si sebou kablik a pokud ti to zase udela tak sundej tu gumovou krytku ze startetu a spoj konektor toho tenkeho dratu primo z plusem baterie.Pokud se starter roztoci hledej problem po trase od spinacky nebo primo spinacka.
Dalsi nemaly problem je vadny nebo uvolneny uzemnovaci kabel od motoru.Todle mne dost potrapilo u jednoho citroena kde byl ten kabel vevnitr nacaty a vznikal na nem velky ubytek napeti.
Jen upozorneni na konec .Pri zkouzkach starteru z premostenim spinacky si nezapomen vyradit.

Quod licet Jovi,non licet bovi.
Persona non grata.

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
16 roků 3 dní zpět #12 od gabisto
No super, diky za rady... Ked bude cas, tak to vycistim.. a spravim si taky kablik a napojim to z baterky, ci to pojde...Len pre upresnenie, otazka pre rs: staci, ze ten maly konektor na starteri spojim s plusom na baterke? a malo by nakopnut? :idea:

/F/I/A/T/ Tipo ´90 1,4 8V 52kW (skvela minulost)

Opel Astra G Caravan ´99 1,6 16V 74kW www.astra-g.cz
/F/I/A/T/ Palio Weekend ´99 1,7 TD 51kW www.club-fiat.com
Ford Escort Combi CL ´96 1,4 8V 55kW www.fordclub.sk

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
16 roků 3 dní zpět #13 od rs
Ano staci aby se aktivoval starter.Pokud chces nastartovat tak jeste klicek do polohy "provoz"
Jen znova upozorneni Pozor na zarazenou rychlost
Budete se mi smat ,ale uz jsem videl co to dokaze kdyz jedna zenstina otocila klicem do startovaci polohy jednomu kolegovi zrovna kdyz stal pred cumakem a koukal pod kapotu.Ty kolena si lecil asi 2 mesice.

Quod licet Jovi,non licet bovi.
Persona non grata.

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Vygenerováno za 0.460 sekund
Powered by Kunena fórum