Těsnění pod ventilové víčko
15 roků 11 měsíců zpět #1
od stiglitz
stiglitz.
/////
TIPO 1.6 i SX, 1993, 55 kW.
Těsnění pod ventilové víčko vytvořil uživatel stiglitz
Pánové, omlouvám se za tento banální dotaz: Měnil jsem tohle těsnění dvakrát a po čase to znova teče. Teče to na svíčky, který tím pádem musím sušit. Dnes ráno zase známý zvuk tříválce. Tak se chci zeptat jestli na to někdo máte fígl, jak to udělat napořád, jestli třeba taky až bude teplo, nebo zima, třeba nějakej silikon, nebo něco jinýho... Děkuju za tipy. Prý to je bolest Fiata, ale jestli tomu mám začít věřit... Těsnění jsem si jinak koupil opět poprvé, mám ho doma.
stiglitz.
/////
TIPO 1.6 i SX, 1993, 55 kW.
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
15 roků 11 měsíců zpět #2
od geeny666
fiat Tipo 3DV červené 2,0 8VT
Odpověděl geeny666 pro téma Re: Těsnění pod ventilové víčko
pokud je to OHC tak tam je to jednoduchcé, ubrousyl jsem takové ty výstupky na tom deklu aby byl uplně rovný dosedlo to a pak jsem to normálně stahl šrouby a je klid
fiat Tipo 3DV červené 2,0 8VT
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
15 roků 11 měsíců zpět #3
od Vali
Fiat Tipo 1.6 i.e. , 1990, černá barva,
prej 130 000km...což už vím, že nejní pravda
Ale šlechtím ,co se dá, přirostl k srdci mrška
fiattipo.net/modules/gallery2/main.php?g2_itemId=651
Odpověděl Vali pro téma Re: Těsnění pod ventilové víčko
No já na OHC ani nic nebrousil, dal nové těsnění, dle oka dotáhl rovnoměrně aby se mi někde těsnění nevybulilo a zatím drží. Jsou myslím 2 druhy toho těsnění gumové a korkové. Nevím, které je teda lepší, ale já mám to korkové (o něm jsem slyšel, že je horší než gumové) ale zatím neteče nic, takže spokojenost. Nesmí se to dle mne přetáhnout a chce to dotahovat postupně křížem.
Fiat Tipo 1.6 i.e. , 1990, černá barva,
prej 130 000km...což už vím, že nejní pravda
Ale šlechtím ,co se dá, přirostl k srdci mrška
fiattipo.net/modules/gallery2/main.php?g2_itemId=651
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
15 roků 11 měsíců zpět #4
od Marco
Odpověděl Marco pro téma Re: Těsnění pod ventilové víčko
Najlepšie tesnenie je v tomto prípade žiadne, stačí silikón. Menil som to neraz a stále to slzilo. Potom som urobil tuning a pridal som silikón z oboch strán. Výsledok - po pol roku presiaklo tesnenie. Napokon mi to skutočný odborník pri GO utesnil len silikónom a je pokoj. Motor aj prevodovka suchá jak na VW 8O . Stačí poriadne očistiť a odmastiť obe plochy, jemnú vrstvu červeného silikónu a rovnomerne dotiahnuť. Potom nechať poriadne vytvrdnúť a je vymalované.
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
15 roků 11 měsíců zpět #5
od stiglitz
stiglitz.
/////
TIPO 1.6 i SX, 1993, 55 kW.
Odpověděl stiglitz pro téma Re: Těsnění pod ventilové víčko
Já mám těsnění napůl korek, a napůl je v tom stříknutá nějaká černá guma. Jenom silikon píšeš? No ale jaký?
stiglitz.
/////
TIPO 1.6 i SX, 1993, 55 kW.
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
15 roků 11 měsíců zpět #6
od Charles
Mě začalo teď nedávno taky téct, ale nechtělo se mi dávat zase nové, protože je mám připraveno na repas druhé hlavy. Ten silikon se prodává asi všude, je červený nebo černý, jinak to maj taky pod názvem "hermetik" ale je to silikon do 300°C. Já používám od würtha a nebo od soudalu a je to v pohodě. Jen sem teda nechal těsnění jak bylo, očistil jsem ho, včetně víka, slaboučkou vrstvičku silikonu, dotáhnul s citem a už zase neteče
Fiat Tipo 2.0 8V Turbo r.v. 1991, motor 2012 - Killer on The Road Performance & tuning
ex Tipo 1.9TDs, 1.6DOHC a 2.0 8V, Alfa Romeo 145, ex Fiat Bravo 1.9 TD100s a 1.6 16V
Lancia Delta II 1.8 16V GT 100kW by Zender - žluťásek
Odpověděl Charles pro téma Re: Těsnění pod ventilové víčko
Jenom silikon píšeš? No ale jaký?
Mě začalo teď nedávno taky téct, ale nechtělo se mi dávat zase nové, protože je mám připraveno na repas druhé hlavy. Ten silikon se prodává asi všude, je červený nebo černý, jinak to maj taky pod názvem "hermetik" ale je to silikon do 300°C. Já používám od würtha a nebo od soudalu a je to v pohodě. Jen sem teda nechal těsnění jak bylo, očistil jsem ho, včetně víka, slaboučkou vrstvičku silikonu, dotáhnul s citem a už zase neteče
Fiat Tipo 2.0 8V Turbo r.v. 1991, motor 2012 - Killer on The Road Performance & tuning
ex Tipo 1.9TDs, 1.6DOHC a 2.0 8V, Alfa Romeo 145, ex Fiat Bravo 1.9 TD100s a 1.6 16V
Lancia Delta II 1.8 16V GT 100kW by Zender - žluťásek
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
15 roků 11 měsíců zpět #7
od Dresik
AR 156 1.9 JTDm
Lancia Lybra SW 1.9 JTD
Lancia Delta HPE HF Turbo
Piaggio NRG Salit Sport
www.lanciaklub.cz
eSHOP-vybavení dílen, nářadí,nástroje.Pište co potřebujete:)
Odpověděl Dresik pro téma Re: Těsnění pod ventilové víčko
osobne bych silikon jen setril a radeji ho pouzil v kombinaci s tesnenim..
AR 156 1.9 JTDm
Lancia Lybra SW 1.9 JTD
Lancia Delta HPE HF Turbo
Piaggio NRG Salit Sport
www.lanciaklub.cz
eSHOP-vybavení dílen, nářadí,nástroje.Pište co potřebujete:)
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
15 roků 11 měsíců zpět #8
od Weka
fiattipo.net/modules/gallery2/main.php?g2_itemId=5540
1.4 Tempra,r.v.91,182km/h,102 000(13.5.2008),el.okna,central na dál.ovládání,alarm,nastavitelný volant,mlhovky
Odpověděl Weka pro téma Re: Těsnění pod ventilové víčko
Mě na to mechanik řekl, že se při instalaci toho těsnění dává pasta, která přilepí to těsnění a ono potom neleze z pod víčka.Musí seto ale nechat přes noc zaschnout,což jsem nemohl,protože jezdím denně.
Já jim tam nedal, vykašlal se na to a teče mi opět,takže doporučuji poslechnout rady některých zkušenějších :rally:
Já jim tam nedal, vykašlal se na to a teče mi opět,takže doporučuji poslechnout rady některých zkušenějších :rally:
fiattipo.net/modules/gallery2/main.php?g2_itemId=5540
1.4 Tempra,r.v.91,182km/h,102 000(13.5.2008),el.okna,central na dál.ovládání,alarm,nastavitelný volant,mlhovky
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
15 roků 11 měsíců zpět #9
od doomik
Fiat Tipo 1,6 DOHC - PRODANO, slouzi dal
Lancia Delta Nuova 1,6 16V
Lancia Delta 1,6 GTie
Fiat Multipla 1,9JTD
Odpověděl doomik pro téma Re: Těsnění pod ventilové víčko
nejlepsi tesneni je to co se davalo origos, s tim je pokoj.
Ja ho sehnal i v neorginalu, bylo trosku drazsi nez ten vysoky korek
s gumou, ale tesni.
Je to papirove tesneni a uprostred je cervena guma, ktera je docela vystoupla.
Ja ho sehnal i v neorginalu, bylo trosku drazsi nez ten vysoky korek
s gumou, ale tesni.
Je to papirove tesneni a uprostred je cervena guma, ktera je docela vystoupla.
Fiat Tipo 1,6 DOHC - PRODANO, slouzi dal
Lancia Delta Nuova 1,6 16V
Lancia Delta 1,6 GTie
Fiat Multipla 1,9JTD
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
15 roků 11 měsíců zpět #10
od Marco
Ad silikon - klasika červený, tých cca 300°C je na veko dostatočná rezerva
Odpověděl Marco pro téma Re: Těsnění pod ventilové víčko
Tiež som to tak robil a presiaklo to cez tesnenie. Nie okolo, normálne durch cez tesnenie. Navyše na DOHC víko držia len dva šrouby a moc sa zatiahnuť nedajú bez pretrhnutia závitu. Naholo len silikon a pol roka ani slza. S tesneniami do dvoch mesiacov to bolo po obvode mastné.osobne bych silikon jen setril a radeji ho pouzil v kombinaci s tesnenim..
Ad silikon - klasika červený, tých cca 300°C je na veko dostatočná rezerva
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Vygenerováno za 0.408 sekund