palivove cerpadlo

Více
15 roků 9 měsíců zpět #1 od wojc
palivove cerpadlo vytvořil uživatel wojc
Zdravim! Palivove cerpadlo me bezi porad. Nevite nekdo jestli to tak ma byt nebo se ma pak zatavit? U jinych aut se prej zastavi jak natlakuje.

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
15 roků 9 měsíců zpět #2 od Charles
Odpověděl Charles pro téma Re: palivove cerpadlo
Ano je to tak, pokud máš vstřikování, tak jak otočíš klíčkem do první polohy (svítí kontrolky) slyšíš bzučení čerpadla, co po chvíli přestane, jak se vypne, je slyšet i cvaknutí relé.
Pokud ti čerpadlo běží pořád (nevím podle čeho tak soudíš, už jsem se setkal s tím, že ventilátor považovali za čerpadlo), tak nemůže dosáhnout potřebného tlaku, Hledej problém buď v hadičkách (prasklina). Ale to by musel benzín někde skoro stříkat. Přece jen 1,1Baru není zrovna nejmenší tlak. Nebo je možné, že ti odešlo do křemíkového nebe samotné čerpadlo.
Jde ti auto nastartovat? Jede případně normálně nebo cuká a skáče?

Fiat Tipo 2.0 8V Turbo r.v. 1991, motor 2012 - :) Killer on The Road ;-) Performance & tuning
ex Tipo 1.9TDs, 1.6DOHC a 2.0 8V, Alfa Romeo 145, ex Fiat Bravo 1.9 TD100s a 1.6 16V
Lancia Delta II 1.8 16V GT 100kW by Zender - žluťásek :)

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
15 roků 9 měsíců zpět #3 od Předseda
Odpověděl Předseda pro téma Re: palivove cerpadlo

.
Pokud ti čerpadlo běží pořád (nevím podle čeho tak soudíš, už jsem se setkal s tím, že ventilátor považovali za čerpadlo)


To je pravda, u Tempry (takže asi i u Tipa) jde ventilátor na základní polohu pořád, aby se vypnul musí se kolečkem otočit úplně doleva, tzn. i zavřít přívod vzduchu do kabiny.

Tempra SW 1.9TDs , skoro plná nálož, 224 tisíc km .
Ritmo 5dvířko, Ritmo cabrio.

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
15 roků 9 měsíců zpět #4 od Tomas-Oaza
Odpověděl Tomas-Oaza pro téma Re: palivove cerpadlo
na delte HF i mazde mi cerpadlo jelo az pri poloze klicku start

Lancia Kappa 2,4 TDS
Škoda Favorit čundrbudka

www.lanciaklub.cz

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
15 roků 9 měsíců zpět #5 od Dresik
Odpověděl Dresik pro téma Re: palivove cerpadlo
na delte 2.0 mi taky cerpadlo bezi stale. Ale nijak zvlast to nepocituji. Auto jede i startuje uplne normalne

AR 156 1.9 JTDm
Lancia Lybra SW 1.9 JTD
Lancia Delta HPE HF Turbo
Piaggio NRG Salit Sport
www.lanciaklub.cz
eSHOP-vybavení dílen, nářadí,nástroje.Pište co potřebujete:)

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
15 roků 9 měsíců zpět #6 od wojc
Odpověděl wojc pro téma Re: palivove cerpadlo
no prave ze nastartovat nejde.a kdyz oddelam hadicku od benzinu a zapnu klicek tak benzin tece.

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
15 roků 9 měsíců zpět #7 od Charles
Odpověděl Charles pro téma Re: palivove cerpadlo

no prave ze nastartovat nejde.a kdyz oddelam hadicku od benzinu a zapnu klicek tak benzin tece.


Nepsal jsi včera Max-elovi ? Máš motor jako já, to jsem poznal podle toho, že se ptáš v jiném tématu na rozvody.
Jinak pokud nejde nastartovat, jdi po základních věcech jako: Hází to jiskru? Vstřikuje benzín na klapku? Potom pokud jedno z toho nebude fungovat, tak se spíš zaměř na elektrickou část. Hlavně na čidlo otáček, které je umístěno na rozdělovači. Podle tohohle čidla totiž zapalovací modul řídí cívku a tím jiskru na svíčkách a řídící jednotka podle něj pozná kdy má vstřikovat palivo.
Další důležitá věc je čidlo teploty vody, které je umístěno na sacích parohách zespodu. Je špatně přístupné, ale dá se k němu dostat. Tohle čidlo pokud nemá kontakt a nebo je špatné, tak motor nenastartuješ a pokud to čidlo odpojíš při nastartovanym motoru, tak zdechne.

Fiat Tipo 2.0 8V Turbo r.v. 1991, motor 2012 - :) Killer on The Road ;-) Performance & tuning
ex Tipo 1.9TDs, 1.6DOHC a 2.0 8V, Alfa Romeo 145, ex Fiat Bravo 1.9 TD100s a 1.6 16V
Lancia Delta II 1.8 16V GT 100kW by Zender - žluťásek :)

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
15 roků 9 měsíců zpět #8 od zajdaja
Odpověděl zajdaja pro téma vec:palivove cerpadlo
ja mam taky dotaz ohledne cerpadla,mam 1,4 ie.
mam ho v haji,sice bezi ale neda potrebny tlak.
mechanik mne rekl ze nove je drahe ale at nekupuji na vrakaci cerpadlo
ktere je na suchu,vyndane z nadrze.
ze bude v haji jak vyschne :x
je to tak nebo je to blbost??co vy na to??
dikes a cusec

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
15 roků 9 měsíců zpět #9 od Tomas-Oaza
Odpověděl Tomas-Oaza pro téma Re: palivove cerpadlo
a cerpadlo ktery koupis novy je napusteny benzinem? ja mam doma cerpadlo asi rok vytazeny z auta a obcas s nim precerpam palivo ze sudu do nadrze a jede v pohode

Lancia Kappa 2,4 TDS
Škoda Favorit čundrbudka

www.lanciaklub.cz

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
15 roků 9 měsíců zpět #10 od Charles
Odpověděl Charles pro téma Re: palivove cerpadlo
To zajdaja:
Ono to čerpadlo neudělá nikdy 2 Bary, protože co vím, tak u tipa 1.4 a 1.6 benzínový čerpadla dávaj tlak 1.1-1.2 Bar ;) 2.0 motory maj myslim tlak vyšší a to 3 Bary :) A že by nové čerpadlo bylo v benzínu se mi nezdá, podle mě se normálně prodává suchý, zabalený v igelitu. A nevim proč by se mělo čerpadlo zničit tim, že je nějakou dobu na suchu, to mi vážně nedává smysl :?

Fiat Tipo 2.0 8V Turbo r.v. 1991, motor 2012 - :) Killer on The Road ;-) Performance & tuning
ex Tipo 1.9TDs, 1.6DOHC a 2.0 8V, Alfa Romeo 145, ex Fiat Bravo 1.9 TD100s a 1.6 16V
Lancia Delta II 1.8 16V GT 100kW by Zender - žluťásek :)

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
15 roků 9 měsíců zpět #11 od zajdaja
Odpověděl zajdaja pro téma cerpadlo
predem se omlouvam ze matlam temata do sebe a zakladam dalsi rady,uz jsem snad pochopil ovladani stranek a bude to ok. :lol:
no nevim,byl jsem u takoveho mechanika(origos fiat) a ten vedl takovehle moudro a ze pry ma hafo starych cerpadel pod ponkem a ze mne je neda ani neproda ze to zna aze bych mu chodil nadavat :roll:
mozna si hraje na moc chytreho.zajedu na vrakac a nejake cerpadlo snad sezenu.ono to same je v puntu a vcem jeste???ja mam 1,4ie rc.91

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Vygenerováno za 0.408 sekund
Powered by Kunena fórum