vodící kladka drážkovaného řemenu
15 roků 11 měsíců zpět #1
od remarque
FIAT Tipo 1,6 159A3.046 r.v.91
vodící kladka drážkovaného řemenu vytvořil uživatel remarque
Kladka řemenu klika-alt.-vodní pumpa, má nějaký význam nebo je jenom o toho, aby hvízdala ?
FIAT Tipo 1,6 159A3.046 r.v.91
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
15 roků 11 měsíců zpět #2
od Dvoři
bývalé--Tipo 1.8 GT r.v.93 77kw
nyní--Alfa Romeo 2.0JTS r.v. 2002 125kw
Odpověděl Dvoři pro téma Re: vodící kladka drážkovaného řemenu
v tomhle se moc nevyznám ale myslím si že kdyby tam k nečemu nebyla že by jí tam taliani nedávali
bývalé--Tipo 1.8 GT r.v.93 77kw
nyní--Alfa Romeo 2.0JTS r.v. 2002 125kw
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
15 roků 11 měsíců zpět #3
od Jenda
1.6 DOHC r.v.89,naj.220 000Km,spotř.8.2L/100
Šlape jako hodinky,ale nemá STK,spinká v depozitu.
Opel AstraF 1.7TDs,momentálně plně využito.
Fiat 127, spotř.5.2L/100 ,spinká v garáži.
Odpověděl Jenda pro téma Re: vodící kladka drážkovaného řemenu
Pokud hvízdá,tak zřejmě je v háji ložisko.Vyměnit,nebo ti praskne řemen.
1.6 DOHC r.v.89,naj.220 000Km,spotř.8.2L/100
Šlape jako hodinky,ale nemá STK,spinká v depozitu.
Opel AstraF 1.7TDs,momentálně plně využito.
Fiat 127, spotř.5.2L/100 ,spinká v garáži.
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
15 roků 11 měsíců zpět #4
od jamk1
Odpověděl jamk1 pro téma Re: vodící kladka drážkovaného řemenu
Okrem zoho pískania má tá kladka aj ten význam, že zväčšuje uhol opásania remeňa. Teda ľudovo povedané, aby sa remeň dotýkal na väčšom obvode remenice. Tým je zabezpečené aby remeň neprešmykoval napríklad pri veľkom prúdovom zaťažení alternátora. (zima, zapnuré svetlá,vyhrievanie zadného skla, hmlovky, stierače atď.) Vtedy dobíja alternátor na plný výkon a to dá remeňu dobre zabrať.
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Vygenerováno za 0.297 sekund