Tempra 1.6 i.e Startování
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Fiat Tipo 2.0 8V Turbo r.v. 1991, motor 2012 - Killer on The Road Performance & tuning
ex Tipo 1.9TDs, 1.6DOHC a 2.0 8V, Alfa Romeo 145, ex Fiat Bravo 1.9 TD100s a 1.6 16V
Lancia Delta II 1.8 16V GT 100kW by Zender - žluťásek
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
JJ mate pravdu asi je tam vstrikovaní jsem se nějak přepsal je myslím od bosche,nad klapkou je to a dela to takovou mlhu a ta jde na klapku a pak do motoru.me jdehlavne o to jestly je nekde rele co spina pumpu anebo jaka je podminka pro sepnuti(cidlo,teplota neceho atd.)myslim si ze motor muze byt stejny jaku u tipa.Striky v tom pravy smyslu to asi nejsou ale neco na te zpusob
Máš klasickej jednobod...
Jinak teda relé i s pojistkou je v motorovým prostoru na příčce pod čelním sklem... Takovej plastovej kryt... Odšroubovat a tam to je...
Ale nemyslim, že problém bude tam...
Spíš jsi někde nasál špatnej benzin a mas bud bordel v nadrzi, nebo vodu a cerpadlo se zasekava...
Taky jsem to resil a jediny co mi pomohlo bylo vyndat čerpadlo, rozebrat, vyčistit a vrátit zpět, koupit velfobin, kdyby náhodou voda a vzít někde nejlíp plnou... Ale na osvědčený benzince, kde to nepančujou... Třeba OMW, Shell nebo benzina... (sorry za reklamu)
Udělal jsem to a od té doby klid...
Držim palce...
Fiat Tipo 2.0 i.e 8V GRANTURISMO
cca. 350 000 km už je K.O., jen motor je stále O.K.
Nyní Tipo 1.4, 51KW, které mě mile překvapilo..
Bude transplantace a znovuoživení 2.0 ie
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Jinak zkoušel jsi, jestli když to nechci nastartovat, jestli to hází jiskru? Vstřikuje to benzín? Mohl by být problém například v čidle teploty vody
Fiat Tipo 2.0 8V Turbo r.v. 1991, motor 2012 - Killer on The Road Performance & tuning
ex Tipo 1.9TDs, 1.6DOHC a 2.0 8V, Alfa Romeo 145, ex Fiat Bravo 1.9 TD100s a 1.6 16V
Lancia Delta II 1.8 16V GT 100kW by Zender - žluťásek
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Musíš to zkoušet, určitě to bude nějaká blbina, jak to tak bývá
Fiat Tipo 2.0 8V Turbo r.v. 1991, motor 2012 - Killer on The Road Performance & tuning
ex Tipo 1.9TDs, 1.6DOHC a 2.0 8V, Alfa Romeo 145, ex Fiat Bravo 1.9 TD100s a 1.6 16V
Lancia Delta II 1.8 16V GT 100kW by Zender - žluťásek
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Můžeš to odskoušet i tim, že až ho neuslyšíš, tak se zkus podívat jestli rozprašuje kužel na klapku... Uvidíš, že ne...
Pak si můžeš vyzkoušet relé s pojistkou tak, že odpojíš napájení čerpadla, napojíš si žárovku na ty kontakty a někdo Ti otočí klíčkem...
Pokud se žárovka rozsvítí na cca 3 sekundy, je relé i pojistka v pohodě a pak je zaseklý čerpadlo...
Zkus to a uvidíš...
Fiat Tipo 2.0 i.e 8V GRANTURISMO
cca. 350 000 km už je K.O., jen motor je stále O.K.
Nyní Tipo 1.4, 51KW, které mě mile překvapilo..
Bude transplantace a znovuoživení 2.0 ie
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Jinak co já mám zkušenosti, tak když to nedává benzín, tak buď čidlo teploty vody a nebo čidlo otáček motoru. Tyhle dvě čidla jsou nejdůležitější pro jednotku při startu. S odpojenym čidlem teploty vody motor nenastartuješ. Pokud nějak zlobí čidlo otáček motoru, tak neví jednotka, kdy má dávat palivo a házet jiskru. Ptal jsem se, jestli když to nechytá, tak jestli tam je na svících jiskra?
Fiat Tipo 2.0 8V Turbo r.v. 1991, motor 2012 - Killer on The Road Performance & tuning
ex Tipo 1.9TDs, 1.6DOHC a 2.0 8V, Alfa Romeo 145, ex Fiat Bravo 1.9 TD100s a 1.6 16V
Lancia Delta II 1.8 16V GT 100kW by Zender - žluťásek
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
No součástí vstřikovací jednotky je i regulátor tlaku paliva. ten je složen z membrány, pružiny a šroubu, ketrým se tlak šteluje. Nevím o žádném čidle, které by kontrolovalo tlak v systému paliva, jedině, že by bylo někde přímo v čerpadle.
Jinak co já mám zkušenosti, tak když to nedává benzín, tak buď čidlo teploty vody a nebo čidlo otáček motoru. Tyhle dvě čidla jsou nejdůležitější pro jednotku při startu. S odpojenym čidlem teploty vody motor nenastartuješ. Pokud nějak zlobí čidlo otáček motoru, tak neví jednotka, kdy má dávat palivo a házet jiskru. Ptal jsem se, jestli když to nechytá, tak jestli tam je na svících jiskra?
Charlesi to je sice pravda, ale tady se jedná o to, že mu pumpa netlačí benzín při otočení klíčku do 1. polohy.. Což by mělo čidla nečidla...
Pak až jde při startování o to, zda jsou všechna čidla v pohodě.. To třeba řj nepustí benzin, nebo nedá jiskru...
To Zuntak
Ale tady v tom případě jde o to čerpadlo... Zkus to s tou žárovkou, pokud je relé v pohodě, vyndej ho, co jde rozebrat rozeber, propláchni bezinem a před tím, než ho dáš zpět zkus ho nechat chviličku běžet naprázdno... Pak ho vrať, nalej tam velfobin a nejlépe plnou nádrž dobrýho benzinu a jezdi jezdi jezdi ať si nádrž propláchneš trošku...
A čerpadlo zatim nekupuj... Zkus rozhejbat nejdřív tohle.. Je to sice na nervy práce, ale jde to.. Už jsem to dělal..
Držim palce..
Fiat Tipo 2.0 i.e 8V GRANTURISMO
cca. 350 000 km už je K.O., jen motor je stále O.K.
Nyní Tipo 1.4, 51KW, které mě mile překvapilo..
Bude transplantace a znovuoživení 2.0 ie
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
tak řeším téměř stejnej problém .Jak je chladno kolem nuly,nestartuju.Mám taky Tempru 1,6 ie 57 kW r.v. 1991 a tuhle najednou ne a ne nastartovat.Dostal sem ji do tepla,očistil a zkontroloval kostry u motoru,prostříkal všechny kontakty na čidlech a kablíkách.V teple garáže pak naskočila na jedno pootočení.Dal sem ji ven a nechal klapat na volnoběh a při něm ještě třikrát sama zhasla než se zahřála na provozní teplotu jako když vypneš klíčkem.Pak sem ji projel a po vychladnutí už nenastartoval Kouknul sem na svíčku a byla úplně suchá....tedy nejde benzín do vstřiku.Co tedy poradíte dál...jedním z důvodů může být tedy čidlo otáček na setrváku.Dá se nějak změřit a jaké by mělo mít hodnoty?Pak mě napadá čidlo teploty vody...ale s odpojeným by to mělo naskočit nebo se pletu?Co čidlo teploty nasávaného vzduchu,musí být funkční nebo si počítač dosadí svoji konstantní hodnotu?Pak mě ještě napadá ten odpor na levém podběhu.Jakou má hodnotu,ví to někdo?
mirda41
Tempra 1,6 ie 57 kW r.v. 1991
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Charlesi to je sice pravda, ale tady se jedná o to, že mu pumpa netlačí benzín při otočení klíčku do 1. polohy.. Což by mělo čidla nečidla...
No nemusí zapnout pokud je v systému dostatečnej tlak benzínu. Nevím co řídí čerpadlo v nádrži, jestli to je přes přerušovač a nebo ho řídí sama jednotka. Mě teda čerpadlo dotlačí jak kdy. Třeba když vypnu motor a hned otočim, tak se nerozběhne.
Podle mě to zapínání řidi jednotka, teda ona posílá proud do relátka, které sepne čerpadlo. Potom by to mohlo být řízené jenom ní, protože pokud mi tlačí čerpadlo, jede pořád stejně dlouho a to 3sek. měřil jsem to. Čerpadlo se zase rozjede jak se začne točit motor a stříkat benál. Chtělo by to nějakýho eletrikáře, aby napsal jak je chod čerpadla ovládanej
Fiat Tipo 2.0 8V Turbo r.v. 1991, motor 2012 - Killer on The Road Performance & tuning
ex Tipo 1.9TDs, 1.6DOHC a 2.0 8V, Alfa Romeo 145, ex Fiat Bravo 1.9 TD100s a 1.6 16V
Lancia Delta II 1.8 16V GT 100kW by Zender - žluťásek
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Charlesi to je sice pravda, ale tady se jedná o to, že mu pumpa netlačí benzín při otočení klíčku do 1. polohy.. Což by mělo čidla nečidla...
No nemusí zapnout pokud je v systému dostatečnej tlak benzínu. Nevím co řídí čerpadlo v nádrži, jestli to je přes přerušovač a nebo ho řídí sama jednotka. Mě teda čerpadlo dotlačí jak kdy. Třeba když vypnu motor a hned otočim, tak se nerozběhne.
Podle mě to zapínání řidi jednotka, teda ona posílá proud do relátka, které sepne čerpadlo. Potom by to mohlo být řízené jenom ní, protože pokud mi tlačí čerpadlo, jede pořád stejně dlouho a to 3sek. měřil jsem to. Čerpadlo se zase rozjede jak se začne točit motor a stříkat benál. Chtělo by to nějakýho eletrikáře, aby napsal jak je chod čerpadla ovládanej
To může bejt taky fakt... Ale mě čerpadlo tlačí vždy při otočení klíčkem... Nemyslím, že by se tlak udržel.. Podle mě zteče benál vždy zpět...
A nebo mám někde chybku, ale nemá vliv na nic...
U Zuntaka si myslím, že se mu prostě jen zasekává...
Fakt jsem řešil to samý... A jediný, jak to poznat je zkusit to přes tu žárovku... Protože pokud teda jde štáva do čerpadla a čerpadlo se netočí, je zaseklý...
Pokud se žárovka nerozsvítí, nejde štáva do čerpadla a pak začíná ten nejzajímavější kolotoč hledání příčin...
Relé, pojistka, čidla a to jak píšeš, najít to, co ovlivnuje sepnutí čerpadla atd...
Fiat Tipo 2.0 i.e 8V GRANTURISMO
cca. 350 000 km už je K.O., jen motor je stále O.K.
Nyní Tipo 1.4, 51KW, které mě mile překvapilo..
Bude transplantace a znovuoživení 2.0 ie
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Ahoj lidičky,
tak řeším téměř stejnej problém .Jak je chladno kolem nuly,nestartuju.Mám taky Tempru 1,6 ie 57 kW r.v. 1991 a tuhle najednou ne a ne nastartovat.Dostal sem ji do tepla,očistil a zkontroloval kostry u motoru,prostříkal všechny kontakty na čidlech a kablíkách.V teple garáže pak naskočila na jedno pootočení.Dal sem ji ven a nechal klapat na volnoběh a při něm ještě třikrát sama zhasla než se zahřála na provozní teplotu jako když vypneš klíčkem.Pak sem ji projel a po vychladnutí už nenastartoval Kouknul sem na svíčku a byla úplně suchá....tedy nejde benzín do vstřiku.Co tedy poradíte dál...jedním z důvodů může být tedy čidlo otáček na setrváku.Dá se nějak změřit a jaké by mělo mít hodnoty?Pak mě napadá čidlo teploty vody...ale s odpojeným by to mělo naskočit nebo se pletu?Co čidlo teploty nasávaného vzduchu,musí být funkční nebo si počítač dosadí svoji konstantní hodnotu?Pak mě ještě napadá ten odpor na levém podběhu.Jakou má hodnotu,ví to někdo?
A u Tebe bych to tipoval na čidlo teploty vody, nebo čidlo teploty nasávanýho vzduchu...
Pokud v Teple naskočí, tak je to jedno z nich... Osobně bych se přikláněl k čidlu teploty vody...
Po odpojení by měla ŘJ přejít na nouzový režim a s použitím plynu naskočit...
Pokud je v háji teplota nas. vzduchu, přechází automaticky na teplotu 20 stupnů...
Zkus u nastartovanýho motoru odpojit čidlo teploty vody, jestli se něco změní na chodu motoru... Pokud ho odpojíš čerstvě po startu mělo by to chcípnout... Pokud se tak stane, je to čidlo v pohodě a problém je u čidla teploty nasávanýho vzduchu...
Možnost je to ještě proměřit...
Každopádně čidlo polohy klikovýho hřídele to neni... To by jsi to nenatočil vůbec...
Fiat Tipo 2.0 i.e 8V GRANTURISMO
cca. 350 000 km už je K.O., jen motor je stále O.K.
Nyní Tipo 1.4, 51KW, které mě mile překvapilo..
Bude transplantace a znovuoživení 2.0 ie
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.