Tempra 1.6 i.e Startování
mirda41
Tempra 1,6 ie 57 kW r.v. 1991
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Tak čidlo polohy klikové hřídele(dva kablíky) mám stále v podezření pokud na něj má vliv teplota.Svíčky totiž po pěti pokusech o start jsou suché.Zítra ještě zkusím jiskru.No a čidla teploty vody a vzduchu sem proměřil.Čidlo vody při nějakých 15 stupních vykazovalo asi 1870 ohmů-Čidlo vzduchu bez výsledku.Měřil sem na kontaktu 1 a 4 , 2 a 3 jsou asi napájení na vstřik že.Ale i kdyby bylo vadné,nahradí jej řídící jednotka přednastavenou teplotou a šlo by startovat alespoň pod plynem,což nejde.Čerpadlo vylučuji,sundal sem hadičku a v poloze 1 dává paliva až až.
Leda, že by jsi měl někde ty kabely švihlej...
Opravdu na to teplota vliv nemá.. Jen snímá polohu kliky a tím i moment zápalu a vstřiku... Pokud by byl K.O. nenatočíš ho ani za tepla, ani za studena...
Fiat Tipo 2.0 i.e 8V GRANTURISMO
cca. 350 000 km už je K.O., jen motor je stále O.K.
Nyní Tipo 1.4, 51KW, které mě mile překvapilo..
Bude transplantace a znovuoživení 2.0 ie
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Tak čtu vaše rady bohužel ještě nejsem doma u auta abych laboroval,ale zaujala mě rada na to teplotni čidlo nasávajícího vzduchu,tím y to mohlo taky byt protože po nastartování nejde sitič a otačky jsou tak kolem 1000 otaček a nižžší.Tak si řídící jednotka myslí že je dvacet stupnů a nenastaví sitič,ale to je jen logika.kouknu na to o tydnu akorad je špatný že když to chytne tak pak to jde nastartovat a to pak je chyba protože se nic nezjistí pak už to jde startovat po zahřátí to jen z mých postřehu,ale tuhle bylo auto venku a nastartovalo,to cidlo funguje jako bymetal a ten nastavuje asi odpor do jednotky,kde se to čidlo nachazí na to sání že by se tak sekalo.no uvidíme.
Jenže to samý Ti udělá i čidlo teploty vody... ŘJ nastaví teplotu 20 stupnů a tomu přizpůsobí i složení směsi... A pokud je mráz, tak to prostě nejede...
Fiat Tipo 2.0 i.e 8V GRANTURISMO
cca. 350 000 km už je K.O., jen motor je stále O.K.
Nyní Tipo 1.4, 51KW, které mě mile překvapilo..
Bude transplantace a znovuoživení 2.0 ie
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
čidlo teploty vody je právě to nejdůležitější při startu a těsně po něm, protože podle něj se nastavuje sytič (poloha krokomotorku a délka vstřiku. potom jak se motor už trošku proběhne, tak si ho jednotka udrží i bez čidla vody podle signálů podtlaku a lambdy, takže to čidlo už tam být nemusí.
Fiat Tipo 2.0 8V Turbo r.v. 1991, motor 2012 - Killer on The Road Performance & tuning
ex Tipo 1.9TDs, 1.6DOHC a 2.0 8V, Alfa Romeo 145, ex Fiat Bravo 1.9 TD100s a 1.6 16V
Lancia Delta II 1.8 16V GT 100kW by Zender - žluťásek
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
mirda41
Tempra 1,6 ie 57 kW r.v. 1991
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
dříve Tempra 1.6ie.cat 55kW (159A3.048) r.v. 1992
nyní Marea Weekend 1.6 76kW r.v. 1998
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Tak konečně jsem se dal do tý opravy podle vašich rad a myslím že už jsem na to přišel,tak jak tu bylo řečeno tak přijdu k autu otočím klíčkem a čerpadlo neseplo,ale asi po 3s něco cvaklo to bylo relátku k čerpadlu,jdu dál dám připravil jsem si zkousecku s krokodýlkem a měřím napětí u konektoru na víčku nádrže -žárovka svítí po 3s zhasla ,tak vyndavám čerpadlo dám zkoušečku přímo na matky čerpadla svítí po 3s vypne takže závěrem je špatný to benzínový čerpadlo tak jsem to vyndal prostříknul konkorem a to se rozeběhlo.Chtěl bych se zeptat jde nějak rozebrat to čerpadlo(je to vlastně plastova trubka a má sání a výtlak) měl už ho někdo rozebrané,a za další kde by se dalo sehnat jiný nový nebo použitý?Jinak dík za radu s tou žárovkou-Goood rada
Jak jsem ti psal, řešil jsem to samý...
Nový čerpadlo jsem nekupoval.. Jen jsem to starý pořádně propláchl, prostřík, natankoval plnou na SHELLce a přidal velfobin...
Zatím mám už půl roku klid...
Zkus tohle a když ani to nepomůže, tak pak bych řešil nový..
Jinak u čerpadla jde sundat jen to dno, zbytek je víceméně zalisovanej v gumě..
Sundej to dno, je tam jen namáčklý, pod ním je našroubovaný sítko, to sundej, vyčisti a vše co je pod ním omyj benzinem.. Víc nic nemá cenu dělat..
Fiat Tipo 2.0 i.e 8V GRANTURISMO
cca. 350 000 km už je K.O., jen motor je stále O.K.
Nyní Tipo 1.4, 51KW, které mě mile překvapilo..
Bude transplantace a znovuoživení 2.0 ie
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
mirda41
Tempra 1,6 ie 57 kW r.v. 1991
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
mirda41
Tempra 1,6 ie 57 kW r.v. 1991
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
poznámka k čidlu teploty vody: já ho měl úplně přerušený, že měřák dával nulu (při jakékoli teplotě), což muselo v řj udělat pěknej mišmaš, auto nestartovalo ani v srpnu v poledne, ani ráno v listopadu to jestli se dá nastarovat po odpojení (v nouzovém režimu), to jsem nezkoušel.
Tipo 1.6 i.e cat AGT (OHC) - r.v. 1990
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
mirda41
Tempra 1,6 ie 57 kW r.v. 1991
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Fiat Tipo 2.0 8V Turbo r.v. 1991, motor 2012 - Killer on The Road Performance & tuning
ex Tipo 1.9TDs, 1.6DOHC a 2.0 8V, Alfa Romeo 145, ex Fiat Bravo 1.9 TD100s a 1.6 16V
Lancia Delta II 1.8 16V GT 100kW by Zender - žluťásek
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.