Rozvody 2.0Dohc
15 roků 10 měsíců zpět #1
od mijo7
Rozvody 2.0Dohc vytvořil uživatel mijo7
Zdráví potreboval bych pomoct z rozvody na dvouvačkoví motor fiat tipo nevím jak to mám nastavit prosím poradte jak nato Dík všem za rady
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
15 roků 10 měsíců zpět #2
od hondzik1
Zdar..
Píst prvního válce musí být v horní úvrati(na řemenici u kliky je nálitek a musí být srovnanej s nálitkem na tělese olejovýho čerpadla), nastav vačky podle značek . Lépe viditelné jsou při pohledu jakoby ze strany řidiče otvory v tom krycím plechu a nálitky jsou na krytech vačkových hřídelí a na řemenicích.
Až budeš mít nastaveno, začneš dělat vyvažováky..
Píst 1. válce stále v HÚ.
Levá řemenice vyvažováku: Nálitek na řemenici a na tělese vodního čerpadla
Pravá řemenice: Nálitek ne řemenici a na krytu rozvodáku..
Neni to nic složitýho, ale nezapomen na několik důležitech věcí..:
1.- řemenice na klikovým hřídeli je utažena šroubem s levým závitem a momentem 190Nm, tak ať ho neurveš.
2.- při nastavování pozor na otáčení motorem, ať si nezkurviš ventily.. Správně by jsi s ničím samostatně neměl otočit o víc, jak 90 stupnů.. Tedy čtvrt otáčky..
3.- Nezapomenout, že PÍST PRVNÍHO VÁLCE MUSÍ BÝT V HORNÍ ÚVRATI!!!!
Držim palce...
Fiat Tipo 2.0 i.e 8V GRANTURISMO
cca. 350 000 km už je K.O., jen motor je stále O.K.
Nyní Tipo 1.4, 51KW, které mě mile překvapilo..
Bude transplantace a znovuoživení 2.0 ie
Odpověděl hondzik1 pro téma Re: Rozvody 2.0Dohc
Zdráví potreboval bych pomoct z rozvody na dvouvačkoví motor fiat tipo nevím jak to mám nastavit prosím poradte jak nato Dík všem za rady
Zdar..
Píst prvního válce musí být v horní úvrati(na řemenici u kliky je nálitek a musí být srovnanej s nálitkem na tělese olejovýho čerpadla), nastav vačky podle značek . Lépe viditelné jsou při pohledu jakoby ze strany řidiče otvory v tom krycím plechu a nálitky jsou na krytech vačkových hřídelí a na řemenicích.
Až budeš mít nastaveno, začneš dělat vyvažováky..
Píst 1. válce stále v HÚ.
Levá řemenice vyvažováku: Nálitek na řemenici a na tělese vodního čerpadla
Pravá řemenice: Nálitek ne řemenici a na krytu rozvodáku..
Neni to nic složitýho, ale nezapomen na několik důležitech věcí..:
1.- řemenice na klikovým hřídeli je utažena šroubem s levým závitem a momentem 190Nm, tak ať ho neurveš.
2.- při nastavování pozor na otáčení motorem, ať si nezkurviš ventily.. Správně by jsi s ničím samostatně neměl otočit o víc, jak 90 stupnů.. Tedy čtvrt otáčky..
3.- Nezapomenout, že PÍST PRVNÍHO VÁLCE MUSÍ BÝT V HORNÍ ÚVRATI!!!!
Držim palce...
Fiat Tipo 2.0 i.e 8V GRANTURISMO
cca. 350 000 km už je K.O., jen motor je stále O.K.
Nyní Tipo 1.4, 51KW, které mě mile překvapilo..
Bude transplantace a znovuoživení 2.0 ie
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
15 roků 10 měsíců zpět #3
od alain
Lancia Kappa 2.4 TDS v Kůží
Odpověděl alain pro téma Re: Rozvody 2.0Dohc
Lancia Kappa 2.4 TDS v Kůží
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Vygenerováno za 0.278 sekund