Jak poznám propálený těsnění pod hlavou/ prasklou hlavu
Tak do novýho roku jsem s mým autíčkem vstoupil tak, že mi bouchnul chladič, padnul pod auto a zůstal kdesi...
Nespozoroval jsem to hned, takže jsem asi ještě 7 km jel bez vody... Ručička teploměru vylítla na 130 až po delší dobe
Chladič už mám novej, naplněno, vše O.K.
Auto normálně startuje, jede, má tah, do vody mi to nefouká, šlem na olejovým víčku neni, bílej dým z výfuku neni... Nebo aspoň se nic nezměnilo oproti stavu předtím...
Jen se ptám: Je možný, že to motor přežil bez úhony?? Nebo jak zjistit, jestli nemám propálený těsnění pod hlavou, nebo nedejbože prasklou hlavu mimo výše uvedených věcí...
Díky za názory...
Fiat Tipo 2.0 i.e 8V GRANTURISMO
cca. 350 000 km už je K.O., jen motor je stále O.K.
Nyní Tipo 1.4, 51KW, které mě mile překvapilo..
Bude transplantace a znovuoživení 2.0 ie
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
taky mi kdysi na tipu bouchnul zarostlej chladič (pozdě jsme si všimnul stoupající teploty a pozdě zapnul větrák..čímž už nebyla šance teplotu srazit..)...od tý doby po výměně stále jezdím...
nedávno se mi při ladění mašiny podařilo uvařit i mašinu -nějak nešlo nasát vou z nádrže,tak se motor neměl šanci jak zchladit...doufám že to litinová hlava a vložky přežily bez pokroucení..by to jinak bylo na mašli (2 roky práce při pořádání akcí v h...u ) ..nechal sem chcíplej motor spadnout na 80°C pak se v tý zimě objetoval a klasicky nabral vodu a motor nehcla běžet 15minut pod vodou..
coupe 2l 16V ... no cement
tipo 2l 8V RIP-> 2l 16V alive
stilo 1.8 16v
156 2.5 V6
bravo HGT 175 alive
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Pak už odtah, novej chladič, antifreeze na -40 stupňů...
Zatim nepozoruju nic... Snad ten mráz v něčem pomohl... V době jízdy bylo -12 stupňů tak to snad ustál bez úhony...
Fiat Tipo 2.0 i.e 8V GRANTURISMO
cca. 350 000 km už je K.O., jen motor je stále O.K.
Nyní Tipo 1.4, 51KW, které mě mile překvapilo..
Bude transplantace a znovuoživení 2.0 ie
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Co všechno se mohlo stát s motorem, po cca 7 km jízdy absolutně bez vody a hlavně bez chladiče, když mi pak teplota vylítla na 130 (dál ani nejde)
Ale motor stále běží a chytá napoprvé...
Fiat Tipo 2.0 i.e 8V GRANTURISMO
cca. 350 000 km už je K.O., jen motor je stále O.K.
Nyní Tipo 1.4, 51KW, které mě mile překvapilo..
Bude transplantace a znovuoživení 2.0 ie
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
1.6 DOHC r.v.89,naj.220 000Km,spotř.8.2L/100
Šlape jako hodinky,ale nemá STK,spinká v depozitu.
Opel AstraF 1.7TDs,momentálně plně využito.
Fiat 127, spotř.5.2L/100 ,spinká v garáži.
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Fiat Tipo 2.0 8V Turbo r.v. 1991, motor 2012 - Killer on The Road Performance & tuning
ex Tipo 1.9TDs, 1.6DOHC a 2.0 8V, Alfa Romeo 145, ex Fiat Bravo 1.9 TD100s a 1.6 16V
Lancia Delta II 1.8 16V GT 100kW by Zender - žluťásek
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
ono za tu dobu co to mam sem tam dolejval voud tak jednou max dvakrat a to jen trosku tak me nenapadlo ani ze by se mohla ztracet
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
coupe 2l 16V ... no cement
tipo 2l 8V RIP-> 2l 16V alive
stilo 1.8 16v
156 2.5 V6
bravo HGT 175 alive
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
co se může stát při jízdě bez vody? přidřený písty jsou častej jev... kdyby tipo mělo vložky válců,tak díky přidření pístů se vložky můžou hnout
Auto necvaká, nic v něm nebouchá, nemlátí... Stále jde skvěle do otáček... A je tichoučkej jak ....
Tak snad je to v poho a přidřený to nemám...
co ještě může bejt :
Fiat Tipo 2.0 i.e 8V GRANTURISMO
cca. 350 000 km už je K.O., jen motor je stále O.K.
Nyní Tipo 1.4, 51KW, které mě mile překvapilo..
Bude transplantace a znovuoživení 2.0 ie
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Souhlasím. Nemrznoucí směs vznikne teprve zředěním kondenzátu s vodou.ten antifríz na -40 doporučuju ještě trochu zředit,jinak ti to sežere těsnění.
Teď nechci rozvádět problém, ale u 1.9TD, při poklesu hladiny vody nedochází k čerpání vody přes radiátor. Takže lehce poznáš, hlavně v zimě, že hladina vody je nižší než minimum na expanzceJinak chladič měl úplně suchej, jeho celé chlazení probíhalo v radiátoru uvnitř auta
FIAT Tipo 1.9TDsX Gran Turismo (přenecháno rodičům)
Mitsubishi Galant 2.0 GLX
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Teď nechci rozvádět problém, ale u 1.9TD, při poklesu hladiny vody nedochází k čerpání vody přes radiátor. Takže lehce poznáš, hlavně v zimě, že hladina vody je nižší než minimum na expanzce
No já jsem se taky právě divil, ale Jenda to potvrdí, neměl v hadicích ke chladiči vůbec vodu. Taky jsem právě se ptal, jestli to topí a majitel řekl, že dobře. Voda k radiátoru šla normálně, hadice byly teplý. Taky mi to nejde moc do hlavy, ale jak je vidět, možné je vše On asi neotevíral termostat, takže voda pořád jen jela do topení a zpět
Fiat Tipo 2.0 8V Turbo r.v. 1991, motor 2012 - Killer on The Road Performance & tuning
ex Tipo 1.9TDs, 1.6DOHC a 2.0 8V, Alfa Romeo 145, ex Fiat Bravo 1.9 TD100s a 1.6 16V
Lancia Delta II 1.8 16V GT 100kW by Zender - žluťásek
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Ten už je naředěnej... Takže nic neudělá... Koncentrát tuhne při -12,ten antifríz na -40 doporučuju ještě trochu zředit,jinak ti to sežere těsnění.
v poměru 1:1 tuhne při -40 stupních
A i kdyby byl neředěnej, nesžere nic, je to jen monoglycerol, ten je neagresivní... Ne jako fridex.. To je sajrajt..
Fiat Tipo 2.0 i.e 8V GRANTURISMO
cca. 350 000 km už je K.O., jen motor je stále O.K.
Nyní Tipo 1.4, 51KW, které mě mile překvapilo..
Bude transplantace a znovuoživení 2.0 ie
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.