tipo 1.4 ie nestaruju

Více
15 roků 10 měsíců zpět #1 od zajdaja
tipo 1.4 ie nestaruju vytvořil uživatel zajdaja
ahoj,jestli to dobre chapu dle temat tady tak kdyz je spatny snimac otace
nejde jiskra a nebezi ani cerpadlo???
je vubec mozna porucha zapalovaciho modulu tak aby behem jizdy klekl
uplne a definitivne?

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
15 roků 10 měsíců zpět #2 od zajdaja
Odpověděl zajdaja pro téma Re: tipo 1.4 ie nestaruju
jeste mne napadlo,ze se tady hodne hovori o vlivu ukostreni na chod motoru a vubec i jeho nastartovani.
je tady nekde planek kde jsou ukostrovaci body??FIAT TIPO 1.4 ie-51 kw
dekuji

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
15 roků 10 měsíců zpět #3 od jamk1
Odpověděl jamk1 pro téma Re: tipo 1.4 ie nestaruju
Ak Ti to neštartuje a ani nebeží čerpadlo, tak sa ako prvé pozri na kostru, ktorá je na zadnej strane nasávaceho potrubia a skontroluj - ale naizaj poriadne - ukostrenie, ktoré je pod držiakom batérie Je tam pripojený hlavný mínusový kábel od akumulátora, ktorý jednak zabezpečuje spojenie s karisériou a ďalej pokračuje ako prepojenie na prevodovku. Ale pozor sú tam dva tenké - tuším čierne kábliky - a na tie sa obzvlášť zameraj. Jeden je k indukčnejcievke a druhý tuším kostra k benzínovému čerpadlu. Ale tým druhým som si nie celkom istý. Ale pozri sa najprv po tých veciach.

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
15 roků 10 měsíců zpět #4 od patrac
Odpověděl patrac pro téma Re: tipo 1.4 ie nestaruju
doporučuji podívat se i na svíčky v jakém sou stavu. Tipo 1,6ie od Máti fungovalo naprosto v pohodě večer zaparkovala ráno nenastartovala. motor se točil ale nic vyměnil jsem svíčky a na brnk. a to měly svíčky asi 8 000km... přešel jsem z Champion na Brisk tak uvidíme jak se budou chovat. :twisted:

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
15 roků 10 měsíců zpět #5 od zajdaja
Odpověděl zajdaja pro téma Re: tipo 1.4 ie nestaruju
no o tech svickach jsem tady take hodne cetl :lol: kouknu na to a dam vedet.jeste nejak nemuzu najit ukostrovaci body vzadu na motoru,jak rikas na sani.
ja jsem jel v poho,ani znamka nejake poruchy,zajedu k pumpe,stojim ve fronte,motor bezi na volnobeh a najednou zdech,konec uz nechyta
8O v sobotu jedu na vrakac,koupim cidlo otacek a zapalovaci modul.
inducku jinou mam.
cerpadlo jde,skousel jsem tam pripojit proud a cerpadlo maka,jeste jse pro jistotu povolil hadicku a malem me to omylo :P
takze to bude jen neco kolem zapalovani.
zatim dikes

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
15 roků 10 měsíců zpět #6 od zajdaja
Odpověděl zajdaja pro téma Re: tipo 1.4 ie nestaruju
tak jsem vycistil kostry a nic.tak to asi hodim ze skali.uz me to nebavi

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
15 roků 10 měsíců zpět #7 od jamk1
Odpověděl jamk1 pro téma Re: tipo 1.4 ie nestaruju
Este to nikam nehadz. Trpezlivost. Vzadu na sacom potrubi mas jednou 6mm skrutkou na 10 kluc pripevnene dva kable. No a tie pod tou baterkou - hlavne tie dva tenke poriadne skontrolovat. To su svine. Skontroluj si najprv pri odpojenej baterke, ci je ten kabel skutocne vodivy. A nezabudni potom pri startovani vybrat z hlavy rozdelovaca stredny kabel, prilozit ho cca 5mm od kostry a pozriet sa, ci mas iskru.

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
15 roků 10 měsíců zpět #8 od zajdaja
Odpověděl zajdaja pro téma Re: tipo 1.4 ie nestaruju
kdepak,na sacim potrubi zadne kabliky nejsou ale dva cerne s ockem
mam prisroubovane sroubem pod zapalovaci, ,modulem.je mozne ze odesel ten modul zapalovani?
mam na nej podezreni a nebo cidlo otacek?asi to zatim nebudu lamat pres koleno.jak jsem psal.v sobotu zajedu na fiat vrakac.koupim cidlo,ten zap.modul a kurna snad uz nic jineho tam neni.joo jeste ridici jednotka.tu mam nahradni taky.taky mam blbe ze se vtom musim stourat pred panelakem na dlazbe.
zatim diky,pak dam vedet :roll:

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
15 roků 10 měsíců zpět #9 od jamk1
Odpověděl jamk1 pro téma Re: tipo 1.4 ie nestaruju
Cidlo odmeras tak, ze rozpojis dvojpolovy konektor a musis zmeras odpor ohmmetrom. Odpor by mal byt asi 750 Ohmov. Plus - minus Ale podstatne je ab si ho nameral a aby nebol samotny snimac, ktory je naskrutkovany na strane zotrvacniku poskodeny.
Priznam sa, ze este som nevidel Tipo, ktore by nemalo ten zemniaci kabel na sacom potrubi No mozne je vsetko.
A diely z vrakoviska? Radsej si pozicaj od niekoho z chodiveho auta, to mas istotu ze su tie diely v poriadku. Nahodou kupis na vrakaci vadne a budes zbytocne hladat.

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
15 roků 10 měsíců zpět #10 od jamk1
Odpověděl jamk1 pro téma Re: tipo 1.4 ie nestaruju
Este k tym dvom ciernym pod baterku. Oni su mozno aj pekne, ciste, nezoxydovane, ale nemaju prechod z toho zemniaceho ocka na samotny kabel. Presne to bol moj pripad a hladal som ako sprosty nez som na to dosiel.
Este si pozri, na deliacej stene motora mas cierny plastovy kryt priskrutkovany dvomi skrutkami a pod nim dve relatka. Jedno z nich je rele benzinoveho cerpadla. Pozri sa, ci po zapnuti zapalovania to rele zopne na dobu asi 2-3 sekundy. Pozrui, ci mas iskru a este ospoj hlavny kabel z riadiacej jednotky a znovu ho zasun naspat. Takisto pozri konektor od potenciometra skrtiacej klapky. Mnohokrat staci konektory iba rozpojit a znovu spojit a auto ide, akoby sa nic nestalo.

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
15 roků 10 měsíců zpět #11 od jamk1
Odpověděl jamk1 pro téma Re: tipo 1.4 ie nestaruju
Este k tym dvom ciernym pod baterku. Oni su mozno aj pekne, ciste, nezoxydovane, ale nemaju prechod z toho zemniaceho ocka na samotny kabel. Presne to bol moj pripad a hladal som ako sprosty nez som na to dosiel.
Este si pozri, na deliacej stene motora mas cierny plastovy kryt priskrutkovany dvomi skrutkami a pod nim dve relatka. Jedno z nich je rele benzinoveho cerpadla. Pozri sa, ci po zapnuti zapalovania to rele zopne na dobu asi 2-3 sekundy. Pozri, ci mas iskru a este odpoj hlavny kabel z riadiacej jednotky a znovu ho zasun naspat. Takisto pozri konektor od potenciometra skrtiacej klapky. Mnohokrat staci konektory iba rozpojit a znovu spojit a auto ide, akoby sa nic nestalo.

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
15 roků 10 měsíců zpět #12 od tommy
Odpověděl tommy pro téma Re: tipo 1.4 ie nestaruju
Sem rád,že mluvíte o tech dvou kabelech pod baterkou...taky mi to zdechlo a byl to pravě ten slabí od cívky,ale nikdy jsem nevěděl na co je ten druhý,takže říkate čerpadlo jo.... :?:


1.6ie 93"

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
15 roků 9 měsíců zpět #13 od zajdaja
Odpověděl zajdaja pro téma Re: tipo 1.4 ie nestaruju
no pises ze ty dva kostrici pod batrekou,tedy ze jeden kostri civku.nojo.
kdyz se ale podivas na konektor civky tak tam zadny cerny nevede
neni civka ukostrena tim ze prisroubovana kovovym obalem na kostru vozidla???
no nevim,nemam ted na to ani moc casu,pristi tyden na to vletim.
no ale borci,je teda pravda jedno!kjdysi davno jsem mel uno :D .jeden Manik me tam montoval alarm s imobiliserem.asi za tyden po te montazi
jsem to nemohl natocit.auto chytlo a imobil.me motor vypl a spustil alarm. :x ja toho manika proklel a zle ho vyzval k odpovednosti.borec prijelsundal kostrici kabel.ten silny od baterky a stahl me znich ty sroubovaci ocka.tam to bylo zelene jako jarni louka.ocistil,namackl obycejnejma sikovkama a uno makalo :lol:
no jo,v mem pripade mam asi nekde poruchu.ja sazim bna ten zap.modul
zatim ahoj.

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
15 roků 9 měsíců zpět #14 od Vali
Odpověděl Vali pro téma Re: tipo 1.4 ie nestaruju
No je těžké takto od stolu házet moudré teorie, ale dle toho co popisuješ, bych to hádal na snímač otáček. zapalovací modul by to mohl být taky,ale ten se zas tak moc jako snímač nekazí. Ale jak říkám, teorie od stolu.

Fiat Tipo 1.6 i.e. , 1990, černá barva,
prej 130 000km...což už vím, že nejní pravda
Ale šlechtím ,co se dá, přirostl k srdci mrška
fiattipo.net/modules/gallery2/main.php?g2_itemId=651

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Vygenerováno za 0.472 sekund
Powered by Kunena fórum