Čidlo teploty nasávaného vzduchu
čidlo teploty chladící kapaliny, tak jsem nedojel nikam
Prostě mi na
kři?ovatce chcíplo auto a nenastartoval jsem ani za nic. Musel jsem nechat
vychladnout motora pak to teprve naskočilo. Měl jsem odpálené čidlo jen v jednom
místě a to pri teplotě cca 85 stupňů celsia. Ne? se motor zahřál, běřel
normálně. Nepomohl mi ani nouzový re?im ŘJ. Tak proto říkám, ?e čidla teploty
doká?ou pěkné prasárny.
Taky jsem byl na emisích a měl jsem je 10 překročeny.
Kdy? chlapík zkou?el co ode?lo a odpojil čidlo teploty nasávaného vzduchu, motor
u? nenaskočil. Tak to je druhý důvod proč pí?u to co pí?u.
Snad nikdo z vás
nebude mít podobné problémy.
Zvý?ené emise byly nakonec tím, ?e se mi
uvolnilo gufero na ventilu sání a nasávalo to společněs běnzínem i olej. Holt
smůla:-(
Tipo 1.6 HF Turbo (831B7.046), r.v. 1991 digital, spotřeba kolem 8 l na 100 km:-) Tel: 732 514 955
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
isté skúsenosti. Po odpojení ktoréhokožvek tepelného čidla motor zdochol a bez
čidla nenaskočil. Pokiaž viem, tak to nahrádzanie pevnými hodnotami výpadku
čidla (90°C čidlo vody, 20°C čidlo vzduchu) sa deje pri vstrekovaniach BOSCH nie
v?ak u MULTECu. Je to síce informácia z nie vežmi dôveryhodného zdroja, ale
podža mojich skúseností asi pravdivá.
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Mám presne také isté skúsenosti. Po odpojení
ktoréhokožvek tepelného čidla motor zdochol a bez čidla nenaskočil. Pokiaž viem,
tak to nahrádzanie pevnými hodnotami výpadku čidla (90°C čidlo vody, 20°C čidlo
vzduchu) sa deje pri vstrekovaniach BOSCH nie v?ak u MULTECu. Je to síce
informácia z nie vežmi dôveryhodného zdroja, ale podža mojich skúseností asi
pravdivá.
Taky jsi to myslím a jsem rád, ?e nejsem za
blbce a stalo se to někomu dal?ímu:-) To ?e hybějící čidlo nahradí řídící
jednotka pevněnastavenými ůdáji plati pro Bosch ne pro Multec. Nevím jestli mám
zrovna Multec, ale asi jo kdy? mám 1.6 DOHC a motor 149.C2.046.
Tipo 1.6 HF Turbo (831B7.046), r.v. 1991 digital, spotřeba kolem 8 l na 100 km:-) Tel: 732 514 955
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
som sa spitat ze kolko vyvodovu lambda somdu mate v 1,6 DOHC???
1,6 DGT cat.i.e DOHC 66kw
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
jedovývodová nevyhrievaná.. Ja tam mám teraz trojvývodovú vyhrievanú, ale
vyhrievanie som pre zaneprázdenos? e?te nedorie?il .
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
sprava?? mas 1,6 DOHC???co spotreba???
1,6 DGT cat.i.e DOHC 66kw
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
vyhřívání nemusí? ani zapojovat, tam je teplo dost:-)
Originál DOHC má 1
vývod a druhý dělá kostra. Jestli potřebuje? novou sondu, tak jsem nedávno
kupoval univerzální od NGK za 1200 a nemám problém:-)
Tipo 1.6 HF Turbo (831B7.046), r.v. 1991 digital, spotřeba kolem 8 l na 100 km:-) Tel: 732 514 955
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
nevim jake mate Vy zkusenosti, ale ja zace vim, ze pokud jsem mel v prd... cidlo
teploty nas. vzduchu, tak jsem jej normalne vypojil a pouze zasvitila kontrolka
vstriku, motor zmenil sice otacky, ale jelo to dal. Taky tam mam GM SPI
vstrikovani MULTEC. To stejne mam odzkousene i na zapalovacim modulu a i cidlu
tlaku nas. vzduchu.
Co se tyce toho motoru DOHC, uz jsem v minulosti
uvazoval o zmene, z duvodu spotreby - zda se mi dost velka (je sice pravda, ze
jezdim vetsinou dost kratke trasy - 3,5km do prace a zpatky), ale je mi to lito.
Zvykl jsem si na ten vykon, akceleraci a taky, ze jsem si ho dost osahal a vim,
co od nej muzu ocekavat, zatim mne nezklamal.
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Dakujem ti za ochotu ale este jednu mam doma z 1,6 OHC 57kw krote
som zlikvidoval a chcel by som ju dam dat ale neviem co to bude robit. ale asi
to skusim a budem mudrejsi.
1,6 DGT cat.i.e DOHC 66kw
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
petr1978:
Dakujem ti za ochotu ale este jednu mam
doma z 1,6 OHC 57kw krote som zlikvidoval a chcel by som ju dam dat ale neviem
co to bude robit. ale asi to skusim a budem
mudrejsi.
No, zkus to. Nějak to dopadne:-)
Tipo 1.6 HF Turbo (831B7.046), r.v. 1991 digital, spotřeba kolem 8 l na 100 km:-) Tel: 732 514 955
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
teraz v aute trojvývodovú lambdu z 57kW OHC a ide v pohode.
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
- obelix
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.