po zahřátí nestartuje
15 roků 9 měsíců zpět #1
od Jan
po zahřátí nestartuje vytvořil uživatel Jan
Ahoj lidi, mám problém, mám tipo 1.1 a když zahřeju pořádně motor na plnou teplotou tak je konec se startováním, neháže to jiskru, neví někdo čím to může být ? jak se motor po nějaké době ochladí tak už to jde
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
15 roků 9 měsíců zpět #2
od Charles
Fiat Tipo 2.0 8V Turbo r.v. 1991, motor 2012 - Killer on The Road Performance & tuning
ex Tipo 1.9TDs, 1.6DOHC a 2.0 8V, Alfa Romeo 145, ex Fiat Bravo 1.9 TD100s a 1.6 16V
Lancia Delta II 1.8 16V GT 100kW by Zender - žluťásek
Odpověděl Charles pro téma Re: po zahřátí nestartuje
Tý jo, prosím mohl bys udělat fotky motoru a poslat mi je? tipo 1.1 je rarita a to dost, teď se na foru chystá projekt se všemi motorizacemi. Opravdu dík a sorry že ti lezu do tipocu
Jinak k tématu, nevím jak moc je ten motor podobnej třeba 1.4, ale mohl by být problém v čidle otáček motoru
Jinak k tématu, nevím jak moc je ten motor podobnej třeba 1.4, ale mohl by být problém v čidle otáček motoru
Fiat Tipo 2.0 8V Turbo r.v. 1991, motor 2012 - Killer on The Road Performance & tuning
ex Tipo 1.9TDs, 1.6DOHC a 2.0 8V, Alfa Romeo 145, ex Fiat Bravo 1.9 TD100s a 1.6 16V
Lancia Delta II 1.8 16V GT 100kW by Zender - žluťásek
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
15 roků 9 měsíců zpět #3
od Jan
Odpověděl Jan pro téma Re: po zahřátí nestartuje
v pohodě, snímač tam žádný není, je to motor co dávali do una , prostě jednoduchý obyčejný karburátor bez jakékoliv elektroniky
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
15 roků 9 měsíců zpět #4
od Charles
Fiat Tipo 2.0 8V Turbo r.v. 1991, motor 2012 - Killer on The Road Performance & tuning
ex Tipo 1.9TDs, 1.6DOHC a 2.0 8V, Alfa Romeo 145, ex Fiat Bravo 1.9 TD100s a 1.6 16V
Lancia Delta II 1.8 16V GT 100kW by Zender - žluťásek
Odpověděl Charles pro téma Re: po zahřátí nestartuje
no ale nějaká elektrika tam přece bude Má to zapalovací modul a nebo nějakou obyčejnou cívku? Jak jsou na tom svíčky, kabely, rozdělovač?
Fiat Tipo 2.0 8V Turbo r.v. 1991, motor 2012 - Killer on The Road Performance & tuning
ex Tipo 1.9TDs, 1.6DOHC a 2.0 8V, Alfa Romeo 145, ex Fiat Bravo 1.9 TD100s a 1.6 16V
Lancia Delta II 1.8 16V GT 100kW by Zender - žluťásek
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
15 roků 9 měsíců zpět #5
od Jan
Odpověděl Jan pro téma Re: po zahřátí nestartuje
všechno vypadá v pořádku, jak je motor studený a klidně do těch -20 jak bylo nedávno tak to chytne okamžitě,i těch 60 - 70 stupňů ještě startuje,ale jak má víc tak konec
p.s. fotku ti udělám zítra
p.s. fotku ti udělám zítra
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
15 roků 9 měsíců zpět #6
od rs
Quod licet Jovi,non licet bovi.
Persona non grata.
Odpověděl rs pro téma Re: po zahřátí nestartuje
No do tipa se daval motor 1.1 ze vstrikem mono-motronic.Karburator z Una mel jiny objem a vykon.
Takze pokud tam mas karbec a nemas digiplex tak je to jednoduche.V rozdelovaci je prerusovac a ten to delat nemuze(kontakt zavisly na teplote jsem jeste nepotkal).No a zustava ti jen inducka,ktera prozmenu byva casto zavisla ne teplote.Takze rucne prozkouset haze-li to jiskru (palivo jsi predpokladam kontroloval).
Takze pokud tam mas karbec a nemas digiplex tak je to jednoduche.V rozdelovaci je prerusovac a ten to delat nemuze(kontakt zavisly na teplote jsem jeste nepotkal).No a zustava ti jen inducka,ktera prozmenu byva casto zavisla ne teplote.Takze rucne prozkouset haze-li to jiskru (palivo jsi predpokladam kontroloval).
Quod licet Jovi,non licet bovi.
Persona non grata.
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
15 roků 9 měsíců zpět #7
od Jan
Odpověděl Jan pro téma Re: po zahřátí nestartuje
jiskru to právě neháže
foto motoru :
img519.imageshack.us/my.php?image=p1000195zp5.jpg
a
img519.imageshack.us/my.php?image=p1000196im4.jpg
foto motoru :
img519.imageshack.us/my.php?image=p1000195zp5.jpg
a
img519.imageshack.us/my.php?image=p1000196im4.jpg
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
15 roků 9 měsíců zpět #8
od rs
Quod licet Jovi,non licet bovi.
Persona non grata.
Odpověděl rs pro téma Re: po zahřátí nestartuje
Tak prozkousej tu inducku.
Zmer je-li na ni napeti po otoceni klicem.Ta predpokladam bude kdyz to studene jezdi.No a druha strana inducky je prizemnovana prerusovacem.Takze pokud tu druhou stranu(ktera vede k prerusovaci) pripojis na zem a odpojis tak ti musi prezkocit jiskra.Pro tuto zkousku odpoj vn kabel z palce a dej ho nekam do blizkosti kostry auta.Pokud jiskra neprezkoci tak je treba inducku ulozit do komunalniho odpadu a provest vymenu za jinou.Pokud prezkoci tak je problem v rozdelovaci nebo palci nebo mas maly odtrh na kontaktu prerusovace a vlivem teploty dochazi k deformaci zakladove desky a kontakt se nerozpina(cimz si vlastne odporuji,todle je kontakt zavisly na teplote).
Nakonec nezbyva nez podotknout: Pro vlastni bezpeci a zdravi tuto zkousku provedej v rukavicich
Vzhuru do zkouseni
Zmer je-li na ni napeti po otoceni klicem.Ta predpokladam bude kdyz to studene jezdi.No a druha strana inducky je prizemnovana prerusovacem.Takze pokud tu druhou stranu(ktera vede k prerusovaci) pripojis na zem a odpojis tak ti musi prezkocit jiskra.Pro tuto zkousku odpoj vn kabel z palce a dej ho nekam do blizkosti kostry auta.Pokud jiskra neprezkoci tak je treba inducku ulozit do komunalniho odpadu a provest vymenu za jinou.Pokud prezkoci tak je problem v rozdelovaci nebo palci nebo mas maly odtrh na kontaktu prerusovace a vlivem teploty dochazi k deformaci zakladove desky a kontakt se nerozpina(cimz si vlastne odporuji,todle je kontakt zavisly na teplote).
Nakonec nezbyva nez podotknout: Pro vlastni bezpeci a zdravi tuto zkousku provedej v rukavicich
Vzhuru do zkouseni
Quod licet Jovi,non licet bovi.
Persona non grata.
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
15 roků 9 měsíců zpět #9
od Jan
Odpověděl Jan pro téma Re: po zahřátí nestartuje
díky za radu, jdu to zkusit .Přerušovačem to nejspíš nebude,žádný tam není,je to bezkontaktní ale možná nedejbože ta indukční cívka
p.s. je možné ji nahradit jinou? npř. starou ze škodovky ?
p.s. je možné ji nahradit jinou? npř. starou ze škodovky ?
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
15 roků 9 měsíců zpět #10
od rs
Tak a ted ti uz opravdu nerozumim.Prvne tvrdis ze tam snimac neni a ted zas pises ze zapalovani je bezkontaktni.Na todle se spatne odpovida gor kdyz jsem nikde nenasel ze by se tenhle motor do Tipa daval.
No nic.Pokud tam je bezkontaktni zapalovani a je to fakt motor ala Uno(delal se i z prerusovacem)tak u civky je i vlastni modul zapalovani e ten se choval timto nehezkym zpusobem.
Quod licet Jovi,non licet bovi.
Persona non grata.
Odpověděl rs pro téma Re: po zahřátí nestartuje
v pohodě, snímač tam žádný není, je to motor co dávali do una , prostě jednoduchý obyčejný karburátor bez jakékoliv elektroniky
Tak a ted ti uz opravdu nerozumim.Prvne tvrdis ze tam snimac neni a ted zas pises ze zapalovani je bezkontaktni.Na todle se spatne odpovida gor kdyz jsem nikde nenasel ze by se tenhle motor do Tipa daval.
No nic.Pokud tam je bezkontaktni zapalovani a je to fakt motor ala Uno(delal se i z prerusovacem)tak u civky je i vlastni modul zapalovani e ten se choval timto nehezkym zpusobem.
Quod licet Jovi,non licet bovi.
Persona non grata.
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
15 roků 9 měsíců zpět #11
od Jan
Odpověděl Jan pro téma Re: po zahřátí nestartuje
omlouvám se, špatně jsem se asi vyjádřil je to obyčejný motor s karburátorem a jednoduchou elektrikou,žádné vstřikování,snímače kde čeho, váhy vzduchu atd. jinak problém se zdá vyřešený,vytáhl jsem všechno (rozdělovač,cívku) vyčistil,umyl, prostříkal sprejem na kontakty všechny konektory a zdá se že je to ok, pravděpodobně to bylo způsobeno naštěstí jen zaoxidovaným některým kontaktem který při změně teploty měnil odpor díky všem za snahu pomoct
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Vygenerováno za 0.398 sekund