Špatné starty, ztráty výkonu a cukání 1,4ie

Více
15 roků 9 měsíců zpět #1 od hondzik1
Zdravím všechny...
Tak mě zase zlobí auták a už si skoro nevím rady...
občas špatně startuje auto... Až když odpojím čidlo teploty vody, tak někde v jednotce zabzučí a auto nastartuje.. Po ohřátí ho připojím a pohoda... Startuje v klidu... Ale čidlo teploty je nové a dává normální hodnoty... Občas za jízdy začne cukat, jako když dochází benzín, nebo ztratí tah a nechce do otáček... Ale na volnoběh jde do otáček v klidu... Neví někdo kde hledat??
Kontakty prostříkaný, kabely, svíčky, víko rozdělovače nový, čidlo teploty vody nový...
Už fakt nevím čím to může bejt...

Díky za rady

Fiat Tipo 2.0 i.e 8V GRANTURISMO
cca. 350 000 km už je K.O., jen motor je stále O.K.
Nyní Tipo 1.4, 51KW, které mě mile překvapilo..
Bude transplantace a znovuoživení 2.0 ie

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
15 roků 9 měsíců zpět #2 od Charles
mě napadá špatný potenciometr škrtící klapky...měl jsem podobné problémy před výměnou...auto bez tahu, cukání a pod.

Fiat Tipo 2.0 8V Turbo r.v. 1991, motor 2012 - :) Killer on The Road ;-) Performance & tuning
ex Tipo 1.9TDs, 1.6DOHC a 2.0 8V, Alfa Romeo 145, ex Fiat Bravo 1.9 TD100s a 1.6 16V
Lancia Delta II 1.8 16V GT 100kW by Zender - žluťásek :)

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
15 roků 9 měsíců zpět #3 od Jenda
mě napadá palec rozdělovače.Pokud má v sobě odpor (pravděpodobně ano)
tak by mohl odejíd.Nevím jestli se dá proměřit,ale radši bych ho vyměnil na zkoušku.

1.6 DOHC r.v.89,naj.220 000Km,spotř.8.2L/100
Šlape jako hodinky,ale nemá STK,spinká v depozitu.
Opel AstraF 1.7TDs,momentálně plně využito.
Fiat 127, spotř.5.2L/100 ,spinká v garáži.

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
15 roků 9 měsíců zpět #4 od scherer012
mne to pripadá na zanesený palivový filter alebo poškodenú benzínovú hadičku.... :roll:

Fiat Tipo 1.7D
pomaly dávaný dokopy

po tráve sa nechodí- po tráve sa smeje
práca ma fascinuje- dokážem sa na ňu dívať celé hodiny

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
15 roků 9 měsíců zpět #5 od jamk1
Riešil som nedávno rovnaký problém na Tipe 1,4iE r.v.95 Štartyv pohode, ale asi po 10-15 sekundách behu motora začal trhať a išiel zle do otáčok. Samozrejme, že som začal sviečky, káble, hlava rozdelovača, palec rozdelovača, potenciometer škrtiacej klapky a výsledok žiadny. Po najazdení asi 20km, motor presne 90°C po vypnutí ani za svet nenaštartoval. Zdalo sa mi, že podľa pachu výfukových plynov je zmes bohatá. Dal som si auto na tester v servise a s hrôzou som zistil, že obsah CO vo výfukových plynoch napriek funkčnému katalyzátoru bola takmer 8% No a príčina? Nefunkčné čidlo teploty nasávaného vzduchu na zadnej strane sacieho potrubia. Po výmene všetko OK a bez problémov.

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
15 roků 9 měsíců zpět #6 od bery1970
no jo klasika,všechno co píšeš ty i kluci a ještě víc jsem zkusil a vyměnil s nulovým výsledkem.myslím ohledně toho cukání.snad jediný co jsem nezkusil byla zapalovací cívka.tak ti přeju štěstí při opravě a kdyby se ti to povedlo odstranit to cukání tak napiš,ačkoli už tipo nemám tak tohle by mně zajímalo.taky jsem se s tím dost natrápil.

bery1970 /F/I/A/T/ tipo 1,4 ie
r.v.1988-už je pryč

fiat marea weekend 1.6 16v
r.v.2000
ITALIANO ETERNAMENTE

NACHYSTEJTE KVĚTINÁČE NA VÁNOCE JSEM ZPÁTKY

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
15 roků 9 měsíců zpět #7 od stiglitz
Píšu to zase - kostra. Někde na motoru - já tam měl onehdy dvě očka - vlastně dráty k nim načatý, drželo to na dvou, třech vlasech, a bylo to tím. Vzadu na motoru, asi už jsem trapnej. Ale dost lidí to tak mělo.

stiglitz.
/////
TIPO 1.6 i SX, 1993, 55 kW.

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
15 roků 9 měsíců zpět #8 od stiglitz
Bylo to uklepaný a vyhřátý.

stiglitz.
/////
TIPO 1.6 i SX, 1993, 55 kW.

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
15 roků 9 měsíců zpět #9 od čenda

No a príčina? Nefunkčné čidlo teploty nasávaného vzduchu na zadnej strane sacieho potrubia.


Počkej, to zní divně... na sacím potrubí je čidlo teploty motoru, čidlo teploty nasávaného vzduchu je na bloku vstřikování, vedle vstřikovače... :?:

1.4 i.e. 1992
Punto 55 1996
Lasciate mi cantare...

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
15 roků 9 měsíců zpět #10 od jamk1
čenda to neznie iba divne, co som napisal, ale doslova blbo...Jasne ze som sa preklepol pri pisani Je to tak, ako hovoris. Ospravedlnujem sa.

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
15 roků 9 měsíců zpět #11 od hondzik1
taky mě napadá ten poták, nebo něco s tím spojenýho... Když odpojím čidlo teploty vody tak někde tam zabzučí... Pak je vše na chvíli O.K., ale třeba po 30 km jízdy opět bez tahu a cukání a za dalších 20 km zase vše O.K.,
Taky mi trošku vzrostla spotřeba...
Někde prostě chyba bejt musí... Ale nevim kde... Kostry O.K., palec O.K., cívka O.K,
Za chvíli se zlázním... :evil:

Fiat Tipo 2.0 i.e 8V GRANTURISMO
cca. 350 000 km už je K.O., jen motor je stále O.K.
Nyní Tipo 1.4, 51KW, které mě mile překvapilo..
Bude transplantace a znovuoživení 2.0 ie

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
15 roků 9 měsíců zpět #12 od bery1970
ještě snad lambda

bery1970 /F/I/A/T/ tipo 1,4 ie
r.v.1988-už je pryč

fiat marea weekend 1.6 16v
r.v.2000
ITALIANO ETERNAMENTE

NACHYSTEJTE KVĚTINÁČE NA VÁNOCE JSEM ZPÁTKY

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
15 roků 9 měsíců zpět #13 od stiglitz
Co to udělá, když odpojíš lambdu úplně, bude škubat, a kolísat točky?

stiglitz.
/////
TIPO 1.6 i SX, 1993, 55 kW.

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
15 roků 9 měsíců zpět #14 od hondzik1

Co to udělá, když odpojíš lambdu úplně, bude škubat, a kolísat točky?

to jsem nezkoušel, páč mam lambdu novou... Otáčky nekolísaj... Vše se jeví na volnoběh v pořádku.. I jde dobře do otáček i za plynem... Ale za jízdy jako by se dusil... Zacuká, chvíli táhne a hcvíli zase ne... Fakt už nevim...
Zkusim projet všechny kontakty, pročistit, zkusim kabely a tak a svíce... Uvidim... Pak hodim echo jak jsem dopadl, tak držte palce...

Fiat Tipo 2.0 i.e 8V GRANTURISMO
cca. 350 000 km už je K.O., jen motor je stále O.K.
Nyní Tipo 1.4, 51KW, které mě mile překvapilo..
Bude transplantace a znovuoživení 2.0 ie

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
15 roků 9 měsíců zpět #15 od hondzik1
Tak jsem vše očistil, vyčistil, prostříkal atd a čekalo na mě překvápko v podobě svící...
Na 3. a na 2. válci byly černé, mokré a celé od oleje... Jak je tohle možný?? Na 4 a na 1 válci krásně cihlová barva...
Teď teda vše vypadá O.K., ale jakto že vypadaly tak jak vypadaly???
Nebude to mít motor už skoro za sebou?? Protože mi přijde jako blbost, že by to pálilo jen na 2 svíčky...

Fiat Tipo 2.0 i.e 8V GRANTURISMO
cca. 350 000 km už je K.O., jen motor je stále O.K.
Nyní Tipo 1.4, 51KW, které mě mile překvapilo..
Bude transplantace a znovuoživení 2.0 ie

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Vygenerováno za 0.602 sekund
Powered by Kunena fórum