Špatné starty, ztráty výkonu a cukání 1,4ie

Více
15 roků 9 měsíců zpět #16 od Jenda
těžko říct,že by dva válce pálili dobře a dva blbě,to se mi nezdá.Myslím,že motor bude v pohodě,jen je někde nějaká zrada.Co starty,v pořádku? Kde si tankoval,zkus změnit benzínku.
Ještě zkus odpojit baterku na 1 minutku načte si to nové hodnoty.

1.6 DOHC r.v.89,naj.220 000Km,spotř.8.2L/100
Šlape jako hodinky,ale nemá STK,spinká v depozitu.
Opel AstraF 1.7TDs,momentálně plně využito.
Fiat 127, spotř.5.2L/100 ,spinká v garáži.

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
15 roků 9 měsíců zpět #17 od hondzik1

těžko říct,že by dva válce pálili dobře a dva blbě,to se mi nezdá.Myslím,že motor bude v pohodě,jen je někde nějaká zrada.Co starty,v pořádku? Kde si tankoval,zkus změnit benzínku.
Ještě zkus odpojit baterku na 1 minutku načte si to nové hodnoty.

Taky nevim kde... Baterku jsem měl odpojenou, dal jiný svíce a očistil a prostříkal co šlo...
Starty zatim v pohodě... Uvidí se časem... Každopádně motor je teď klidnější a o dost tišší...

Fiat Tipo 2.0 i.e 8V GRANTURISMO
cca. 350 000 km už je K.O., jen motor je stále O.K.
Nyní Tipo 1.4, 51KW, které mě mile překvapilo..
Bude transplantace a znovuoživení 2.0 ie

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
15 roků 9 měsíců zpět #18 od Charles
a co palec v rozdělovači? kabely? je klidně možný, že tyhle dva písty maj načnutý kroužky :?

Fiat Tipo 2.0 8V Turbo r.v. 1991, motor 2012 - :) Killer on The Road ;-) Performance & tuning
ex Tipo 1.9TDs, 1.6DOHC a 2.0 8V, Alfa Romeo 145, ex Fiat Bravo 1.9 TD100s a 1.6 16V
Lancia Delta II 1.8 16V GT 100kW by Zender - žluťásek :)

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
15 roků 9 měsíců zpět #19 od stiglitz

Tak jsem vše očistil, vyčistil, prostříkal atd a čekalo na mě překvápko v podobě svící...
Na 3. a na 2. válci byly černé, mokré a celé od oleje... Jak je tohle možný?? Na 4 a na 1 válci krásně cihlová barva...
Teď teda vše vypadá O.K., ale jakto že vypadaly tak jak vypadaly???
Nebude to mít motor už skoro za sebou?? Protože mi přijde jako blbost, že by to pálilo jen na 2 svíčky...

Měl jsem úplně to samý, teď.

stiglitz.
/////
TIPO 1.6 i SX, 1993, 55 kW.

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
15 roků 9 měsíců zpět #20 od stiglitz
www.fiattipo.net/modules.php?name=Forums...;t=8021&start=45
Taky pomohlo očištění svíček, dal jsem do vrtačky kartáč, tvoří se ti na svíčkách "pecka"? Až najedu tícku kiláků, budu to dělat zase. :evil: :cry:

stiglitz.
/////
TIPO 1.6 i SX, 1993, 55 kW.

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
15 roků 9 měsíců zpět #21 od hondzik1

www.fiattipo.net/modules.php?name=Forums...;t=8021&start=45
Taky pomohlo očištění svíček, dal jsem do vrtačky kartáč, tvoří se ti na svíčkách "pecka"? Až najedu tícku kiláků, budu to dělat zase. :evil: :cry:

Pecka se mi netvoří... Jsou jen černé a mokré... Od oleje a je z nich cítit benzin...
Jel jsem zkušební kolečko 20 km v poho, táhnul a necukal... Ale už zase začal... Sice jen lehce zatim ale i to stačí... Už fakt nevim...
Asi už bude mít to nejlepší za sebou...

Fiat Tipo 2.0 i.e 8V GRANTURISMO
cca. 350 000 km už je K.O., jen motor je stále O.K.
Nyní Tipo 1.4, 51KW, které mě mile překvapilo..
Bude transplantace a znovuoživení 2.0 ie

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
15 roků 9 měsíců zpět #22 od hondzik1
Tak už zase cuká a ztrácí za jízdy tah...
Ještě jsem nekoukal na svíce, ale čekám, že 2. a 3. válec budou mokrý a na 3. válci bude i zaolejovaná...
Je možný, že jsou kroužky v háji jen na těchto válcích a tím, že se zaolejujou svíce tak vynechávaj válce??
Ale do oleje mi to nefouká a olej mi to nijak extra nežere... Fakt nechápu...
Nebo ještě možnost, že je v háji třeba kabel?? Fakt nevim... pokusy budu dělat až o víkend... Zkusim ještě prohodit palec, víko rozdělovače a dám jiný kable... Ale to už je asi poslední možnost...
Ale zase na volnoběh jede na všechny válce... A vynechává jen v tahu... A svíce jsou nové!!! A už druhé...

Kde ještě můžu hledat??

Fiat Tipo 2.0 i.e 8V GRANTURISMO
cca. 350 000 km už je K.O., jen motor je stále O.K.
Nyní Tipo 1.4, 51KW, které mě mile překvapilo..
Bude transplantace a znovuoživení 2.0 ie

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
15 roků 9 měsíců zpět #23 od Jenda
Výfuk! Zní to u benzínáka sice divně,ale je to jedna z možností.Vysvětlím:Možná že se ve výfuku utrhla nějaká přepážka a cestuje ti sem tam a přivírá a otvírá jeho průchodnost.Na volnoběh ten odpor průchodnosti stačí,ale při tahu kdy motor vykazuje více plynů už ne.

Pak jedině nechat změřit komprese na všech válcích.
I když abych pravdu řekl,těma kompresema bych začal.

1.6 DOHC r.v.89,naj.220 000Km,spotř.8.2L/100
Šlape jako hodinky,ale nemá STK,spinká v depozitu.
Opel AstraF 1.7TDs,momentálně plně využito.
Fiat 127, spotř.5.2L/100 ,spinká v garáži.

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
15 roků 9 měsíců zpět #24 od hondzik1
Tak kontaktolová kůra odstranila problémy se startama... Už chytá normálně...
Ale svíce jsem očistil, zhruba 20 km v pohodě, pak začal cukat...
Jel jsem do ml. boleslavi a polovinu cesty cukal a polovinu v klidu... Jak je možný, že chvíli pálí normálně a chvíli ne?? Už fakt nevim... A to mám nový svíce :!: :!:

že by byl nějak načatej kabel?? Ale zase když jsem ho měřil, měl odpor v normálu..
Kroužky jsou v pohodě tlaky sou v normě a olej to nežere...

Fiat Tipo 2.0 i.e 8V GRANTURISMO
cca. 350 000 km už je K.O., jen motor je stále O.K.
Nyní Tipo 1.4, 51KW, které mě mile překvapilo..
Bude transplantace a znovuoživení 2.0 ie

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
15 roků 9 měsíců zpět #25 od JiFi
no mě to naposledy takto zlobilo, když jsem měl špatně rozvody, po výměně rozvodového řemene, ale to je asi něco jiného... mám taky 1,4 ie

Fiat Croma Nuova 1,9JTD MultiJet 88kW 2006

EX Fiat Marea Weekend 1,9TD 100 1998

EX Fiat Tipo 1,4 i.e. 1988

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Vygenerováno za 0.431 sekund
Powered by Kunena fórum