Špatné starty, ztráty výkonu a cukání 1,4ie
Ještě zkus odpojit baterku na 1 minutku načte si to nové hodnoty.
1.6 DOHC r.v.89,naj.220 000Km,spotř.8.2L/100
Šlape jako hodinky,ale nemá STK,spinká v depozitu.
Opel AstraF 1.7TDs,momentálně plně využito.
Fiat 127, spotř.5.2L/100 ,spinká v garáži.
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Taky nevim kde... Baterku jsem měl odpojenou, dal jiný svíce a očistil a prostříkal co šlo...těžko říct,že by dva válce pálili dobře a dva blbě,to se mi nezdá.Myslím,že motor bude v pohodě,jen je někde nějaká zrada.Co starty,v pořádku? Kde si tankoval,zkus změnit benzínku.
Ještě zkus odpojit baterku na 1 minutku načte si to nové hodnoty.
Starty zatim v pohodě... Uvidí se časem... Každopádně motor je teď klidnější a o dost tišší...
Fiat Tipo 2.0 i.e 8V GRANTURISMO
cca. 350 000 km už je K.O., jen motor je stále O.K.
Nyní Tipo 1.4, 51KW, které mě mile překvapilo..
Bude transplantace a znovuoživení 2.0 ie
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Fiat Tipo 2.0 8V Turbo r.v. 1991, motor 2012 - Killer on The Road Performance & tuning
ex Tipo 1.9TDs, 1.6DOHC a 2.0 8V, Alfa Romeo 145, ex Fiat Bravo 1.9 TD100s a 1.6 16V
Lancia Delta II 1.8 16V GT 100kW by Zender - žluťásek
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Měl jsem úplně to samý, teď.Tak jsem vše očistil, vyčistil, prostříkal atd a čekalo na mě překvápko v podobě svící...
Na 3. a na 2. válci byly černé, mokré a celé od oleje... Jak je tohle možný?? Na 4 a na 1 válci krásně cihlová barva...
Teď teda vše vypadá O.K., ale jakto že vypadaly tak jak vypadaly???
Nebude to mít motor už skoro za sebou?? Protože mi přijde jako blbost, že by to pálilo jen na 2 svíčky...
stiglitz.
/////
TIPO 1.6 i SX, 1993, 55 kW.
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Taky pomohlo očištění svíček, dal jsem do vrtačky kartáč, tvoří se ti na svíčkách "pecka"? Až najedu tícku kiláků, budu to dělat zase.
stiglitz.
/////
TIPO 1.6 i SX, 1993, 55 kW.
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Pecka se mi netvoří... Jsou jen černé a mokré... Od oleje a je z nich cítit benzin...www.fiattipo.net/modules.php?name=Forums...;t=8021&start=45
Taky pomohlo očištění svíček, dal jsem do vrtačky kartáč, tvoří se ti na svíčkách "pecka"? Až najedu tícku kiláků, budu to dělat zase.
Jel jsem zkušební kolečko 20 km v poho, táhnul a necukal... Ale už zase začal... Sice jen lehce zatim ale i to stačí... Už fakt nevim...
Asi už bude mít to nejlepší za sebou...
Fiat Tipo 2.0 i.e 8V GRANTURISMO
cca. 350 000 km už je K.O., jen motor je stále O.K.
Nyní Tipo 1.4, 51KW, které mě mile překvapilo..
Bude transplantace a znovuoživení 2.0 ie
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Ještě jsem nekoukal na svíce, ale čekám, že 2. a 3. válec budou mokrý a na 3. válci bude i zaolejovaná...
Je možný, že jsou kroužky v háji jen na těchto válcích a tím, že se zaolejujou svíce tak vynechávaj válce??
Ale do oleje mi to nefouká a olej mi to nijak extra nežere... Fakt nechápu...
Nebo ještě možnost, že je v háji třeba kabel?? Fakt nevim... pokusy budu dělat až o víkend... Zkusim ještě prohodit palec, víko rozdělovače a dám jiný kable... Ale to už je asi poslední možnost...
Ale zase na volnoběh jede na všechny válce... A vynechává jen v tahu... A svíce jsou nové!!! A už druhé...
Kde ještě můžu hledat??
Fiat Tipo 2.0 i.e 8V GRANTURISMO
cca. 350 000 km už je K.O., jen motor je stále O.K.
Nyní Tipo 1.4, 51KW, které mě mile překvapilo..
Bude transplantace a znovuoživení 2.0 ie
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Pak jedině nechat změřit komprese na všech válcích.
I když abych pravdu řekl,těma kompresema bych začal.
1.6 DOHC r.v.89,naj.220 000Km,spotř.8.2L/100
Šlape jako hodinky,ale nemá STK,spinká v depozitu.
Opel AstraF 1.7TDs,momentálně plně využito.
Fiat 127, spotř.5.2L/100 ,spinká v garáži.
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Ale svíce jsem očistil, zhruba 20 km v pohodě, pak začal cukat...
Jel jsem do ml. boleslavi a polovinu cesty cukal a polovinu v klidu... Jak je možný, že chvíli pálí normálně a chvíli ne?? Už fakt nevim... A to mám nový svíce
že by byl nějak načatej kabel?? Ale zase když jsem ho měřil, měl odpor v normálu..
Kroužky jsou v pohodě tlaky sou v normě a olej to nežere...
Fiat Tipo 2.0 i.e 8V GRANTURISMO
cca. 350 000 km už je K.O., jen motor je stále O.K.
Nyní Tipo 1.4, 51KW, které mě mile překvapilo..
Bude transplantace a znovuoživení 2.0 ie
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Fiat Croma Nuova 1,9JTD MultiJet 88kW 2006
EX Fiat Marea Weekend 1,9TD 100 1998
EX Fiat Tipo 1,4 i.e. 1988
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.