nestartuje FIAT tipo1/4ie 1988

Více
15 roků 8 měsíců zpět #1 od mikes
ahoj potřebuju poradit včera jsem nemohl nastartovat až jsem udělal baterku dal jsem jí nabít a rano dal do auta abych zjistil co to dělá ale auto chytlo na první tato zavada se opakuje už podruhe

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
15 roků 8 měsíců zpět #2 od Předseda
Myslím že by to mohla být vlhkost v rozdělovači. Až to zas nebude chtít chytnout, zkus sundat víčko a vytřít ho do sucha.

Tempra SW 1.9TDs , skoro plná nálož, 224 tisíc km .
Ritmo 5dvířko, Ritmo cabrio.

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
15 roků 8 měsíců zpět #3 od mikes
dik za radu ale palec ,víčko ,kabely ,svíčky jsou nový círka deset dní a v rozdělovači je sucho v praci mně radily že to muže dělat čidlo HU-počtu otaček ale nevím jestli je to mužný

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
15 roků 8 měsíců zpět #4 od Charles
No až to zase nebude chtít chytit, tak zkus jednoduchou diagnostiku a to:
1) hází to jiskru? - nejsou svíce mokré?
2) vstřikuje benzín na klapku?
dál bych doporučil kontaktolovou kúru a očištění kostřících bodů :)

Fiat Tipo 2.0 8V Turbo r.v. 1991, motor 2012 - :) Killer on The Road ;-) Performance & tuning
ex Tipo 1.9TDs, 1.6DOHC a 2.0 8V, Alfa Romeo 145, ex Fiat Bravo 1.9 TD100s a 1.6 16V
Lancia Delta II 1.8 16V GT 100kW by Zender - žluťásek :)

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
15 roků 8 měsíců zpět #5 od jamk1
Tak ako hovorí Charles. A hlavne tie dva prisprostlé tenké kábliky pod držiakom baterky. Povedal by som, že 75% závad je práve v nich.

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
15 roků 8 měsíců zpět #6 od čenda
Je to s karbecem nebo vstřikováním?

1.4 i.e. 1992
Punto 55 1996
Lasciate mi cantare...

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
15 roků 8 měsíců zpět #7 od mikes

Je to s karbecem nebo vstřikováním?



motor ma vstřikování a trapí mně ještě houpaní motoru a višší spotřeba

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
15 roků 8 měsíců zpět #8 od petra
vyndejte starter,očistěte kolektor,popřípadě vyměnte uhlíky.určitě začne chytat. petra

smrkovsky

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
15 roků 8 měsíců zpět #9 od mikes

vyndejte starter,očistěte kolektor,popřípadě vyměnte u

hlíky.určitě začne chytat. petra



starter to určitě není protože se motor při startu točí ale přesto děkuji

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
15 roků 8 měsíců zpět #10 od honzamir1

vyndejte starter,očistěte kolektor,popřípadě vyměnte u

hlíky.určitě začne chytat. petra



starter to určitě není protože se motor při startu točí ale přesto děkuji

Zdravim houpání ot.motoru spúsobuje malí tlak benzínového čerpadla.jestli to i škube při prutkém sešlápnutí plynu tak to je ono. A stim startem za studena máte vadný čidlo sitiče je umýstěn v sání střikovací jednotky.modrá barva čidla.jan

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
15 roků 7 měsíců zpět #11 od mikes
tak už je to tady zase auto jsem nastartoval ujel jsem asi 2kylometry a nechal stát asi 5minut pak příjdu k autu chci nastartovat auto chytlo na 2vteřiny a chcíp.opakoval jsem to asi 3* ale bez uspěchu . tak jsem chtěl vyzkoušet podle rady jestli to má jiskru oddělal jsem kabel a nechal manželku natočit hodilo jiskru a chytlo na tři valce myslím že mně to děla naschvál .ujel jsem asi 5km a auto začlo škubat a totalně stratilo výkon ale zase startuje už jsem snad vyměnil všechno co mně napadlo nebo co jsem se dočetl na foru ale tyhle dvě zavady spolu určitě souvisí a nevím co to je :cry: :cry: :cry:

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
15 roků 7 měsíců zpět #12 od čenda
Svíčky, kabely, víčko rozdělovače, palec rozdělovače jsou v pořádku/vyměněné?
Všechny kostry v motorovém prostoru očištěné? Hlavně kostra za předním světlem u řidiče, tam je uzemnění jednotky zapalování (Digiplex).

1.4 i.e. 1992
Punto 55 1996
Lasciate mi cantare...

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
15 roků 7 měsíců zpět #13 od mikes

Svíčky, kabely, víčko rozdělovače, palec rozdělovače jsou v pořádku/vyměněné?
Všechny kostry v motorovém prostoru očištěné? Hlavně kostra za předním světlem u řidiče, tam je uzemnění jednotky zapalování (Digiplex).


SVÍČKY, KABELY, VÍČKO ,PALEC, ČIDLO TEPLOTY MOTORU ,PALIVOVÝ FILTR,VZDUCHOVÝ FILTR,ROZVODY ,LAMDA SONDA, VŠECHNY KOSTRY ASPON 3*. DNESKA JSEM OBĚDNAL ČIDLO POČTU OTÁČEK A UVIDÍM

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
15 roků 7 měsíců zpět #14 od jamk1
Neviem prečo, ale ja sa pri Tebou popisovanej poruche prikláňam k tomu, že to je snímač hornej úvrate. (nachádza sa na strane spojky) Nemusí to byť priamo v ňom, ale ja som mal na jednom Tipe rovnaký problém. Už som to mal tak nacvičené, že ak auto nenaštartovalo, otvoril som kapotu, rozpojil a znovu spojil konektor snímača hornej úvrate a zase fungovalo niekoško dní, niekedy aj mesiac. Potom sa porucha zase objavila, znovu nacvičený pohyb - kapota - konektor a auto bolo zase pojazdné. Čistenie kontoxom,ani ničím podobným nepomáhalo. Ako posledné som káble spojil zaletovaním a od vtedy bol pokoj.

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
15 roků 7 měsíců zpět #15 od mikes
čidlo počtu otáček to určitě není nejdřív po výměně se zdálo že ano ale po několika km se zavada opakovala a adtáhl jsem auto na laně ke garaži zítra budu pokračovat ,nevím co jsem autu udělal že mně tak trápí přitom mam pro něj opožděné vánoce v podobě nových ramen, manžet poloos,brzdových destiček, :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry:

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Vygenerováno za 2.008 sekund
Powered by Kunena fórum