podpálené ventily
15 roků 8 měsíců zpět #1
od tomysalo
podpálené ventily vytvořil uživatel tomysalo
ahoj chtěl jsem se zeptat mám podpálené ventily na výfuku proto žádná komprese nedovírají jde tudy tlak z válce všech 8 dají se nějak opravit nebo se musejí koupit nové a co sedla dělají se s nima něco díky za odpověd
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
15 roků 8 měsíců zpět #2
od Jenda
1.6 DOHC r.v.89,naj.220 000Km,spotř.8.2L/100
Šlape jako hodinky,ale nemá STK,spinká v depozitu.
Opel AstraF 1.7TDs,momentálně plně využito.
Fiat 127, spotř.5.2L/100 ,spinká v garáži.
Odpověděl Jenda pro téma Re: podpálené ventily
Záleží na tom,do jaké míry to je podpálený,možná se to dá zachránit jenom zabroušením,popřípadě horší ventil vyměnit a zabrousit.Pokud je budeš mít vyndané,tak už je zabruš,má to potom velkej vliv na běh motoru a výkon.
Pokud nemáš info o tomto úkonu,tak klucí ti to tady určitě vysvětlí.
Pokud nemáš info o tomto úkonu,tak klucí ti to tady určitě vysvětlí.
1.6 DOHC r.v.89,naj.220 000Km,spotř.8.2L/100
Šlape jako hodinky,ale nemá STK,spinká v depozitu.
Opel AstraF 1.7TDs,momentálně plně využito.
Fiat 127, spotř.5.2L/100 ,spinká v garáži.
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Méně
Více
- Příspěvky: 424
15 roků 8 měsíců zpět #3
od scherer012
Fiat Tipo 1.7D
pomaly dávaný dokopy
po tráve sa nechodí- po tráve sa smeje
práca ma fascinuje- dokážem sa na ňu dívať celé hodiny
Odpověděl scherer012 pro téma Re: podpálené ventily
keď vyberieš ventili zafrézuj sedlá a potom zabrús ventili
ak sú veľmi poškodené, tak ich vymeň, ale aj nové ventili musíš zabrúsiť brúsnou pastou
ak nie sú moc poškodené, bude stačiť zabrúsenie brúsnou pastou
ak sú veľmi poškodené, tak ich vymeň, ale aj nové ventili musíš zabrúsiť brúsnou pastou
ak nie sú moc poškodené, bude stačiť zabrúsenie brúsnou pastou
Fiat Tipo 1.7D
pomaly dávaný dokopy
po tráve sa nechodí- po tráve sa smeje
práca ma fascinuje- dokážem sa na ňu dívať celé hodiny
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
15 roků 8 měsíců zpět #4
od rs
Quod licet Jovi,non licet bovi.
Persona non grata.
Odpověděl rs pro téma Re: podpálené ventily
To se mi nejak nezda.Jezdici auto jste upekli jak jsem se docetl.Pak jste provedli opravu motoru vcetne vymeny tesneni pod hlavou.A po poskladani to nema kompresi ani na jednom valci.
Jsi si jist ze jste udelali vse spravne?Jake jsou vule na ventilech?Jak jsi zjistil ze se nedoviraji ventily?
Jsi si jist ze jste udelali vse spravne?Jake jsou vule na ventilech?Jak jsi zjistil ze se nedoviraji ventily?
Quod licet Jovi,non licet bovi.
Persona non grata.
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
15 roků 7 měsíců zpět #5
od Jenda
1.6 DOHC r.v.89,naj.220 000Km,spotř.8.2L/100
Šlape jako hodinky,ale nemá STK,spinká v depozitu.
Opel AstraF 1.7TDs,momentálně plně využito.
Fiat 127, spotř.5.2L/100 ,spinká v garáži.
Odpověděl Jenda pro téma Re: podpálené ventily
Ted když čtu příspěvek RS,tak se mi to taky nezdá.
1.6 DOHC r.v.89,naj.220 000Km,spotř.8.2L/100
Šlape jako hodinky,ale nemá STK,spinká v depozitu.
Opel AstraF 1.7TDs,momentálně plně využito.
Fiat 127, spotř.5.2L/100 ,spinká v garáži.
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
15 roků 7 měsíců zpět #6
od BlackJack
FIAT Tipo 1.9TDsX Gran Turismo (přenecháno rodičům)
Mitsubishi Galant 2.0 GLX
Odpověděl BlackJack pro téma Re: podpálené ventily
Nejedná se o 16V? Pak by mohla být řemenice jedné hřídele o jeden zub poskočená ...
FIAT Tipo 1.9TDsX Gran Turismo (přenecháno rodičům)
Mitsubishi Galant 2.0 GLX
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
15 roků 7 měsíců zpět #7
od Charles
Fiat Tipo 2.0 8V Turbo r.v. 1991, motor 2012 - Killer on The Road Performance & tuning
ex Tipo 1.9TDs, 1.6DOHC a 2.0 8V, Alfa Romeo 145, ex Fiat Bravo 1.9 TD100s a 1.6 16V
Lancia Delta II 1.8 16V GT 100kW by Zender - žluťásek
Odpověděl Charles pro téma Re: podpálené ventily
No a co takhle prohozené řemenice? Jenda by mohl taky vyprávět, jak jsme na mým motoru prohodili řemenice a rozvody nám neseděly. Na rozvodových kolech vaček jsou písmena A a B... A = sací, B = výfuková. Pak je jinak časování, proto ti třeba nezavírají ventily
Fiat Tipo 2.0 8V Turbo r.v. 1991, motor 2012 - Killer on The Road Performance & tuning
ex Tipo 1.9TDs, 1.6DOHC a 2.0 8V, Alfa Romeo 145, ex Fiat Bravo 1.9 TD100s a 1.6 16V
Lancia Delta II 1.8 16V GT 100kW by Zender - žluťásek
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Vygenerováno za 0.882 sekund