opět kolísavé otáčky:-(

Více
15 roků 7 měsíců zpět #1 od wasejk
opět kolísavé otáčky:-( vytvořil uživatel wasejk
čawes tak sem prostříkal všechny kontakty tim kontaktolem jak ste mi radily všechny kostry zkontrolovány:wink: ale prostě to dělá dál klesají otáčky a nakonec to chcípne když sem vypojil konektor, který vede k tomu krokovému motorku tak se trošku zvedli otáčky ale stále to kolísalo tak newím a jel sem domu cesta dlouhá asi 20 km a auto jelo v pohodě otáčky normálně 800 a bez problému a pak zase kolísavé otáčky a někdy když sem jel tak to prostě jako by přestalo pálit ale jak mile sem zmáčkl spojku a pustil jí tak to zas jelo normál. r.v. 1993 má to to zapalování DFS a je to jednobodovej vstřik a 55kw. Předem díky za další rady.

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
15 roků 7 měsíců zpět #2 od stiglitz
...a svíčky?

stiglitz.
/////
TIPO 1.6 i SX, 1993, 55 kW.

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
15 roků 7 měsíců zpět #3 od wasejk
svíčky sou ok mají cihlovou barvu a vopálený ani černý nejsou.

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
15 roků 7 měsíců zpět #4 od Charles
a co palivový filtr? měnil jsi ho? není třeba přicpaný?

Fiat Tipo 2.0 8V Turbo r.v. 1991, motor 2012 - :) Killer on The Road ;-) Performance & tuning
ex Tipo 1.9TDs, 1.6DOHC a 2.0 8V, Alfa Romeo 145, ex Fiat Bravo 1.9 TD100s a 1.6 16V
Lancia Delta II 1.8 16V GT 100kW by Zender - žluťásek :)

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
15 roků 7 měsíců zpět #5 od tommy
Odpověděl tommy pro téma Re: opět kolísavé otáčky:-(
jj,taky bych ho vyměnil....


1.6ie 93"

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
15 roků 7 měsíců zpět #6 od wasejk
Díky za další rady, zkusím ho vyměnit a uwidím jesi to bude vono...

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

  • vilímek petr
15 roků 7 měsíců zpět #7 od vilímek petr
Odpověděl vilímek petr pro téma Re: opět kolísavé otáčky:-(
Ještě mě napadá mrkni na všechny podtlakové hadičky jestli není nějaká steřelá a nebere falešný vzduch.

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
15 roků 7 měsíců zpět #8 od jipaf
Odpověděl jipaf pro téma Re: opět kolísavé otáčky:-(
pár věcí mě napadá, nestíhající čerpadlo, filr, potenciometr škrtící klapky, víčko od nádrže... nebotaky něco jiného :roll:

TEMPRA 1,6ie soc ....tam kde jiní končí, Fiat začíná...
ALF AR156 2,0TS SW lpg... 155 živých koníků...

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
15 roků 4 měsíců zpět #9 od seki.m
Odpověděl seki.m pro téma opět kolísavé otáčky:-(
tie kolisave otacky sposobuje palivovy filter v nadrzi ked sa k nemu dostanes tak ho musis rozobrat je tam rozozrata guma od benzinu... ak neco tak ma kludne kontaktuj.....

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
15 roků 4 měsíců zpět #10 od zaba
Odpověděl zaba pro téma Re: opět kolísavé otáčky:-(
mě to dělalo taky, taky mi kolísaly otáčky a nakonec to chcíplo, vyměníl jsem palivový filtr a od te doby byl klid :wink:

Fiat Tipo 1.4 i.e, r.v. 1991
Fiat Tipo 2.0 16v, r.v. 1991
Fiat Barchetta 1.8 16v, r.v. 1996

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
15 roků 2 měsíců zpět #11 od skvelejmira
Tak uz mam ten problem taky. Nadrz jsem shodil, vycistil, filtr jsem vymenil a beze zmeny. Ted to nejede uz vubec,seslapnu plyn a zacne se dusit. Ve ctvrtek jsem s tim jel z prace a pripadal jsem si, jak kdyz jedu se 120 a v zime, nebo spis jak zacatecnik v autoskole, protoze mi to na kazdym rozjezdu chciplo a jinak to skakalo jak krava. Vzdy kdyz jsem vyslapl spojku, tak v poho. A nakonec, kdyz jsem zajizdel, tak Zacali litat otacky 800-1200 a to uz jsem byl fakt nervni.

ahoj

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

  • vilímek petr
15 roků 2 měsíců zpět #12 od vilímek petr
Odpověděl vilímek petr pro téma Re: opět kolísavé otáčky:-(
Zdarec páni,asi blbost,ale brácha ted měl v servisu escorta 1.6 a měl problém taky s volnoběhem(kolisalo to),servisák mu obědnal z vrakáče tu samou součástku co mají aj naše fiaty a to co vede z digiplexu(ten váleček co je na něm napis dist a karb.Tak nevím jestli to nemá i vliv na volnoběh.Na escortu mu to přestalo po výměně.

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
15 roků 2 měsíců zpět #13 od skvelejmira
Tak ja jsem ted zjistil 2 chyby.
1. byl upadlej 1 drat od snimace klapky, jelikoz je nejakej ocas predemnou dal do lustrsvorek,takže jsem to sletoval

2. Na 1 svičce je ohnutý konec,co je připojenej kabel a popraskana kolem-

ahoj

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Vygenerováno za 0.454 sekund
Powered by Kunena fórum