Prevodovka alebo homokinetický kĺb?
Dal som predok auta na zdvihák, kolesá dole, naštartoval a skúšal som so zaradenou rýchlosťou a pridaním plynu pribrzďovať (aby bola záťaž). Pri vytočení volantu (hlavne do ľava) a súčasnom pribrzďovaní a pridanom plyne pravá strana zrachotí a koleso zastane. Mám dojem že pri pohľade spod auta pravá poloos (na spolujazdcovej strane) tam kde je uchytená v prevodovke trocha vibruje - krúti sa a zároveň behá hore-dole aj s celou manžetou.
Keby to bol rozsypaný homokynetický kĺb tak by asi koleso nezaseklo, alebo áno? Nebude to skôr niečo s prevodovkou?
Tempra 1.6i 57kW 1992
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Tempra SW 1.9TDs , skoro plná nálož, 224 tisíc km .
Ritmo 5dvířko, Ritmo cabrio.
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Tempra 1.6i 57kW 1992
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
ale určitě to není převodovka,
určitě je to homokyneťák, byly tady rady o repasu, o výměně, já bych osobně to udělal jednodušeji, odkroutil bych na tlumiči dva šrouby, shodil brzdový třmen, čep řízení a dolní čep..
zjistil kdo se tady toho zbavuje, pak z nějakých eko-liqidaček, eventuálně avízo atd atd -
( musíš zjistit kde to vyjde levněji a čemu se dá více věřit, někdy se vyplatí ujet pár kiláků navíc někam.. )
-a pak to celé lehce přehodit
TEMPRA 1,6ie soc ....tam kde jiní končí, Fiat začíná...
ALF AR156 2,0TS SW lpg... 155 živých koníků...
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Tempra 1.6i 57kW 1992
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
poloosy jsem již dělal, měnil jsem už i převodovku, bez kanálu,rampy,jen tak na zemi vedle stodoly...
práce teda nic moc, ale alespoň jsem ušetřil...
nech už udělat i spojku, spoj.obložení může být i ze staršího pokud je slušné ale ložisko bych raději dal nové
TEMPRA 1,6ie soc ....tam kde jiní končí, Fiat začíná...
ALF AR156 2,0TS SW lpg... 155 živých koníků...
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Tempra 1.6i 57kW 1992
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
TEMPRA 1,6ie soc ....tam kde jiní končí, Fiat začíná...
ALF AR156 2,0TS SW lpg... 155 živých koníků...
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Bude mi tam pasovať aj prevodovka z benzínu 1.4?
Já si nejsem 100% jistej, ale mám pocit, že 1.4 má menší spojku, takže bych musel dát i setrvák. ale tím si snížíš kroutící moment a auto nepojede. Další problém bude asi v jiném odstupňování převodovky. což by s sebou neslo určité problém v jízdě (nejelo by to tak pěkně). Zkrátka dej tam převodovku ze stejné motorizace
Fiat Tipo 2.0 8V Turbo r.v. 1991, motor 2012 - Killer on The Road Performance & tuning
ex Tipo 1.9TDs, 1.6DOHC a 2.0 8V, Alfa Romeo 145, ex Fiat Bravo 1.9 TD100s a 1.6 16V
Lancia Delta II 1.8 16V GT 100kW by Zender - žluťásek
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Tempra 1.6i 57kW 1992
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
TEMPRA 1,6ie soc ....tam kde jiní končí, Fiat začíná...
ALF AR156 2,0TS SW lpg... 155 živých koníků...
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Tempra 1.6i 57kW 1992
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
img15.imageshack.us/img15/6058/74232378.jpg
img18.imageshack.us/img18/1316/67970012.jpg
img18.imageshack.us/img18/7730/78638218.jpg
Tempra 1.6i 57kW 1992
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
spojka se dělala jak na 1,4 tak i na 1,6 jsou dvojího rozměru, jak 180mm tak i 190mm jsou tam nějaké roky, které se překrývají,
1/88-95 = 180mm
11/89-...= 190mm
systém výběru: ententýky dva špalíky....
TEMPRA 1,6ie soc ....tam kde jiní končí, Fiat začíná...
ALF AR156 2,0TS SW lpg... 155 živých koníků...
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Tempra 1.6i 57kW 1992
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.